soldiership

  • ۰
  • ۰

اعتیاد به مواد مخدر یا بیماری‌های روانی می‌تواند دشوار باشد . موانع مانند احساس ناامیدی ، تنهایی و سو تفاهم اغلب در مسیر درمان قرار می‌گیرند . سربازان قدیمی که با این مشکلات درگیر هستند احساس می‌کنند که پزشکان آن‌ها را درک نمی‌کنند .
با این حال ، برای حدود یک دهه ، VA با استفاده از متخصصان همتا برای کمک به هدایت بیماران از طریق درمان خود ، این موانع را درهم می‌شکند . این افراد آموزش‌دیده می‌توانند یک پیوند ایجاد کرده و پشتیبانی را به گونه‌ای فراهم کنند که اغلب ارائهکنندگان نمی‌توانند . نه تنها متخصصان بازنشسته هم سن دارند بلکه بر آزار و اذیت مواد نیز غلبه کرده‌اند و یا به طور موفقیت‌آمیز زندگی خود را با یک بیماری روانی جدی مدیریت می‌کنند . آن‌ها به عنوان الگو عمل می‌کنند ، امید را فراهم می‌کنند ، بیماران را در حال درمان خود قرار می‌دهند و به بیماران در دسترسی به برنامه‌های حمایتی ، همسالان و منابع اجتماعی کمک می‌کنند .
دکتر متیو Chinman یک محقق VA از سیستم مراقبت درمانی پیتسبورگ گفت : " متخصصان پیر از تجربیات زندگی خود برای سهیم شدن" در آنجا همدلی ، بینش و مهارت " استفاده می‌کنند .
Chinman اهمیت متخصصان هم‌کار در بخش بهداشت روانی را درک می‌کند . او تحقیقات خود را در زمینه متخصصان بهداشت روانی در سال ۱۹۹۵ به عنوان یک دانشجوی روانشناسی در دانشکده پزشکی ییل آغاز کرد و در حال حاضر ریاست مرکز منابع همسالان را برعهده دارد ، جایی که آن‌ها اولین مطالعه بالینی را انجام داده‌اند که اثربخشی متخصصان همتا را در VA ارزیابی می‌کنند . این مطالعه نشان داد که سربازان قدیمی با حمایت یک متخصص نظیر در مراقبت از آن‌ها افزایش‌یافته است . این یافته قابل‌توجهی است زیرا بیمارانی که در مراقبت خود نقش فعالی دارند ، اغلب پیامدهای سلامت بهتری دارند . آن‌ها همچنین اخیرا ً بررسی ادبیات تحقیق در مورد ارزیابی تاثیر متخصصان همتا را به اتمام رساندند .
او گفت : " ما مروری بر همه مطالعاتی انجام دادیم که تاثیر متخصصان همتا را مورد آزمایش قرار دادند و دریافتند که اکثر مطالعات بر موضوعاتی مانند hospitalizations ، کیفیت زندگی ، امیدواری ، مشارکت فعال در مراقبت و بازیابی خود تاثیر داشته‌اند ."
در سال ۲۰۰۷ ، حدود ۹۰ متخصص نظیر در the کار می‌کردند . رئیس‌جمهور اوباما در سال ۲۰۱۲ یک حکم اجرایی برای افزایش خدمات بهداشت روانی با استخدام ۸۰۰ متخصص نظیر صادر کرد . VA از این هدف فراتر رفته‌است و در حدود ۱۱۰۰ متخصص نظیر هم اکنون از سربازان قدیمی دیگر پشتیبانی می‌کنند .


همه حقوق دولت اوباما تلاش صادقانه ماهیت خود مدرن سازی نمونه عالی






فرد Nardei یکی از آن متخصصان همتا می‌باشد . او یک سرباز کهنه‌کار است که داستان خود را برای کمک به سربازان قدیمی دیگر به اشتراک می‌گذارد . او توضیح می‌دهد که چگونه بعد از یک تصادف اتومبیل به داروهای درد اعتیاد پیدا کرد و بعد با داروهای قوی‌تر به خرید دارو پرداخت که منجر به اعتیاد به هروئین شد . پس از تکمیل موفقیت‌آمیز درمان ، او شش سال است که تمیز است . در طی آن زمان فرد یک دوره آموزشی ۴۰ ساعته را به اتمام رساند تا متخصص معتبر همسالان شود .
The با سازمان‌های غیر انتفاعی قرارداد صدور گواهی برای کارآموزان حمایت از همتای خود ( آن‌هایی که پیش از اتمام دوره آموزشی استخدام شده‌اند ) و همچنین آموزش non که منجر به صدور گواهی‌نامه توسط کشورها می‌شود ، قرار می‌گیرد . این آموزش متخصصان را تضمین می‌کند که شایستگی‌های اساسی خاصی در توان‌بخشی روانی و بسیاری دیگر از عناصر مراقبت بیمار از جمله مهارت‌های ارتباطی ، مدیریت بحران ، حل مساله و درک شرایط مختلف سلامت روانی و اعتیاد دارند . فرد اکنون با افراد کارآزموده دیگر به عنوان یک متخصص نظیر در سیستم GE Healthcare کار می‌کند .
VISN ۴ - تحقیقات بیماری‌های ذهنی ، مرکز منابع آموزشی و بالینی مرکز درمانی دانشگاه پیتسبورگ آمریکا ، نقش حیاتی در کاربرد موثر متخصصین نظیر در the ایفا می‌کند . آن‌ها در توسعه the که هر متخصص peer باید داشته باشد کمک کردند و در حال حاضر با هم‌کاری مرکز VISN ۵ ، ارزیابی اقدام اجرایی House's White برای به‌کارگیری متخصصان همتا در تیم‌های مراقبت منظم بیمار در ۲۵ مرکز پزشکی را به عهده دارند .
موضوعات مرتبط




بشر دوستی مسائل اساسی فصل تابستان توزیع دارو مدارک مورد نیاز معافیت کفالت سربازی - مشاوره نظام وظیفه دانلود دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۶





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی