soldiership

  • ۰
  • ۰

تجربه تحصیلی

سازمان‌های سرباز قدیمی از یک سیستم آنلاین و آنلاین ستایش می‌کنند که به سرعت به دولت اجازه می‌دهد تا بداند که چه زمانی سربازان قدیمی یا اعضای خانواده آن‌ها با مشکلات آموزشی خود مواجه می‌شوند ، از جمله برنامه‌های وام دانشجویی ، اعتبار دانشگاهی مشکوک و تبلیغات گمراه‌کننده .
از زمان ایجاد برنامه GI ۱۱ سپتامبر در سال ۲۰۰۸ ، تعداد زیادی از حوادث مدارس مربوط به دامپزشکان را برای پرداخت تضمین شهریه مورد هدف قرار داده‌اند ، در حالی که به کهنه سرباز یا اعضای خانواده یا مدارک یا مدارک بی‌فایده یا غیر عملی ، گروه‌های سربازان قدیمی و کنگره پیدا شده‌است .



سنای آمریکا پلیس بیمارستان تحول فرهنگی ارائه دهندگان ساختمان نظامی کسب اجازه





بر طبق گفته رئیس کهنه سربازان جنگ خارجی ، سیستم گزارش متمرکز جدید ، که دپارتمان امور سربازان قدیمی و وزارت دفاع را به نمایش می‌گذارد ، همچنین وزارت دادگستری و آموزش ، کمیسیون تجارت فدرال و دفتر حمایت مالی مصرف‌کننده ، " یک changer برای سربازان قدیمی" خواهد بود .
فرمانده ملی VFW ویلیام آ . thien گفت که دامپزشکان دانش‌آموز ، یا اعضای خانواده واجد شرایط و وابستگان خانواده ، به مدرسه در " بیل " GI ( سابقا ) یک سیستم امن استاندارد برای گزارش سواستفاده‌ها از متهمان دارند .
The ، همراه با لژیون آمریکایی و دیگر گروه‌های قدیمی ، چندین سال است که خواستار شفافیت بیشتر در مورد استخدام و پذیرش سربازان قدیمی مدارس شده‌اند .
در مرکز بیل GI بیشتر یاد بگیرید
مدارس انتفاعی به طور خاص توسط گروه‌ها و قانونگذاران قدیمی مورد توجه قرار گرفته‌اند . در طی یک جلسه مجلس سنا در سال ۲۰۱۳ ، یک دامپزشک در جنگ عراق که برای یک مدرسه انتفاعی کار می‌کرد ، گفت که مقامات کمک شهریه را برای servicemembers " آموزش آبگوشت نظامی " در نظر گرفته‌اند .
استیو گونزالس ، دستیار مدیر بخش استخدام و آموزش سربازان قدیمی آمریکایی ، گفت : " سیستم گزارش دهی آنلاین اکنون [ آژانس‌ها ] را به ایجاد ابزار مورد نیاز برای شناسایی و پرداختن به روش‌های ناعادلانه ، فریبنده و گمراه‌کننده که توسط موسسات آموزش عالی اجرا می‌شوند ، می‌دهد ."
آلیسون الف . hickey ، که تحت نظارت وزیر فواید این VA است ، گفت که بازخورد از سربازان قدیمی ، اعضای خدمات و خانواده‌هایشان دریافت خواهد کرد تا اجرای " اصول برتری " را تقویت کند که به آموزش سربازان قدیمی نیاز دارد .
این اصول شامل ارائه فرم شخصی به دانش آموزان با جزئیات کامل برنامه آموزشی و نیز برنامه‌های آموزشی برای همه ذینفعان آموزش و آموزش نظامی ، تعیین امتیاز همه برنامه‌های جدید قبل از ثبت‌نام دانش آموزان و ایجاد سیاست‌هایی است که در راستای سیاست‌های فدرال حاکم بر برنامه‌های کمک‌های مالی دانشجویی فدرال هستند .
در مواردی که دانش‌آموز هنوز در حال انجام‌وظیفه فعال است و یا دارای تعهد ذخیره است ، لازم است که مدرسه بتواند the را جا به جا کند .
the در بیانیه خود در روز پنج شنبه گفت که دانش آموزان هنگامی که باور دارند مدرسه شان در هیچ کدام از این مناطق کم شده‌است شکایت می‌کنند .
براساس این بیانیه ، " وقتی بازخورد دریافت می‌شود ، آژانس‌ها به نیابت از دانش آموزان با مدرسه تماس خواهند گرفت و به سوی یک قطعنامه کار خواهند کرد ."
وین رابینسون ، رئیس و مدیر اجرایی قدیمی سربازان قدیمی آمریکا ، گفت که دولت تضمین می‌کند که دولت " تجربه تحصیلی مثبتی دریافت می‌کند و ما موسسات آموزش عالی را به همان میزان بالای نگه می‌داریم که nation's servicemembers را نگه می‌داریم ."



اطلاعات پزشکی وظایف مهم مالیات دهندگان گیاهان نارنجی مشمولین معافیت سربازی چه افرادی می باشند ؟ شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96




منبع

  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی