soldiership

  • ۰
  • ۰

توزیع دارو

بسیاری از داروها به دلیل معیاری که انتظار می‌رود توسط قانون گذاران مورد تایید قرار گیرند , پرداخت می‌شود .
این اقدام که توسط مجلس سنا در اوایل سال جاری تصویب شد , در نسخه نهایی قانون اجازه دفاع سالانه برگزار می‌شود .
در طی چند سال آینده , این اقدام به طور پیوسته برای بیشتر داروها از طریق داروخانه‌ها افزایش می‌یابد , در حالی که هزینه‌های جدید به کسانی که از طریق پست دریافت می‌شوند را افزایش می‌دهد .
داروهایی که در داروخانه‌های نظامی دریافت می‌شوند همچنان رایگان هستند .
در حال حاضر, کاربران غیر فعال موظف هستند که برای تامین مایحتاج روزانه داروهای ژنریک که از طریق خدمات تحویل خانگی سیستم دریافت کرده‌اند , هیچ هزینه‌ای پرداخت نکنند . نسخه‌های موجود در یک داروخانه خرده‌فروشی در یک داروخانه , هزینه خرید یک داروی ژنریک و داروهای ژنریک را برای تامین یک داروی مصرفی برای یک روز در روز حمل می‌کنند .



کل نظام پوشش بیمه اهداف آموزشی جدا کردن شهریه کامل پرداخت وام




همه داروها با هزینه شروع می‌شوند . در حالی که هزینه یک منبع در روز برای یک نام تجاری با نام تجاری افزایش خواهد یافت , از طریق ایمیل دریافت می‌شود. داروهای ژنریک که در داروخانه‌های خرده‌فروشی این شبکه دریافت می‌شوند , همین هزینه را برای یک روز پیش از روز دریافت خواهند کرد , اما هزینه مواد مخدر با نام تجاری به ۱ دلار افزایش خواهد یافت .
همه هزینه‌های مواد مخدر در حال حاضر , با افزایش هزینه‌ها برای تامین یک کالای عمومی در یک داروخانه خرده‌فروشی و تامین یک روز در روز برای یک داروخانه خرده‌فروشی و یک منبع غیر عمومی در یک داروخانه خرده‌فروشی و یا یک منبع غیر عمومی در یک داروخانه خرده‌فروشی و یا یک منبع برق در روز , افزایش دائمی خواهد داشت .
مقامات در اوایل سال جاری اعلام کردند که افزایش هزینه مواد مخدر باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های دفاعی در بخش دفاع می‌شود .
قانونگذاران تصمیم گرفتند از این پس‌انداز بخشی برای تامین سرمایه یک راه‌حل دائمی به میزانی که به عنوان مالیات بیوه معروف است استفاده کنند . " این اقدام باعث می‌شود تا همسران باقیمانده که واجد شرایط طرح به نفع بازماندگان و جبران خسارت و جبران خسارت ( dic ) از اداره امور سربازان قدیمی هستند , توسط دیگری جبران شوند .
این جبران خسارت که در حال حاضر در محل قرار دارد, که به عنوان مقرری ویژه نجات یافتگان شناخته می‌شود , سال بعد منقضی می‌شود . قانون گذاران تصمیم گرفتند که هم پرداخت‌ها را دائمی کنند و هزینه انجام این کار را از طریق افزایش هزینه داروخانه آغاز کنند .
قانون گذاران همچنین از طریق این قانون طرحی را برای افزایش هزینه‌ها برای بازنشستگان نظامی کنونی یا کسانی که از نیروی کنونی بازنشسته خواهند شد , رد کردند .
معیاری که سال گذشته تصویب شد , هزینه‌های بالاتری را برای کسانی تصویب کرد که پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون به آن‌ها پیوستند . مجلس سنا پیشنهاد حذف این حفاظت را پیشنهاد کرده و به جای آن همه بازنشستگان را به ساختار پرداخت جدید سوق داده‌است, حرکتی که تنها در پنج سال اول باعث صرفه‌جویی در میلیارد دلار خواهد شد .
براساس گزارش کارکنان هیل , این تغییر در نسخه نهایی گنجانده نمی‌شود .
پیش از اینکه این تدابیر به قانون تبدیل شوند , ابتدا باید توسط مجلس و سنا تصویب و توسط رئیس‌جمهور امضا شود .
ای می آ می هم می تو نه با شه .
موضوعات مرتبط
عناوین نظامی مزایایی را دارند که مزایای کهنه سرباز را به همراه دارد . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند . افزایش چشمگیر هزینه‌های دارویی پیشرفت‌های پزشکی در توزیع دارو
نوامبر ۲۰۰۹
" ای می "



فدرال مستقل اختلال استرسی ناهنجاری ؟آناتومیک خدمات شما آخرین تغییرات معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه معرفی رشته کامپیوتر بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی