soldiership

  • ۰
  • ۰

نمونه عالی

زمانی که با سربازان قدیمی کار می‌کنید که جراحات آن‌ها بدن ، مغز و احساسات آن‌ها را درگیر می‌کند، می‌تواند مشکل باشد که کجا شروع شود و چه چیزی باعث بزرگ‌ترین چالش می‌شود . واژه " polytrauma " به خودی خود نشان می‌دهد که ارائهکنندگان و بیماران باید درک کنند که چگونه تاثیر و درمان یک ضربه بر آسیب دیگر تاثیر می‌گذارد .
کاترین همیلتون ، مدیر پرونده RN TBI / polytrauma در مرکز پزشکی امور سربازان قدیمی در پالوآلتو ، یک چیز را می‌داند که باید سریعا ً با استفاده از مصرف الکل در polytrauma مورد توجه قرار گیرد . آوریل ماه آگاهی الکل است و در حالی که برای بسیاری از مردم مهم است که مصرف الکل خود را ارزیابی کنند، برای افرادی که از آسیب مغزی ناشی از حادثه رنج می‌برند ( TBI ) و اختلال استرس پس از حادثه مهم است .



هزینه نام نویسی خبرنگار جنگ مسیر درمان تصمیم مبارزه بودجه پیشرفته بشر دوستی




همیلتون توضیح می‌دهد که بسیاری از بیماران در her دارای tbis هستند که از ملایم تا شدید و همچنین دارای اختلال استرسی پس از حادثه هستند . همیلتون توضیح می‌دهد : " آن‌ها یا سابقه نوشیدن پیش از جراحت را داشتند و یا از الکل به عنوان دارو استفاده می‌کردند ، اما فقدان درک در مورد این که چطور الکل ضربه مغزی ناشی از ضربه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد باعث بدتر شدن اوضاع می‌شود . "
او اشاره می‌کند که برای مدت کوتاهی ، الکل می‌تواند برخی علائم را کاهش دهد. برای مثال ، می‌تواند به the کمک کند که به خواب برود ، درد احساسی را برای فردی که منزوی از نظر اجتماعی دارد و حتی به درد کمک کند ، تسکین دهد . با این حال ، همه این چیزها کوتاه است . مشکلاتی که باعث می‌شود فرد به دنبال آسودگی باشد در واقع با الکل تشدید می‌شود .
هامیلتون می‌گوید : الکل خواب را قطع می‌کند و کسی که از آن به عنوان کمک خواب استفاده می‌کند مشکلات خواب او را پیدا می‌کند . او می‌گوید : " مانند خواب ، الکل گاهی اوقات درد را خنثی می‌کند ، اما به زودی اغراق می‌کند و درد را افزایش می‌دهد ."
الکل و مغز traumatized
محققان می‌دانند که مغز آسیب‌دیده به الکل واکنش نشان نمی‌دهد . در مغز که آسیب‌دیده است ، سلول‌های مغزی به راحتی قابل انتقال و شکننده هستند ، که به همین دلیل است که افراد مبتلا به آسیب‌های مغزی به قدری استراحت نیاز دارند . وقتی که شما یک مسکن مانند الکل را اضافه می‌کنید ، فعالیت مغزی را کاهش می‌دهد، به طور منفی بر فرآیندهای درمان طبیعی brain's تاثیر منفی می‌گذارد و تنظیم خواب را دشوار می‌سازد .
یک داستان Man's
همیلتون به داستان یک سرباز نیروی دریایی که در عراق و افغانستان خدمت کرده و با یک TBI و PTSD مرتبط است ، می‌گوید . او از جراحت‌های مزمن رنج می‌برد و با کشیدن زنجیر ، نوشیدن زیاد نوشیدنی‌های caffeinated ، سوار شدن بر موتور سیکلت، دعوا کردن با اعضای خانواده و داشتن رابطه با زنانی که بر نوشیدن تمرکز داشتند .
بیمار به دفتر Hamilton's می‌رفت تا با او گپ بزند ، و او در هدایت او برای یادگیری نحوه انتخاب his برای توان‌بخشی his ، مهربان بود . همیلتون گفت که می‌داند سربازان قدیمی سخنرانی کمک نخواهند کرد ، اما او بسیاری نسبت به علوم و تحقیقات واکنش نشان می‌دهد . او توضیح داد که نیکوتین در واقع درد را با فعال‌سازی گیرنده‌های درد افزایش می‌دهد و این که الکل و کافئین درد و علائم حافظه او را بدتر می‌کنند . کمی بعد از این که با او صحبت کرد متوجه شد که سیگار کشیدن را متوقف کرده‌است، گاو قرمز را ترک کرده و موتور سیکلت خود را فروخته‌است . او نوشیدن را متوقف کرد، در مدرسه پرستاری کرد و زندگی اش را به طور کامل تغییر داد .
همیلتون خوشحال بود که این بیمار زندگی اش را متحول کرد و همچنین می‌دانست که ترک الکل نقش مهمی ایفا می‌کند . البته ، این بیمار در طول مسیر با ضربه سر و کار داشت ، اما در نهایت زندگی خود را تغییر داد . او یک نمونه عالی از آن چیزی است که ترک الکل می‌تواند برای کسی که مبتلا به میگرن و اختلال استرس پس از حادثه است ، انجام دهد . برای اطلاعات بیشتر درباره الکل و PTSD ، اینجا کلیک کنید .


مسائل اساسی فصل تابستان توزیع دارو پرداخت وام آخرین تغییرات معافیت سربازی نظام وظیفه نمونه رتبه ها و دانشگاه های پذیرفته شده آزمون وزارت بهداشت




منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی