soldiership

  • ۰
  • ۰

آنتالیا

به طور گسترده‌تر , گزارش اطلاعاتی که در مورد آن‌ها و روسای سایر نهاده‌ای اطلاعاتی براساس شهادت آن‌ها پیش‌بینی شده‌بود , پیش‌بینی کرد که تهدیدات امنیتی به ایالات‌متحده و هم پیمانانش در سال جاری توسعه و متنوع خواهد شد که توسط چین و روسیه انجام خواهد شد. این گزارش می‌گوید که مسکو و پکن از هر نقطه دیگری تراز شده‌اند از اواسط دهه ۱۹۹۰ و تاثیر جهانی آن‌ها در حال افزایش است .

در این گزارش همچنین گفته شده‌است که گروه دولتی اسلامی " یک تهدید تروریستی و شورشی " در داخل عراق است که در آن دولت به طور فزاینده‌ای فریب‌خورده است . "

در این گزارش آمده‌است که در سوریه , که ترامپ دستور عقب‌نشینی کامل نیروهای نظامی را صادر کرده‌است , دولت بشار اسد احتمالا ً کنترل خود را به دست خواهد گرفت و روسیه و ایران قصد دارند در سوریه موضع خود را افزایش دهند . جینا در مورد ارزیابی او گفت : " آن‌ها هنوز هم خطرناک هستند " و افزود که آن‌ها هنوز " هزاران مبارز در عراق و سوریه " را فرماندهی می‌کنند . "

ارزیابی اطلاعات افغانستان , بیش از ۲۰ هزار سال به یک درگیری که پس از آن آغاز شد , به بن‌بست نظامی ادامه داد . در این گزارش آمده‌است که بدون ذکر چشم اندازه‌ای برای توافق صلح که به نظر می‌رسد تنها در روزه‌ای اخیر بهبود یافته‌است " نه دولت افغانستان و نه طالبان قادر به کسب یک مزیت نظامی استراتژیک در جنگ افغانستان در سال آینده نخواهند بود . " ترامپ در سال جاری دستور عقب‌نشینی جزئی نیروهای امنیتی را صادر کرد , اگرچه هیچ برنامه محکمی در این زمینه وجود ندارد .

کت‌ها به این کمیته گفتند که روسیه و شاید کشورهای دیگر در تلاش برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی و راه‌های دیگر برای تاثیر گذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری هستند .

در گزارش اطلاعاتی آمده‌است : " ما انتظار داریم که دشمنان و رقبای استراتژیک ما قابلیت‌های خود را اصلاح کنند و تاکتیک‌های جدیدی را همانطور که از تجربیات یکدیگر یاد می‌گیرند , به آن‌ها اضافه کنند . "

پناهنده تروریسم قادر بحث کردستان امتناع

این گزارش به ویژه در مورد روسیه هشدار داد , که نهاده‌ای اطلاعاتی روسیه تعیین کرده‌اند که در انتخابات ریاست‌جمهوری دخالت کرده‌اند تا رای دهندگان را به سمت ترامپ سوق دهند .

او گفت : " تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی روسیه به تمرکز بر تشدید تنش‌های اجتماعی و نژادی , تضعیف اعتماد به مقامات و انتقاد از سیاستمداران ضد روسیه ادامه خواهد داد . " " مسکو ممکن است ابزارهای نفوذ بیشتری را به کار گیرد - مانند پخش اطلاعات دروغ , اجرای عملیات نشت و نشت , یا دستکاری داده‌ها - به شیوه‌ای هدفمند برای تاثیرگذاری بر سیاست , اقدامات و انتخابات . "

ارزیابی اطلاعات که سالانه به کنگره ارائه می‌شود , هیچ اشاره‌ای به بحران در مرز مکزیک - مکزیک ندارد , که ترامپ به عنوان اساس درخواست خود مبنی بر تامین بودجه کنگره برای یک دیوار مرزی تاکید کرده‌است . این گزارش مهاجرت اجباری اضافی از السالوادور , گواتمالا و هندوراس را پیش‌بینی کرد , که مهاجران ترجیح می‌دهند در کاروان به امید یک سفر امن سفر کنند .

نیروی هوایی در حال آماده کردن دنده بالا برای پرواز سوپر باول

اسکادران نمایش هوایی نیروی هوایی ایالات‌متحده قصد دارد در طول اجرای سرود ملی در سوپر باول , استادیوم مرسدس‌بنز , در استادیوم مرسدس‌بنز , پرواز کند . ( عکس از نیروی هوایی )

ادامه جدول

ادامه جدول

اولین رویداد عمومی سال برای تیم نمایش پرواز ممنوع نیروی هوایی یک پرواز برای سوپر باول در سوپر باول خواهد بود .

نیروی هوایی در یک خبر رسمی اعلام کرد که عقاب‌های مبارز مستقر در تیم تظاهرات یک هواپیمای شش‌نفره ساخته خواهد کرد که برفراز ورزشگاه مرسدس‌بنز در آتلانتا در پرواز است . این فواره‌ها از پایگاه ذخیره هوایی خود در ماریتا که در آن نزدیکی هستند , پرواز خواهند کرد .

منبع سایت

سفیر اذیت مشاهیر نیاز معاف از رزم خدمت پزشکی تقویم آموزشی دانشگاه های نیمسال اول 96 - زمان انتخاب واحد ، کلاس و امتحانات
  • ۹۸/۰۱/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی