soldiership

  • ۰
  • ۰

مسائل اساسی

به لطف یک کمیته مشورتی جدید که این هفته اعلام شد , مراقب , بازماندگان و مسائل خانوادگی قدیمی به زودی به وزارت امور ایثارگران فرستاده خواهند شد .
هییت منصفه, که اولین جلسه خود را با نام شرکت " الیزابت " برگزار خواهد کرد , برگزار خواهد شد .
مقامات در بیانیه‌ای گفتند که این کمیته برای مشاوره درباره مسائل موثر بر خانواده‌های سربازان قدیمی , مراقبان و بازماندگان در سراسر همه نسل‌ها و وضعیت‌های قدیمی طراحی شده‌است .
بنا بر یک خبر رسمی , این نشست‌ها که برای عموم باز خواهند بود اطلاعات را در زمینه دستیابی به خدمات و کیفیت جمع‌آوری خواهند کرد و به مقامات کمک خواهند کرد نیازهای خود را درک کنند و راه‌هایی برای حمایت از آن‌ها را شناسایی کنند . "
کمیته عضو کمیته امنیت ملی شامل بسیاری از اسامی آشنا , از جمله رئیس مشترک شر شر شر , مدیر اجرایی کهنه سربازان قدیمی آمریکا ; بونی کارول , بنیانگذار و رهبر گروه پشتیبانی از بازماندگان , می‌باشد .


کاخ سفید بهار امسال تفنگدار دریایی بازنشستگان نظامی پرونده جاری فصل تابستان




او همچنین بر روی مبارزات انتخاباتی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ کار کرد و به دولت توصیه کرد که در آینده بهبودهای بالقوه ای را انجام دهد .
خیلی وقت است که شورای مشورتی پیش می‌آید .
وقتی او برای اولین بار به یکی از همکارانش ملحق شد , بنیاد کار کرد تا مسائل مراقبتی را به او ارائه کند. گفت : حالا که آژانس را رهبری می‌کند , یک شورای رسمی قدم بعدی کامل است .
او گفت : " من فکر می‌کنم او با تمرکز روی مراقبان و تمام اقدامات بزرگ در جریان است و نیاز به آوردن منابع و سازمان بیشتر برای تحمل در آن زمان لازم است . "
کارول که سازمان او مدت‌ها با مشکلات مربوط به منافع باقیمانده کار کرده‌است , گفت که این گروه یادداشت تفاهمی را در اوایل سال جاری امضا کرد که به تشریح نحوه برخورد شیرها و یکدیگر می‌پردازد .
او گفت : " این خانواده همیشه در ایجاد و ماموریت اداره امور سربازان قدیمی بوده‌اند , بنابراین اکنون یک گام به جلو برداشته و به طور رسمی گروهی را برای پرداختن به این مسائل و رسیدگی به گروه‌هایی که نماینده آن حوزه‌های انتخاباتی هستند, بسیار تاثیرگذار خواهد بود . "
در حالی که برخی ممکن است نگران باشند که این شورا صرفا ً به خاطر نشان دادن این امر باشد , گفت بعید است اجازه دهد این اتفاق بیفتد .
او گفت : " او یک کنترل‌کننده جعبه نیست . " " من فکر می‌کنم هر کسی که در آنجا باشد , مصمم به تمرکز بر برخی مسائل اساسی است که با این جمعیت‌ها رو به رو هستند . "
او گفت که این حقیقت که شورا حتی ایجاد شده‌است نشانه حسن‌نیت از مسائل مراقبت کننده است , از جمله یک برنامه کمک‌هزینه که برخی اعضای قدیمی خانواده را برای ارائه مراقبت به جای کمک خارجی پرداخت می‌کند .
او گفت : " هیچ‌کس لازم نبود شورا را تشکیل دهد - - اجباری نبود . " " این یک باور پرشور به قسمتی از وزیر بود که انجام آن مهم بود . "
ای می آ می هم می تو نه با شه .
موضوعات مرتبط
مزایای کهنه سرباز قدیمی جانبازان دارای همسر بازنشسته خانواده و همسر دوران بازنشستگی همسر و مزایای خانواده



توزیع دارو پرداخت وام فدرال مستقل اختلال استرسی ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی بدون کنکور مهر 97 معرفی رشته عکاسی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی




منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی