soldiership

  • ۰
  • ۰

بشر دوستی

وزارت امور سربازان بازنشسته در روز ۲۸ ژانویه اعلام کرد که با وکلای شاکیان درخواست کرده‌است تا محوطه دانشگاه VA را به ساختمانی منتقل کنند که واقعا ً به سربازان قدیمی خدمت می‌کند ، به ویژه آن‌هایی که بی‌خانمان شده‌اند، به شدت معلول یا مسن هستند .
این قرارداد اظهار می‌دارد که VA و وکیلان " قصد دارند تا به عنوان شرکا ، با هم‌کاری با سهامداران کلیدی ، دولت ، محلی و اجتماعی و نهاده‌ای بشردوستی کار کنند تا به بی‌خانمانی کهنه در لس‌آنجلس بیشتر در سال ۲۰۱۵ و فراتر از آن ادامه دهند " هر دو طرف به دنبال ورودی سازمان‌های خدماتی ، قانونگذاران و جامعه محلی خواهند بود .


نیروی عمیق تر بیمه درمانی شرکای من اولین تصمیم دبیر کل مسائل اساسی





 "مایکل هلم "، فرمانده ارتش لژیون آمریکا ، گفت : " لژیون آمریکایی از ماموریت اصلی خود در لس‌آنجلس باز می‌گردد . ما سال‌ها به خاطر طنز یک کمپ قدیمی قدیمی که توسط بزرگ‌ترین جمعیت سربازان بی‌خانمان در آمریکا احاطه شده ، برای سال‌ها اخم کرده‌ایم .
طبق این قرارداد ، طبق این قرارداد ، کارشناسان و " یک شرکت برنامه‌ریزی شهری مشهور " در حال توسعه " طرح اصلی جدید " برای محوطه دانشگاه لس‌آنجلس خواهند بود . به این منظور ، VA زمان و چارچوب برای دریافت و ارزیابی ورودی از سهامداران مربوطه ایجاد خواهد کرد که شامل سازمان‌های خدماتی قدیمی است .
وکلا به نمایندگی از سربازان بی‌خانمان موافقت کردند که یک طرح دعوی در سال ۲۰۱۱ علیه VA را رد کنند که از مرکز درمانی مرکز پزشکی لس‌آنجلس & برای فعالیت‌هایی که شرایط هدف اصلی را نقض می‌کنند ، استفاده کرده‌است .
در سال ۱۸۸۸ ، زمین به دولت فدرال اهدا شد تا " یک خانه ملی را برای سربازان داوطلب معلول حفظ کند " ، اما در سال‌های اخیر ، VA زمین و امکانات را در محوطه دانشگاه به تعدادی از مستاجران قدیمی ، از جمله یک خشکشویی زنجیره‌ای ، یک مجتمع نگهداری سینما ، و یک مجتمع ورزشی برای یک مدرسه خصوصی اجاره داده‌است .
لژیون آمریکایی چندین سال است که به مدیریت بد مدیریت دانشگاه LA غربی اعتراض کرده‌است . در سال ۱۹۸۳ ، لژیون دو نور یک قطعنامه را تصویب کرد که بر آن تاکید داشت : " هیچ بخشی از تسهیلات قدیمی دولت لس‌آنجلس به فروش نمی‌رسد یا توسط دولت ایالات‌متحده یا هر نمایندگی از آن منتقل شود ."
در سال ۱۹۹۲ ، لژیون دو نور یک قطعنامه دیگر را در این مساله به تصویب رساند و اظهار داشت که " مالکیت واقعی " در محوطه دانشگاه لیون غربی و سایر مکان‌ها باید حفظ شود تا " بیش‌ترین فایده برای مراقبت و رفاه سربازان بیمار " یا معلول " را داشته باشد .
سپتامبر گذشته ، لژیون دو نور برای شهادت در جلسه دادرسی کنگره در مورد افتضاح محوطه دانشگاه لس‌آنجلس تنظیم شد ، اما جلسه دادرسی دو بار به تعویق افتاد ؛ در حال حاضر قرار است در روز دهم فوریه برگزار شود.
هلم گفت : " هلم گفت که او سردرگم است که چرا پردیس LA غرب محل سکونت خود را به سربازان قدیمی باز کرده‌است . وی گفت : " اما من به دیدن itself در چنین شیوه‌ای بسیار خوشحالم . ما به او درود می‌فرستیم که آشفتگی را پاک‌سازی کنند که برای جامعه سربازان قدیمی و به آمریکا شرم‌آور بود ."
دانشگاه LA غربی محل اقامت دائم سربازان بی‌خانمان بود تا این که VA درها را به روی آن‌ها بست و اجازه داد تا بخش خصوصی زمین و ساختمان‌ها را اجاره کند . سو استفاده نادرست از محوطه دانشگاه در مقاله " خیانت " که در شماره سپتامبر ۲۰۱۴ مجله لژیون آمریکایی منتشر شد مورد بازجویی قرار گرفت .
مزایای جانبی مرتبط
Copyright © ۲۰۱۴ لژیون آمریکایی . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .



فصل تابستان توزیع دارو پرداخت وام فدرال مستقل پروژه کسری خدمت نیرو های مسلح تاثیر سهمیه 5% ایثارگران در شهریه و انتخاب رشته کنکور سراسری





منبع

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی