soldiership

  • ۰
  • ۰

اصلاحات اساسی

واشنگتن - - اگر اولین جلسه دادرسی روز پنج شنبه در مورد اصلاح سیستم مراقبت‌های بهداشتی نظامی مشخص باشد , می ‌توان آنرا به جای کنار گذاشتن آن , تثبیت کرد .
گروه‌های مدافع نیروهای نظامی و قانون گذاران که اقدامات اصلاحی را آغاز کردند , گفتند که آن‌ها علاقه‌مند به اصلاحات اساسی در سیستم تامین کنندگان دولتی و خصوصی هستند که نگران میلیون ‌ها ذی‌نفع هستند . اما آن‌ها در اوایل امسال از توصیه‌هایی که ممکن است با مجموعه‌ای از برنامه‌های عرضه‌کننده خصوصی که مشابه آنچه که شهروندان فدرال ارائه می‌کنند , جایگزین شوند .
دریاسالار بالدوین , نایب‌رئیس بازنشسته اتحادیه افسران نظامی آمریکا , بزرگ‌ترین گروه از نوع خود در این کشور , گفت : " ما فکر می‌کنیم که حفظ چیزی که کار می‌کند و ثابت کردن آنچه که کار نمی‌کند مهم است . "

دانشجویی فدرال دفاعی مجلس طول سفر غیرمجاز اتاق بازرگانی مدرسه فنی




در زمستان گذشته یک هیات بازبینی به عنوان " مارپیچ مرگ " گفت که در حال حاضر کنگره در حال بالا بردن آستین‌هایش برای حل مشکلات پس از گذراندن بیشتر سال مقننه بر روی بازسازی تاریخی سیستم حقوق بازنشستگی نظامی است . انتظار می‌رود که جلسات دادرسی به اصلاح طلبان تبدیل شوند .
هدف اولیه نظام مراقبت‌های بهداشتی نظامی چیست ? … پس [ ما ] آن را به سطح تاکتیکی می‌بریم که چگونه این مراقبت را فراهم کنیم . " او در حین توضیح هدف کمیته فرعی خدمات مسلح خود گفت :
برای ذی‌نفع , انتخاب و دسترسی به مدت دو دهه کاهش‌یافته است در حالی که هزینه‌ها در حال افزایش است , کمیسیون بازنشستگی ارتش و کمیسیون مدرن‌سازی جبران شده در بررسی تاریخی که در ماه ژانویه منتشر شد .
براساس این مرور , در حال حاضر در تعداد زیادی از ارائهکنندگان و توانایی گنجاندن انواع جدید مراقبت‌های پزشکی در بسیاری از شبکه‌های دیگر وجود دارد . بررسی‌های کمیسیون درباره جامعه نظامی مشکلات گسترده‌ای را در مراقبت و فقدان تداوم در مراقبت‌های بهداشتی یافت .
این کمیسیون یک سیستم جدید بیمه درمانی مشابه با برنامه مزایای بهداشت کارمندان فدرال را برای اجرای طرح‌های مراقبت‌های بهداشتی جایگزین توصیه کرد که شامل برنامه‌ریزی برای مناطق روستایی و ده‌ها طرح برای مناطق شهری است.
آقای هک گفت هیچ برنامه‌ای برای تعمیر آن ندارد . اما او از گروه‌های حمایتی در مورد سیستم ترکیبی که افراد ذی‌نفع بیشتری را به بیمارستان‌های اصلی هدایت می‌کنند , سوال کرد و بیشتر به کلینیک‌های در مکان‌های با جمعیت نظامی کوچک‌تر تکیه کرد , و طرح‌های بیمه سربازان محافظ و ذخیره را مانند آن‌هایی که به کارگران فدرال پیشنهاد شده پیشنهاد می‌دهند .
کنگره و کاخ سفید بازنشستگی را قبل از شکرگزاری به تصویب رساندند که مستمری بازنشستگان را به یک سیستم ترکیبی تبدیل کرد که تمام اعضای خود را با مشارکت در حساب‌های پس‌انداز صرفه‌جویی می‌کند . گزینه‌های جدید بازنشستگی در قرقیزستان آغاز می‌شوند .
بردی محمدوف طرفدار حفظ صلح به عنوان فراخوانی برای اصلاحات بیشتر است . رایان گفت که این گروه برای افزایش کارآیی در تسهیلات پایه درمان باز است - - پزشکان ارتشی تعداد کمتری از بیماران را در روز می‌بینند تا ارائه دهندگان خصوصی - - و برای آزمودن یک پورتفولیوی طرح‌های بیمه خصوصی در گارد ملی و ذخایر برای اینکه ببینیم چطور کار می‌کند .
انجمن ملی خانواده به قانونگذاران مجلس گفت که این قانون همچنین از اصلاحات اساسی حمایت می‌کند زیرا اعضایش از عدم دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و همچنین ترکیبی از قوانین نظامی که بین خدمات و پایگاه‌ها تغییر می‌کنند و اغلب موانعی برای خانواده‌هایی ایجاد می‌کنند که می‌کوشند درمان شوند , نا امید می‌شوند .
جو جویس , مدیر اجرایی این گروه , گفت که در یک مورد , یک همسر نظامی که هفته‌ها باردار بود به یک پایگاه جدید با همه سوابق پزشکی خود نقل‌مکان کرد , اما گفته شد که قبل از درمان باید یک آزمایش بارداری انجام دهد .
او گفت که این زن قادر به مراقبت از او نبوده است .
او گفت : " زمان آن رسیده‌است که یک بازبینی جامع از سیستم مراقبت بهداشتی و سیستم مراقبت بهداشتی نظامی انجام شود و نه تنها در اطراف لبه‌ها . "
موضوعات مرتبط
مزایای کهنه سرباز
حق تکثیر ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .



معلولان سرباز اصلاح انتخاب بهداشت روانی سرباز ذخیره مشمولین معافیت کفالت سربازی شرایط معافیت عمل فتق واینگوینال در خدمت سربازی




منبع

  • ۹۸/۰۴/۱۷
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی