soldiership

  • ۰
  • ۰

قانون گذاران

یک سازمان کهنه سربازان می‌گوید که می‌خواهد مراقبت بهداشتی کهنه سربازان قدیمی را پایان دهد چرا که مدت‌های زیادی است که شناخته شده‌است و نظارت بر عملیات را به یک شرکت غیر انتفاعی دولتی و اجازه دادن به سربازان قدیمی که متکی به مراقبت‌های بهداشتی و درمانی هستند , انجام می‌دهد .
سربازان قدیمی نگران آمریکا طرح پیشنهادی خود را در " تثبیت مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی " ارائه کردند . "


احکام صادره نیروهای کهنه سفر دریایی سرقت هویت منابع آب سال مالی




در این گزارش آمده‌است : " پیشنهاد ما سربازان قدیمی را تحت کنترل مراقبت‌های بهداشتی قرار می‌دهد . " این رویکرد ضد انحصار نیست . این طرفدار کهنه‌کار است . باید هر فرصتی را برای رقابت با دلارهای مراقبت‌های بهداشتی کهنه سربازان اختصاص دهد . اما دیگر نمی‌تواند سربازان قدیمی را به عنوان مشتری بپذیرد . "
یک توصیه برای ایجاد امواج با سازمان‌های خدماتی قدیمی قدیمی , پیشنهاد این گروه برای یک سازمان مراقبت از سربازان قدیمی است . ابراهیم روی , یکی از اعضای ارشد مرکز پیشرفت و هم‌کاری پزشکی موسسه منهتن که این گزارش را تهیه کرده‌است , می‌نویسد : " شرکت غیر انتفاعی دولتی نظارت بر عملکرد تاسیسات و تسهیلات و " عرض جغرافیایی بیشتری برای بستن بیمارستان‌های استفاده‌نشده و بهبود وضعیت استفاده از آن‌ها دارد . "
روی نوشت که " هیات مستقل " پس از تعطیلی پایگاه دفاعی و قانون تجدید نظر براک ( براک ) , می‌تواند استقلال این شرکت را رسمی کند تا بر مراقبت و مراقبت بهداشتی نظارت کند .
در میان چیزهای دیگر , این پیشنهاد به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد که در حال حاضر در بخش مراقبت‌های بهداشتی ثبت‌نام کنند تا به آن ادامه دهند , اما با گزینه مراقبت از بخش خصوصی .
سربازان قدیمی که واجد شرایط مراقبت و مراقبت هستند در سیستم پیشنهادی ثبت‌نام خواهند شد . سربازان قدیمی در اولویت قرار گرفته‌اند که دارای ناتوانی‌های مرتبط با خدمت هستند - - آن‌هایی که دارای ناتوانی‌های مرتبط با خدمت هستند - بیش‌ترین پوشش را به دست خواهند آورد , به اشتراک گذاری حداقل هزینه و دسترسی سریع به تسهیلات خدماتی . "
براساس پیشنهاد این گروه , " کهنه سربازان محروم " که " کهنه سربازان محروم " نامیده می‌شوند , با توجه به طرح این گروه , مقداری کمک دریافت خواهند کرد .
سربازان قدیمی فلج شده آمریکا گفتند که نگران سرنوشت سربازان قدیمی در مقوله اولویت هستند .
شر من, معاون مدیر اجرایی پلی‌وینیل الکل , گفت : " این سربازان قدیمی در ارتباط نیستند , اما بهترین شانس برای رسیدن به خودکفایی و سلامت نسبتا ً خوب در سیستم va را دارند . " پنجشنبه گفت .
سربازان معلول آمریکایی در بیانیه‌ای گفتند : " با پشتیبانی از توصیه‌های پیشنهادی , " حاضر نبود یک جهش کورکورانه از ایمان " بردارد .
داو گفت : " ما قطعا ً موافق هستیم که اداره امور ایثارگران نیاز به بهبود قابل‌توجه در نحوه تامین مراقبت‌های بهداشتی دارد . " با این حال , تغییرات جامع باید خردمندانه ساخته شود و با سربازان قدیمی همیشه اولویت بالا باقی بماند . این گروه گفت : " چنین تغییری به سادگی می‌تواند جایگزین یک بروکراسی با دیگر شود .
این طرح پیشنهادی سربازان قدیمی را در بیانیه‌ای در روز پنج شنبه مورد انتقاد قرار داد و آن را تلاشی برای دور کردن مراقبت از سربازان قدیمی نسبت به صنایع بیمه و مراقبت‌های بهداشتی دانست .
در این بیانیه آمده‌است : " متاسفانه , بسیاری از پیشنهادها امروز مدافع یک ماموریت مقدس برای مراقبت از کسانی است که این نبرد را تحمل کرده‌اند . " " نقش مهمی در مراقبت خارج از مدل بهداشت کهنه برای تکمیل درمان خود دارد , اما این نقش نباید اهمیت سیستم مراقبت بهداشتی و درمان را کمرنگ یا مبهم کند . اصلاح و مراقبت بهداشتی را نمی‌توان با پیاده کردن آن و جلوگیری از دریافت مراقبت‌های ویژه و خدماتی که تنها می‌تواند توسط va ارائه شود , بدست آورد . "
این سازمان در حال حاضر تحت بررسی قانون گذاران و گروه‌های قدیمی است که از قانون انتخاب کهنه سرباز می‌ترسند - - سال گذشته برای کوتاه کردن زمان‌های انتظار بیمار از طریق توانمندسازی سربازان قدیمی برای دیدن ارائه دهندگان غیر سیگاری - می‌تواند به عنوان اولین گام در جهت خصوصی‌سازی و مراقبت‌های بهداشتی استفاده شود .
مایکل هلم , فرمانده ملی لژیون آمریکایی , گفت : " عمل انتخاب می‌تواند بینی شتر در چادر باشد , اگر این کار را انجام دهید , به همین دلیل است که لژیون به آن نگاه می‌کند .



اختیارات نظامی هیات حفاظت گارد ملی توزیع محدود شرایط و نحوه عضویت در سازمان نظام روانشناسی و اخذ پروانه اشتغال آگهی روز : فرصت های شغلی و استخدام طراح و گرافیست






منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی