soldiership

  • ۰
  • ۰

کلاهبردار

نیروی Raid دریایی - متشکل از حدود دو جوخه نیروی دریایی و تقریبا ً دوازده مامور اف بی آی - به طور مخفیانه محل تلاقی یک هدف " با ارزش بالا " را از بین بردند ، " تصرف یک معدن سنگ معدن برای چند روز شکار شد .

تک تیراندازان نیروی دریایی و اف بی آی که در بالای ایست بازرسی گردباد قرار داشتند ، به سمت هدفی که در مرکز پارک قرار داشت شلیک کردند - - چهار تا چهار ضربه به سمت سر .

این حمله یک تمرین آموزشی شهری روزانه ۱۱ روزه را به پایان رساند که بخش‌هایی از آن در پایگاه نیروی دریایی هاوایی ، Barbers پوینت ، Dillingham Airfield و سگ‌های جنگ Airsoft و Proshop برگزار شد که با استفاده از guns مجهز به تجهیزات شبیه‌سازی نظامی را فراهم می‌آورد .

به عنوان تنها MEU که به طور دائم به سمت جلو حرکت می‌کند ، سی و یکم اولین پاسخ‌دهنده برای شرایط بحرانی در مناطق هند و آرام است و به طور معمول هم‌کاری نزدیکی با آژانس‌ها در کشورهای دیگر در طول بلایای طبیعی و کمک‌های انسان‌دوستانه دارد .

این اولین باری بود که سی و یکمین دوره آموزشی ، آموزش شهری واقع گرایانه در هاوایی را تجربه کرد . این برنامه به طور معمول در گوام انجام شد ، اما بعد از اینکه جزایر ماریانا توسط طوفان Mangkhut در ماه سپتامبر و Typhoon Yutu در ماه اکتبر مورد اصابت قرار گرفتند ، برنامه ریزان به هاوایی نگاه کردند .

کاپیتان اردن وارگاس ، فرمانده گروهان در حمله روز سه‌شنبه night's ، گفت : " این فرصت بزرگی بود " که مهاجمان در حال آماده شدن برای گرفتن " زندانیان " خود برای بازجویی به مقر FBI در آن حوالی بودند .

او گفت : " به عنوان یک فرمانده گردان شناسایی ، it's خوب است که یک‌بار در یک زمان از اوکیناوا خارج شود و نگاه متفاوتی را ببیند و به هاوایی ظاهر متفاوتی دارد .

او با اشاره به شکایات مداوم برخی ساکنان محلی در مورد فعالیت‌های نظامی ایالات‌متحده در آنجا گفت : " هاوایی آموزش بسیار واقع گرایانه خوبی ارائه می‌دهد که ما فقط می‌توانیم به خاطر حساسیت‌های احتمالی در اوکیناوا انجام دهیم " .

پرسیده شد که آیا او جنبه‌های منفی آموزش شهری در هاوایی را دیده‌است یا خیر ، وارگاس خندید .

تقلب اوت ستوان صندوق غنا تهاجمی

" نه واقعا ؛ نه این که تا به حال دیده باشم . من شنیده‌ام که یکی از تفنگداران دریایی می‌گوید که he's از ماندن در هاوایی ناراحت است ."

این آموزش ، نیروی دریایی را با تکان دادن آن‌ها به مناطق ناآشنا و در عین حال واقع گرایانه شهری برای سناریوهایی که در آن‌ها باید با ماموران مجری قانون محلی ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر هم‌کاری کنند ، به چالش می‌کشد .

یک سری حملات شبانه در sites در Oahu منجر به اوج رویداد در پارک آبی شد . در روز دوشنبه ، یک تیم شناسایی پارک آبی را در طول ساعات کاری برای بررسی سایت‌هایی که احتمالا ً هدف با ارزش بالا برگزار خواهد شد ، رد کرد .

روز سه‌شنبه ، نیروی Raid دریایی مجهز به عینک‌های محافظ شبانه ، از تپه‌ای در عقب پارک بالا رفت و به آرامی به ساختمان هدف بالا رفت و انفجاری ایجاد کرد که آن‌ها در را شکستند .

آموزش شهری واقع گرایانه در اوایل سال آینده با برنامه‌هایی برای یک دوره آموزشی متناوب بین اینجا و گوام آغاز خواهد شد .

هشدار درباره مسائل مربوط به فورت گوردون

۳۱ ژانویه ۲۰۱۹

. The Augusta ، Ga Ga Ga Ga Ga Ga Chronicle Chronicle Chronicle Chronicle Chronicle Chronicle Chronicle Chronicle Chronicle Chronicle Chronicle | : Jozsef Papp

پس از اینکه چند نفر از مردم پست الکترونیکی دریافت کردند که تهدید به تهدید آن‌ها در مورد دیدن فیلم‌های پورنوگرافی آنلاین بود ، فورت گوردون یک وضعیت هشدار دهنده را منتشر کرده‌است .

به گفته "فورت گوردون " ، تبلیغات فیشینگ " sextortion " ( sextortion " ) با استفاده از کلاهبرداری بسیار موثر ایمیل برای فریب دادن قربانیان در پرداخت پول زورگیری ، استفاده می‌شود . این ایمیل از یک انبار رمز عبور قدیمی استفاده می‌کند تا قربانیان باور کنند که این هکر قادر به شکستن webcam هستند و آن‌ها را در حالی که فیلم‌های پورنوگرافی آنلاین تماشا می‌کردند ، ضبط می‌کردند .

scammers خواستار پرداخت این ویدیو از آزاد شدن این ویدیو به مردم است . بنا به گفته فورت گوردون ، این رسوایی بخشی از یک موج جدید از مبارزات انتخاباتی با انگیزه مالی است که کاربران اینترنتی را هدف قرار می‌دهد و به زودی بر کسب و کارها تاثیر خواهد گذاشت .

بخش‌های عملیاتی Cyberspace دفاعی ، کاربرانی را توصیه می‌کند که یک ایمیل دریافت نمی‌کنند تا هیچ هایپر لینک‌ها را دریافت نکنند ، هیچ پولی ارسال نکنند ، پست الکترونیکی را حذف کرده و رمز عبور را در صورتی که برای هر حساب اعمال شود ، تغییر دهند .

منبع سایت

آنتالیا امتناع سفیر اذیت منابع جدید دفترچه دوره نوزدهم پیام نور در کدرشته های علوم انسانی ( بخش پنجم ) شهریه پذیرفته شدگان ایثارگران و شهریه نوبت دوم پردیس و مجازی ارشد سراسری 96
  • ۹۸/۰۱/۱۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی