soldiership

  • ۰
  • ۰

توزیع محدود

بعد از این که the در ماه مارس اعلام کرد ، دارویی بسیار مورد انتظار برای افسردگی مقاوم در برابر درمان را ارائه می‌کند .
اداره غذا و داروی آمریکا در روز ۵ مارس ، تایید سریع of ، یک اسپری بینی مربوط به داروهای بی‌حسی ناشی از بی‌هوشی ، را دنبال کرد. " کتامین "نیز به شکل غیر قانونی آن به عنوان " K ویژه " شناخته می‌شود که یک داروی حزبی معروف به اثرات مخرب آن است و خود را به مصرف مواد مخدر به عنوان یک اعتیاد به تاریخ برساند .


بهبود پردازش دولت فدرال قانون توازن عدم موفقیت تمام مراکز اصلاحات اساسی





با این حال ، در فرم نسخه ، Spravato یا esketamine به عنوان یک رفتار موفق در یک حوزه با گزینه‌های نسبتا ً جدید برای درمان افسردگی unmanaged مورد استقبال قرار گرفته‌است . مقامات VA دو هفته پس از دریافت تاییدیه سازمان غذا و دارو از این کشور قدردانی کردند و گفتند که درمان برای بیماران براساس نیاز پزشکی و ارزیابی‌های پزشکان در دسترس خواهد بود .
اما این هیات که تصمیم می‌گیرد چه داروهایی باید در میان کسانی قرار گیرد که به آسانی در دسترس پزشکان و بیماران VA قرار می‌گیرند - - که به نام فرمول VA's - - در هفته گذشته رای دادند تا Spravato را از لیست خارج کنند .
این تصمیم بدین معناست که پزشکان قبل از تجویز و خرید دارو برای بیماران نیازمند تایید قبلی خواهند بود .
یک سخنگوی VA گفت که روز دوشنبه ، روان پزشکان هنوز مجاز به ارائه خدمات درمانی " هنگامی که بالینی نشان داد " ، اما " در نگاه داشتن با نشانه‌های تایید FDA برای مصرف مواد مخدر و الزامات ایمنی "، مجاز خواهند بود .
علاوه بر این ، سوزان کارتر ، مدیر روابط‌عمومی روابط رسانه‌ای ، راهنمایی‌های بالینی و رویه‌ای را برای تجویز Spravato توسعه داده‌است و " این رونده‌ای مبتنی بر شواهد برای استفاده در سربازان قدیمی که قبلا ً به آزمایش‌های کافی برای سایر درمان‌های موجود برای افسردگی شدید پاسخ نداده اند ، اولویت‌بندی خواهد شد ."
این تصمیم که توسط هیات مشورتی پزشکی VA's گرفته شد ، دو روز پس از گزارش مشترک گاردین و مرکز یکپارچگی عمومی که نگرانی‌های قابل‌توجهی را نسبت به تایید سریع FDA و تایید سریع تایید کرد، مطرح شد .
مربوط : VA برای ارائه اسپری آب‌نمک مبتنی بر کتامین برای افسردگی
براساس این گزارش ، Spravato در دو دوره از سه دوره کوتاه‌مدت از دارونما استفاده نکرده است . این مقاله همچنین گفته‌است که در طی محاکمه شش نفر از جمله سه تن از جمله سه تن دیگر خودکشی کرده‌اند .
و این مساله سوالاتی را مطرح کرد که آیا این دارو در مردان و بیماران ۶۵ سال و بیش از حد موثر است - - که در آن ۹۰ درصد بیماران دارای سن متوسط ۶۳ ساله هستند .
گزارش‌ها رسانه‌ها همچنین حاکی از آن است که جانسون & جانسون ، شرکت مادر of جانسن ، با اعضای باشگاه رئیس‌جمهور دونالد Trump's مار ، در آنچه ممکن است تلاشی برای نفوذ رئیس‌جمهور و VA برای بررسی این دارو باشد ، کار می‌کرد .
رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس ، مارک Takano ، D - کالیفرنیا ، روز پنج شنبه گفت که او نگران است که " یک داروی جدید بحث‌برانگیز از طریق بازبینی‌های حیاتی به کار گرفته شود و پیش از بررسی کامل خطرات و مزایای بالقوه برای سربازان قدیمی تجویز شود ."
Takano گفت : " سوالات در مورد تاثیر نهایی بر سلامت و امنیت سربازان قدیمی باقی می‌مانند که نباید در یک " پرونده آزمایشی " ایجاد شوند ، در حالی که جامعه کلینیکی به جمع‌آوری اطلاعات درباره این درمان ادامه می‌دهد ."
مقامات اداره غذا و دارو گفته‌اند که این داروها را به دلیل وجود دسترسی محدود داروهای ضد افسردگی موثر برای بیماران مبتلا به درمان دشوار ردیابی کرده‌اند . از تایید اثرات جانبی گسترده آن ، FDA به Spravato نیاز دارد تا یک هشدار فشرده را برای نشانه‌هایی که می‌تواند شامل مسکن‌ها و spikes فشار خون و disassociation مثل احساسات فلج فیزیکی و تجربیات و رفتارها و رفتارها باشد ، حمل کند .
سازمان غذا و دارو همچنین تصمیم گرفت که این دارو را فقط از طریق یک سیستم توزیع محدود ، که تنها توسط یک ارائهکننده پزشکی اداره می‌شود، که باید بعد از یک دوز کنترل بیمار را تحت نظارت داشته باشد، در اختیار قرار دهد .
کارتر گفت که VA به دقت بر کاربرد و اثربخشی drug's نظارت دارد و آن را با سایر درمان‌ها مقایسه می‌کند .



مدرسه فنی معلولان سرباز اصلاح انتخاب بهداشت روانی اخبار معافیت تحصیلی دیسک کمر و معافیت سربازی بدلیل بیماری هنری دیسکال




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی