soldiership

  • ۰
  • ۰

گارد ملی

اگر در حال گذار از ارتش هستید ، خانواده تان به زودی سفر جدیدی را با یک اداره دولتی کاملا ً متفاوت آغاز خواهند کرد - - وزارت امور سربازان قدیمی .
در حالی که کارهایی هست که وزارت دفاع و VA با هم‌کار می‌کنند ، برای اکثر آن‌ها دو سیستم کاملا ً مجزا هستند .
پس چه چیزی باید در مورد رفتن از طریق فرآیند VA بدانید ؟ در زیر برخی از اصول اولیه آورده شده‌است :
رتبه‌بندی معلولیت و پرداخت



ریاست کمیته اقدام انظباطی بخش خدمات افزایش حقوق تطبیق دولت توزیع محدود




اگر سرباز کهنه‌کار شما از فرآیند معلولیت می‌گذرد ، شانس خوبی به او داده شود و یا پرداخت ماهانه برای آسیب‌ها یا مشکلاتی که به عنوان نتیجه خدمت سربازی آغاز می‌شوند ، داده شود .
این آسیب‌ها می‌تواند بسیار ناچیز یا بسیار جدی باشد ، بستگی به کهنه سرباز دارد . گرفتن آن‌ها به این دلیل مهم نیست که یک سرباز کهنه‌کار ممکن است واجد شرایط برای کنترل معلولیت باشد ، بلکه به این دلیل است که the برای درمان آن مسائل پزشکی هزینه خواهد کرد .
و همانطور که کهنه سرباز شما مسن‌تر می‌شود ، شانس آن چیزهایی که نیاز به درمان دارد افزایش می‌یابد . شما می‌خواهید قبل از اینکه این اتفاق بیفتد ، آماده باشید .
زمانی که دقیقا ً، سرباز کهنه‌کار شما توسط the ارزیابی می‌شود به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت . این ممکن است قبل از آخرین روز در ارتش باشد ، یا ممکن است بعد از آن باشد . آن‌ها برای عبور از این روند ، در یک سری قرار ملاقات با the شرکت خواهند کرد که در آنجا جراحت‌های متفاوتی را گزارش می‌کنند .
اگر می‌خواهید ، می‌توانید با veteran در این قرار ملاقات شرکت کنید . اگر کهنه‌کار شما با جراحات جدی و یا هر نوع آسیب مغزی ضربه سر و کار داشته باشد، شرکت در بهترین حالت ممکن است بیش‌ترین علاقه شما را به خود جلب کند .
برای نیروهای نظامی آسان است که علائم مشخصی را از یاد ببرند و یا از میزان کلی آنچه که آن‌ها تجربه می‌کنند بی‌اطلاع باشند .
براساس این انتصابات و ارزیابی‌ها ، این VA یک تصمیم درجه‌بندی معلولیت را صادر خواهد کرد و کهنه سرباز شما هر ماه یک چک یا چک مستقیم یا مستقیم دریافت خواهد کرد .
به خاطر داشته باشید که the به احتمال زیاد ارزیابی آن را در طول زمان مورد ارزیابی قرار می‌دهد ، بنابراین مقدار غرامت بعدا ً می‌تواند تغییر کند .
جدول زمانی
این کار می‌تواند چندین ماه طول بکشد تا تصمیم رتبه‌بندی معلولیت گرفته شود و سپس پردازش شود .
پس از انجام این کار ، the به شما هر گونه معلولیت را به تاریخی که در آن درجه‌بندی تعیین شد ، پرداخت خواهد کرد . به عنوان مثال ، اگر این تصمیم در اواخر ماه سپتامبر پردازش شود ، اما این رده‌بندی در روز یکم ماه اوت صادر شد ، شما به آن زمان حقوق خود را دریافت خواهید کرد .
آزمون نمره ناتوانی در معلولیت
دریافت یک پرداخت از معلولیت از the ، جنبه‌های منفی کمی دارد .
اگر کهنه سرباز شما در هنگام ترک خدمت وظیفه خود را ترک کند ، او مجبور خواهد شد با پرداخت حقوق ناشی از معلولیت این مبلغ را پرداخت کند . در نظر بگیرید که این جدایی را تا زمانی که تصمیم درجه‌بندی معلولیت اتخاذ شود ، در نظر بگیرید .
اگر کهنه سرباز یا از نظر پزشکی از ارتش بازنشسته شده باشد ، می‌توانید مشمول قانون " افست " شوید که مانع از دریافت حقوق بازنشستگی و حقوق بازنشستگی می‌شود . چندین عامل مختلف در این مورد وجود دارد ، بنابراین بیشتر بخوانید .
اگر سرباز کهنه‌کار شما در گارد ملی یا ذخیره وجود داشته باشد در حالی که حقوق معلولیت را دریافت می‌کند ، او قادر نخواهد بود که گارد ملی یا حقوق رزرو دریافت کند .
مراقبت بهداشتی برای Veteran
بسته به رتبه‌بندی که کهنه سرباز شما دریافت می‌کند، او قادر خواهد بود تا برخی از مراقبت‌های بهداشتی را از the دریافت کند . اما برخلاف زندگی با وزارت دفاع ، خانواده شما احتمالا ً واجد شرایط نخواهند بود . شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در اینجا پیدا کنید .
مراقبت بهداشتی شما از طریق the انجام خواهد شد ؟ اطلاعات بیشتری در اینجا پیدا کنید .
بیشتر مزایا برای Veteran شما هستند - - اما برخی برای شما هستند .


اصلاحات اساسی مدرسه فنی معلولان سرباز اصلاح انتخاب مشاوره معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه 7 راهکار لذت بردن از زندگی و کنار آمدن با مشکلات




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی