soldiership

  • ۰
  • ۰

دو طرف

این شرکت تقریبا ً یک دهه طول کشید تا به واقعیت تبدیل شود ، اما در آگوست ۲۰۱۵ ، شرکت Oshkosh بر روی لاکهید مارتین شرکت و پرسنل نیروی دریایی به منظور ایجاد the برای ارتش و نیروی دریایی انتخاب شد ، برنامه‌ای که می‌تواند از ۳۰ میلیارد دلار برای برآورده کردن نیاز مشترک خدمات مشترک تجاوز کند .

The حفاظت از پرسنل را افزایش می‌دهد ، از قبیل حفاظت از ضربات شکم ، صندلی حفاظت‌شده ، محدودیت‌ها و تکنولوژی‌های طراحی‌شده برای جذب و منحرف کردن انفجار - - در حالی که هنوز هم الزامات عملکردی Army's و خارج از جاده را برآورده می‌کنند.

ارتش در حال حاضر در حال مطالعه است که آیا بهبود اضافی برای the فراتر از the که به وسیله نقلیه ظرفیت گسترش‌یافته ، یا ECV ، Humvees مانند the newer ECV Armament Carrier انجام می‌شود ، انجام دهد یا خیر .

تیلور گفت : " این سرویس به تازگی یک مطالعه از الزامات وسیله نقلیه تیپ رزمی پیاده‌نظام بخش پیاده‌نظام انجام داد و یک ارزیابی اضافی از یک ناوگان مختلط از [ Humvees ] و JLTVs را در FY۲۲ یا اوایل انجام خواهد داد ."

بنا بر بیانیه نیروی دریایی ، این گروه قصد ندارد ناوگان Humvee موجود خود را ارتقا دهد و افزود که ناوگان Humvee " در حالت آماده‌باش کامل با انهدام حداقل وسایل نقلیه آماده در اولین فرصت به عنوان JLTVs ، اداره و نگهداری خواهد شد . آن‌هایی که در فهرست باقی مانده بودند ، از طریق رویه‌های معمول نگهداری و نگهداری مواد غذایی ، تا زمانی که جایگزین شوند ، نگهداری خواهند شد ."

برای بازنشسته شدن ژنرال رابرت مقیاس‌های ارتش ، the doesn't به ارتقا به جنگ با دشمن مانند روسیه نیاز دارند .

مقیاس‌های ، یک سرباز کارآزموده در ویتنام که در حال حاضر مشاور کلیدی دفاع از نیروی ضربت lethality Combat دفاع نزدیک است ، گفت : " در یک سناریوی اروپایی ، که the برای آن طراحی شده‌بود ، کاملا ً خوب بود . "

ترازوها به یاد می‌آورد که او یک فرمانده بخش پیاده‌نظام با بخش دوم پیاده در کره بود زمانی که the اولین بار مورد بررسی قرار گرفت .

او گفت : " کل این بخش مجهز به Humvees بود . او گفت : " با توجه به زمین در کره و با توجه به تهدید کره‌شمالی ، اوضاع خوب بود . "

مقیاس‌های اظهار داشتند ، بعید به نظر می‌رسد که جنگ آینده با روسیه یا چین شامل وسایل انفجاری دست‌ساز مانند آن‌هایی باشد که در عراق مورد استفاده قرار می‌گیرند .

وی گفت : " مساله روس‌ها در مورد زمین و تهدید به سطحی از روسیه نیست ، لذا آنچه که برای یک وسیله نقلیه در این نوع حمله مهم است ، توانایی جابجایی سریع ، کوچک و دشوار است و قادر به حرکت در میدان نبرد برای جلوگیری از اعتصاب و counterstrike است ."

وود گفت که مقاوم‌سازی Humvees موجود با حفاظت بیشتر و همچنین افزایش تعلیق ، موتور و دیگر ویژگی‌های کلیدی برای افزایش عملکرد ، گران خواهد بود و وزن وسیله نقلیه را افزایش خواهد داد.

او گفت : " اگر من زره را افزایش دهم ، می‌خواهم وزن را افزایش دهم ، که به این معنی است که size و transportability دشوارتر می‌شوند .

" وقتی جنگ پول زیادی هزینه می‌کند مردم ناراحت می‌شوند ، اما پس از این که پول را خرج می‌کنید ، به خاطر حفاظت از زور و فراهم کردن آنچه که لازم است در جنگ برنده شود ، مورد انتقاد قرار می‌گیرید . وود گفت : " هر دو طرف باید این کار را انجام دهند . "

مقیاس‌های توافق کردند که Humvee wasn't به گونه‌ای طراحی شده‌است که a باشد .

" این برای آن طراحی شده‌بود . حالا به خاطر داشته باشید که در اروپا شما حداقل در میدان ‌های میادین جنگ در مرکز اروپا قرار دارید - شما قرار است صدها کیلومتر مانور داشته باشید . او گفت : " آنچه مهم است ، کارآیی سوخت و قابلیت اعتماد است و هنگامی که شما شروع به ضربه زدن به یک زره در دو طرف of می‌کنید … شما باید بهای آن را بپردازید ."

منبع سایت

نیازمند کار حرف دل افسر سوم روند پزشکی متن موثق مراسم یادبود زمان مناسب مدرک تحصیلی احتمال قوی بازار تغییرات طرح فراگیر پیام نور در کد رشته های امتحانی علوم انسانی قوانین جدید تطبیق واحد یا معادل سازی در دانشگاه های ایران
  • ۹۸/۰۳/۰۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی