soldiership

  • ۰
  • ۰

فصل تابستان

چند روز پیش از آغاز رسمی که ممکن است برخی از دشوارترین و خسته‌کننده هفته‌های زندگی خود را به عنوان بخشی از فصل تابستان سواب از آکادمی گارد ساحلی آغاز کنند , دانش آموزان " بین‌المللی , اول و اقلیت " دانش آموزان با اشتیاق در یک برنامه سه‌روزه تخصصی و برنامه آشناسازی شرکت کردند .
این هفته قبل از آغاز آموزش تابستانی هشت هفته‌ای خود - که به عنوان سواب از تابستان شناخته می‌شود - - برای یک جهت سه‌روزه با هدف کمک به آماده‌سازی آن‌ها برای انتقال از غیر نظامیان به سبک زندگی نظامی , به آکادمی دعوت شدند .
" آن‌ها چیزهایی را یاد می‌گیرند که به چه معناست ? وعده غذای خود را بدهید لباست رو بپوش . چقدر وقت دارید که دوش بگیرید ? افسر تنوع ارشد آکادمی که سرپرستی این برنامه را بر عهده دارد , گفت : " این برنامه به پاسخ به برخی از این پرسش‌ها و کاهش استرس کمک می‌کند . "
او پنج تابستان پیش از طریق دفتر تنوع و شمول آکادمی به عنوان تلاشی برای آمادگی بهتر افرادی که به حاشیه رانده شده‌بودند و از نظر تاریخی از دسترسی محروم بودند , به موفقیت در اینجا ارائه شد .




منحصر بفرد سایت مدرسه وکیل مدافع سازمان مردمی معاینه پزشکی توزیع دارو





این سال , بزرگ‌ترین گروه شرکت‌کننده خود را به خود جذب کرد , در نتیجه دانشجویان افسری و پنج دانشجوی بین‌المللی دیگر , در میان خانواده‌های تازه‌وارد سال جاری . در حدود 90 / 57 درصد از دانش آموزان امسال زن هستند - - بالاترین آرایش زنان در هر کلاس , حتی در میان دیگر آکادمی‌های نظامی کشور - - در حالی که اقلیت‌ها تقریبا ً ۹۴ درصد از کلاس را تشکیل می‌دهند که تعداد آن‌ها برابر با سال گذشته‌است .
در طول جلسات روز جمعه , افسران گارد ساحلی و اعضای آکادمی جزئیات هر چیزی را از آکادمی جدی آکادمی برای پشتیبانی از خدمات موجود در محوطه دانشگاه و همچنین آنچه که در طول دوره آموزشی تابستان که روز دوشنبه آغاز می‌شود , ارائه کردند .
او گفت که برای والدین شرکت‌کننده , این افزایش به جزئیات نامگذاری نظامی کمک می‌کند , همچنین واقعیت‌های آینده کودکان آن‌ها در ماه‌های آینده و سال‌ها رو به رو خواهند شد . او گفت که والدین توانایی محدودی برای صحبت با فرزندانشان در سراسر دوره آموزشی دارند و دانشجویان در آن زمان به رسانه‌های اجتماعی دسترسی ندارند .
والدین افسری باید درک کنند که فرزندانشان می‌خواهند سوگند خدمت کنند و به قانون اساسی احترام بگذارند . آن‌ها داوطلبانه حقوق معینی را تسلیم خواهند کرد . آن‌ها لباس ملت می‌پوشند . این یک معامله بزرگ است . " ما از آن‌ها می‌خواهیم تا قبل از شروع کودکان احساس راحتی و راحتی کنند . "
برای جنی جانستون , مادر پرچ مداری, مگی جانستون , کشیش هیل , کارولینای شمالی , برنامه افزایش نه تنها مقدمه‌ای " پدیداری " در زندگی نظامی گارد ساحلی بوده‌است , بلکه اطمینان خاطر داده‌است که دخترش تصمیم زندگی سالم گرفته‌است و با وقار به کشور خود خدمت خواهد کرد .
جانستون توضیح داد که قبل از اینکه مگی و مگی برسند , او نگران بود که مگی پس از چهار سال به یک افسر گشت مرزی تبدیل شود .
جانستون در حالی که جزئیات خدمت هفت‌ساله خود را در ارتش شرح می‌داد, گفت : " حتی با دو برادر خود که به آکادمی‌های نظامی رفته‌اند و مادرش از طریق آموزش مقدماتی رفته‌است , داشتن دخترت به ارتش دشوار است . " " من نگرانم که او در محیطی باشد که برای او طراحی نشده باشد . "
جانستون گفت : با این حال , پس از بالا رفتن , نگرانی‌ها و نگرانی‌ها رفع شده‌است .
" امروز صبح " آرام " اولین کسی بود که صحبت کرد و او واقعا ً ایده پذیرش و تنوع را مطرح کرد . همین است . و اینکه گارد ساحلی جدی است . جانستون گفت : " احساس جدی است . "




پرداخت وام فدرال مستقل اختلال استرسی ناهنجاری ؟آناتومیک ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی آخرین رتبه و حداقل درصد دروس جهت قبولی در رشته پزشکی





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۸
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی