soldiership

  • ۰
  • ۰

غنایم

براساس این بیانیه ، خلیل زاد در طی دیدار با غنی در عصر روز یکشنبه گزارش‌های رسانه‌ها را رد کرد و ادعا کرد که او و طالبان درباره تشکیل یک دولت موقت در افغانستان بحث و تبادل نظر کرده‌اند . وی افزود که خلیل صلاحیت بحث در مورد چنین مسائلی را ندارد ، اما هدف او تسهیل گفتگوهای درون افغانستان - یعنی مذاکرات مستقیم میان طالبان و کابل است .

در این بیانیه همچنین غنی از خلیلزاد به خاطر تلاش‌هایش تشکر کرد و از تلاش‌های ایالات‌متحده برای آغاز مجدد مذاکرات میان دولت افغانستان و طالبان تقدیر کرد .

در روز شنبه ، پس از شش روز ملاقات با طالبان در قطر ، خلیل زاد در اکانت تویی‌تر خود گفت : " جلسات در اینجا more از گذشته بوده‌اند ."

او بدون ارائه جزئیات در توئیتر نوشت : " ما پیشرفت چشمگیری در مسائل حیاتی داشتیم . "

عبدالحکیم مجاهد ، یک مقام سابق طالبان و عضو شورای عالی صلح ، گفت که او معتقد است که مذاکرات قطر منجر به " تفاهم خوب بین دو طرف " شده‌است ، اما مذاکرات بیشتر در هفته‌های آینده یا چند ماه مورد نیاز است .

مجاهد به اسوشیتد پرس گفت : " مساله Afghanistan's چندان ساده نیست که می‌تواند در یک روز ، یک هفته یا ماه حل شود ، به زمان بیشتری نیاز دارد . او گفت : " آنچه اکنون روشن است این است که آمریکا از جنگ افغانستان سیر شده‌است و خواهان پایان دادن به آن است ."

مجاهد می‌گوید که هر سه جناح - دولت افغانستان ، سازمان ملل متحد و طالبان - مایل به گفتگو هستند ، اما چگونه این گفتگوها باید انجام شوند .

با این وجود ، طالبان در گذشته از مذاکره مستقیم با کابل خودداری کرده‌اند - وضعیتی که ظاهرا ً تغییر نکرده است . آن‌ها حفظ کرده‌اند که تنها و تنها در مورد خروج نیروهای خارجی از افغانستان با مقامات آمریکایی صحبت می‌کنند .

وحید Muzhda ، تحلیلگر سیاسی افغان ، می‌گوید که او معتقد است که خلیل زاد و طالبان در هر دو عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی از افغانستان و یک قرارداد آتش‌بس به توافق رسیده‌اند ، اما هیچ یک از طرفین برای گفتن این موضوع آماده نیستند .

Muzhda گفت : " اما مذاکرات صلح ممکن نیست مگر این که هر دو طرف ابتدا بر روی آتش‌بس توافق کنند ."

فرمان حمل و نقل آژانس شهرت پرس تسلیم

ونزوئلا به دیپلمات‌های ایالات‌متحده اجازه می‌دهد تا با خنثی‌سازی عملیات مبارزه کنند .

در طی تظاهرات مخالفان در کاراکاس ، ونزوئلا در روز شنبه ۲۹ ژانویه ، مردی با پیامی که به زبان اسپانیایی نوشته شده بود: " Maduro ، غاصب ، آزادی " در طی تظاهرات مخالفان در کاراکاس ، ونزوئلا ، دیده می‌شود . showdown سیاسی Venezuela's به سازمان ملل متحد که در آن یک شورای امنیت که توسط آمریکا فرا خوانده می‌شود، حامیان رئیس‌جمهور نیکلاس Maduro علیه دولت ترامپ و حامیان رهبر موقت اعلام شد ، خوان Guaido ، حرکت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / رودریگو Abd )

۲۷ ژانویه ۲۰۱۹

مطبوعات کانادا

ونزوئلا ، ونزوئلا - - ونزوئلا یک رقابت بالقوه بالقوه با ایالات‌متحده را خنثی کرد و درخواست کرد که دیپلمات‌های ایالات‌متحده کشور را ترک کنند ، همانطور که واشنگتن از جهان خواست تا " در بحران در حال حرکت سریع آمریکای جنوبی " یک طرف را انتخاب کند .

نیکولاس Maduro ، رئیس‌جمهور سوسیالیست ، روز چهارشنبه بعد از اینکه دولت ترامپ و بسیاری از کشورهای دیگر در منطقه ، خوان Guaido ، رهبر مخالفان را به عنوان رئیس‌جمهور موقت منصوب کردند ، روابط خود با ایالات‌متحده را قطع کرد ، حرکتی که Maduro اقدام به کودتا کرد .

Maduro سه روز به دیپلمات‌های ایالات‌متحده فرصت داد تا کشور را ترک کنند ، اما دولت ترامپ گفت که این کشور از آن پیروی می‌کند و مدعی است که Maduro دیگر یک رئیس‌جمهور قانونی نیست . این اتفاق در شب شنبه در محوطه سفارت ایالات‌متحده در تپه بالای تپه رخ داد ، زمانی که مهلت منقضی شد .

منبع سایت

سشوار کلاهبردار تهاجمی آنتالیا امریه سربازی شامل چه کسانی می شود شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون‌ کارشناسی ارشد ‌سال‌ 96
  • ۹۸/۰۱/۱۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی