soldiership

  • ۰
  • ۰

تهاجمی

به عنوان روسیه ، نیروی هوایی چین برای گسترش شبکه comms در قطب جنوب کار می‌کند .

گروهبان دوم نیروی هوایی آمریکا ، Titus Poulose از گروه ۲۶۳ ارتباطی رزمی با گارد ملی کارولینای شمالی ، تجهیزات ارتباطی را در حمایت از عملیات خشک شدن عملیات ( ODF ) ، در ایستگاه McMurdo ، قطب جنوب ، ۶ دسامبر ۲۰۱۸ اجرا می‌کند . ( نیروی هوایی ایالات‌متحده / جانی چیانگ )

گروهبان دوم نیروی هوایی آمریکا ، Titus Poulose از گروه ۲۶۳ ارتباطی رزمی با گارد ملی کارولینای شمالی ، تجهیزات ارتباطی را در حمایت از عملیات خشک شدن عملیات ( ODF ) ، در ایستگاه McMurdo ، قطب جنوب ، ۶ دسامبر ۲۰۱۸ اجرا می‌کند .

[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]

Military.com | By Oriana Pawlyk

در انجماد و تقریبا ً شرایط زندگی غیرقابل‌تحمل در قاره آمریکای جنوبی ، چهار نیروی هوایی یک ماموریت را در ماه دسامبر داشتند : ایجاد یک شبکه ارتباطات گسترش‌یافته .

براساس خبر رسمی منتشر شده از سوی نیروی هوایی اخیر ، به عنوان بخشی از عملیات خشک شدن عملیات ، یک ماموریت نظامی مشترک در حال انجام برای بیش از ۶۰ سال در قطب جنوب ، اعضای اسکادران جنگنده‌های ارتش ملی Guard's ، یک آزمایش دو هفته‌ای را با نصب و تست قابلیت‌های ارتباطات رزمی مختلف و استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای انجام دادند .

گروهبان Chris (Chris Farnsworth ) ، یک متخصص ارتباطات با گروه ۲۶۳ Communications ارتباطات رزمی ، گروهی از اسکادران جنگنده‌های نیروی هوایی کارولینای شمالی ، Wing ۱۴۵th Wing گفت : " در اصل ، این یک دلیل برای تعیین این مساله بود که آیا برقراری ارتباط می‌تواند خدمات موقت و موقتی را برای افزایش نرخ داده شبکه از طریق پایانه‌های ماهواره تاکتیکی ما فراهم کند . "

لنگرگاه حمله موسس حمایت حریم

همراه با (فارنسوورث )، افراد نیروی هوایی درگیر Sgts بودند . kristofer Vandermark ، تای توس و مایکل جنینگز

Farnsworth در این خبر گفت : " نقش ما مستقر کردن یک تیم چهار نفره برای نصب و تایید قابلیت‌های منحصر به فرد در میدان ویلیامز در حالی است که همزمان فرآیندهای توسعه ادامه ماموریت را تا سال ۲۰۲۱ توسعه می‌دهد" .

میدان ویلیامز ، بخشی از ایستگاه McMurdo ، مرکز اصلی عملیات در قطب جنوب است . این کمیته همچنین از یک ماموریت دیگر پشتیبانی می‌کند ، کمیته ملی علوم سیاسی Foundation's Polar ، که از شرکای نظامی و بین‌المللی خواسته‌است تا سالانه به قطب جنوب سفر کنند .

آمریکا ماموریت خود را برای پشتیبانی از بازوی تحقیقاتی علمی به عنوان آموزش نظامی غیر نظامی ، تحت سیستم پیمان قطب جنوب در سال ۱۹۶۱ مورد بررسی قرار می‌دهد .

سرهنگ دوم دیوید Panzera ، مدیر دفتر یکپارچه‌سازی برنامه ۱۰۹th Airlift Wing's ، در یک مصاحبه در سال ۲۰۱۶ با Military.com گفت : " در هر روز ، " من‌های ۳۰ درجه و شما ایستاده و بر روی یخ فرود آمده‌اید که دو و نیم مایل ضخامت دارد ."

او گفت که در آن زمان ، او گفت که McMurdo می‌تواند بین اکتبر و فوریه هر سال به ۱۰۰۰ نفر برسد .

( فارنسوورث ) کار می‌کرد تا فراتر از ارتباطات فعلی و محدود برود " (فارنسوورث ) گفت . این که آیا آن‌ها موفق بوده‌اند یا نه، فاش نشده است .

اما آن‌ها در تلاش‌هایشان تنها نیستند . گزارش شده‌است که هم روسیه و هم چین حضور خود را در قاره افزایش داده‌اند .

برای مثال ، چین در منطقه قطب جنوب استرالیا در شمال شرقی of فعال بوده‌است .

براساس گزارشی از روزنامه استرالیا ، چینی‌ها نیز شروع به آزمایش شبکه‌های ارتباطی دست‌ساز کرده‌اند .

با توجه به "ان - ماری شارون بردی " ، دانشگاهی سیاسی نیوزیلند که در سیاست چین تخصص دارد ، گفت : " تا سال ۲۰۲۰ ، آمریکا ممکن است مزیت تکنولوژیکی خود را در GPS نسبت به رقبای راهبردی روسیه و چین از دست داده باشد .

بردی محمدوف در ماه سپتامبر به استرالیا گفت که ایستگاه‌های دیگر و ایستگاه‌های گیرنده در این قاره می‌توانند به بازیکنان مانند روسیه و چین کمک کنند تا عملیات‌های نظامی تهاجمی و تهاجمی خود را در سراسر جهان گسترش دهند .

سیستم پیمان قطب جنوب militarization و سلاح‌های مورد استفاده در این قاره را ممنوع کرده‌است ، اما اجازه ورود پرسنل نظامی و تجهیزات به منطقه را می‌دهد .

منبع سایت

آنتالیا امتناع سفیر اذیت مشاهیر مزایا و معایب خرید خدمت سربازی وضعیت نظام وظیفه مربوط به پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد 96
  • ۹۸/۰۱/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی