soldiership

  • ۰
  • ۰

سشوار

دولت می‌تواند به دنبال بررسی پرونده دادگاه عالی ایالات‌متحده باشد . Curt Cashour ، دبیر مطبوعاتی VA ، گفت که این اداره در حال بازبینی این تصمیم است و " پاسخ مناسب را تعیین خواهد کرد ."

در حالی که در حال پی‌گیری پرونده Procopio's ، ولز و طرفداران دیگر به رهبری تلاش‌های انجام‌شده در کاپیتول هیل در سال‌های اخیر برای گسترش مزایا به کهنه سربازان نیروی دریایی آبی پرداختند .

کنگره در اواخر سال گذشته در طی روزه‌ای پایانی نشست نتوانست قانون را تصویب کند . این لایحه پس از اینکه رابرت و چند منشی سابق VA علیه آن مطرح شدند ، در مجلس سنا متوقف شد . به گزارش Wilkie هزینه‌های بالا و شواهد علمی ناکافی که کهنه سربازان نیروی دریایی آبی را به عامل نارنجی مرتبط می‌سازد .

ولز گفت : " ما هشت سال است که با کنگره سر و کار داریم و قادر به دستیابی به آن نیستیم . این رویکرد چند وجهی بود ."

هزینه نیروی وظیفه فعال Deploying به مرز : ۱۳۲ میلیون دلار و شمارش

سربازان آمریکایی که به شرکت " ۹۳۷th Route" واگذار شده بودند، در روز ۲۸ نوامبر سال ۲۰۱۸ در نزدیکی بندر Sasabe در اریزونا نصب شدند . ( ارتش آمریکا / Spc. Jennily LeonRodriguez )

۲۹ ژانویه ۲۰۱۹

Military.com | نوشته ریچارد Sisk

یک مقام رسمی پنتاگون در روز سه‌شنبه گفت که هزینه‌های حفظ وظیفه فعال و نیروهای گارد ملی در مرز جنوبی به ۲۳۵ میلیون دلار رسیده‌است .

دریادار مایکل Gilday ، مدیر عملیات ستاد مشترک ، به کمیته خدمات مسلح مجلس گفت که حدود ۱۳۲ میلیون دلار صرف نیروهای فعال در حال کار شده‌است که در اوایل ماه نوامبر شروع به استقرار در تگزاس ، آریزونا و کالیفرنیا کردند .

نفس رحمت هشدار تصویب مصنوعی کلاهبردار

Gilday گفت که نیروهای گارد ملی که در آوریل گذشته به دستور رئیس‌جمهور دونالد ترامپ شروع به استقرار در مرز جنوبی کردند ، تا ماه ژانویه حدود ۱۰۳ میلیون دلار هزینه داشته‌اند .

او پیش‌بینی کرد که هزینه‌های نگهداری نیروهای گارد ملی در مرز از آوریل گذشته تا سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد و تا ۳۰ سپتامبر به ۵۵۰ میلیون دلار خواهد رسید .

افراد مرتبط : ماموریت مرزی به احتمال زیاد نیاز به داشتن " هزار هزار سرباز " دارد .

Gilday گفت : "به شما یک برآورد در مورد وظیفه فعال دشوار است " چون " الزامات در حال تحول و بی‌ثبات کردن " به عنوان نیروهای نظامی از گشت گمرک و گمرک هستند ، به موجب موانع موجود ، کمک به نظارت ، ارائه پشتیبانی پزشکی و انجام وظایف دیگر هستند . نیروهای نظامی از اجرای قوانین اجرای قانون در قوانین ایالات‌متحده منع شده‌اند .

حدود ۵، ۹۰۰ نیروی کار فعال در ابتدا به مرز اعزام شدند . یک سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه گفت که این شمار به حدود ۲، ۱۰۰ تن رسیده‌است ، هر چند که گسترش مرزها در ۳۰ سپتامبر تمدید شده‌است . هم اکنون about سرباز گارد ملی در مرز ۲، ۳۵۰ .

هم Gilday و هم جان Rood ، دبیر کل سیاست ، از بحث در مورد هزینه‌ها باید یک وضعیت اضطراری ملی برای اجازه دادن به بودجه ساخت ارتش برای ساخت extensions بخش‌های موجود از دیوار را اعلام کند .

رئیس‌جمهور مکرر گفته‌است که اگر کنگره نتواند ۵.۷ میلیارد دلار را برای این دیوار فراهم کند ، ممکن است یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کند .

در جلسه مطبوعاتی پیش از دوربین ، پاتریک shanahan ، وزیر دفاع آمریکا ، گفت که وزارت امنیت داخلی در حال حاضر درخواست کمک از سوی وزارت دفاع کرده‌است که احتمالا ً به " چند هزار سرباز وظیفه فعال " بیشتری نیاز دارد تا به مرز بروند .

shanahan گفت : " اخیرا ً وزارت داخله از ما خواسته‌است تا از آن‌ها در توسعه سیم ساز و افزایش قابلیت نظارت پشتیبانی کنیم . ما با " Here's " پاسخ داده‌ایم که چند نفر این کار را انجام خواهند داد. "

زمانی که درخواست یک شماره کرد ، او گفت : " چندین هزار نفر. من به نوعی آن را رها می‌کنم ."

بنا بر گزارش گشت مرزی و گمرک ایالات‌متحده ، سازه‌های دیوار موجود حدود ۵۸۰ مایل از مرز تقریبا ً ۲، ۰۰۰ مایل را پوشش می‌دهند ، اما Rood گفت که دیوارها و اشکال دیگر موانع مانند سیم ساز به حدود ۶۵۴ هزار مایل امتداد دارند.

منبع سایت

تهاجمی آنتالیا امتناع سفیر اخبار خرید خدمت سربازی نظام وظیفه تکمیل ظرفیت و اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد سال 96
  • ۹۸/۰۱/۱۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی