soldiership

  • ۰
  • ۰

هیات حفاظت

معاون اداره امور سربازان قدیمی در روز سه‌شنبه گفت که او قصد دارد تا به دنبال اقدام انضباطی جدید علیه مدیران اجرایی سابق متهم به رسوایی شغلی پس از واژگون شدن قضات , باشد .
معاون وزیر امور ایثارگران , اسلوان گیبسون , نگفت که این دپارتمان چه نوع عملیاتی را ممکن است علیه دو سرویس اجرایی ارشد , یا se , کارمندان انجام دهد, اما متعهد به نوعی " مجازات کم‌تر " شده‌است .
او گفت : " اگر من می‌گفتم " خب , به جای حذف آن‌ها از se ها, من آن‌ها را از خدمات فدرال حذف می‌کنم " که با دستور قاضی سازگار نباشد , بنابراین بله , این یک مجازات کم‌تر خواهد بود . "
"

ایالت کانزاس ارشد سربازان جبران معلولیت نیروهای مسلح فواید دولتی گارد ملی





دو بار سعی کردند دو زن - یعنی دیانا روبنس , مدیر دفتر فیلادلفیا , و کیمبرلی گریوز , مدیر یک دفتر منطقه‌ای در مینه سوتا - - پس از اینکه یک گزارش ig به این نتیجه رسید که آن‌ها سیستم استخدامی را دستکاری کرده‌اند تا همکاران خود را از مشاغلی که خودشان می‌خواهند , وادار کنند .
اما قضات در احکام جداگانه در طی هفته گذشته با تصمیم دولت و سرنگونی دولت مخالف بودند و استدلال می‌کردند که زنان هیچ قانونی را نقض نکرده و سایر مقامات منطقه بدون عواقب آن درگیر این کار شده‌اند .
در حالی که گیبسون قول داد تا برخی از انواع اقدام انضباطی جدید را دنبال کند, ایده واگذاری آن‌ها به مشاغل جدید در موقعیت‌های مختلف را کم‌اهمیت خواند - سناریویی که منجر به هزینه اضافی به دپارتمان شود .
او گفت : " احکام قضات به این معنی است که " آن‌ها به جایی برمی گردند که بودند - - مگر اینکه تصمیم گرفته شود به جای دیگری منتقل شود . " " اما اگر باور کنم که سربازان قدیمی بهترین کار را می‌کنند از آن پل عبور خواهم کرد. " "
او افزود : " من همچنین به شما یادآوری می‌کنم که اگر قرار بود آن‌ها را جابجا کنیم باید هزینه‌های جابجایی آن‌ها را پرداخت می‌کردیم . پس کسی به من کمک می‌کند درک کنم که این کار درست برای مالیات دهندگان است . "
گزارش پیش‌نویس
او گفت : " من از این سند آگاه نبودم . " من اکنون از ig درخواست کرده بودم … که اگر چنین پیش‌نویس وجود دارد که با پیش‌نویس و فرصت صحبت کردن با بازرس که آن را نوشته‌است , فراهم شود . "
در نهایت , گزارش منتشر شده ig - که توسط چند نفر از مقامات از جمله نیک دال و لیندا فورنیه نوشته شده بود, به این نتیجه رسید که گریوز و روبنس مدیران قبلی پل پاول , مینه سوتا , و فیلادلفیا را مجبور به انتقال پول کردند و سپس به مشاغل خود رفتند .
هیات شایسته حفاظت از اعضای هیات حفاظت از قبرها و روبنس گفت که سایر مقامات درگیر در روند انتقال جرم نیز توسط گزارش ig مورد سرزنش قرار گرفته بود, با این حال منظم نبود .
او نگفت که اگر نسخه قبلی این گزارش بازنویسی شود چه اقدامی انجام خواهد شد .
دفتر بازرس کل در ابتدا گزارش خود را به دفتر دادستان عمومی برای اتهامات جنایی احتمالی علیه گریوز و روبنس ارسال کرد , اما این دفتر از تعقیب قضایی خودداری کرد .



توزیع محدود اصلاحات اساسی مدرسه فنی معلولان سرباز نحوه دریافت معافیت پزشکی خدمت سربازی معرفی رشته مهندسی پزشکی ؛ چارت درسی ، اهداف و بازار کار آن




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی