soldiership

  • ۰
  • ۰

تسلیم

کنگره برای جلوگیری از اختصاص بودجه نظامی برای دیوار مرزی

آدام اسمیت ، نماینده مجلس ، در روز ۶ نوامبر ۲۰۱۸ در یک مهمانی شب انتخابات برای دمکرات‌ها سخنرانی می‌کند ، در روز ۶ نوامبر ۲۰۱۸ ، در Bellevue ، شستشو . ( عکس از آسوشیتدپرس / الین تامسون )

۲۸ ژانویه ۲۰۱۹

Military.com | نوشته ریچارد Sisk

این هفته نبرد بر سر حضور نیروهای فعال در مرز و تخصیص بودجه وزارت دفاع به ساخت یک دیوار در حال حرکت به سوی کاپیتول هیل در این هفته است .

نماینده جدید کمیته خدمات مسلح مجلس ، آدام اسمیت ، D - واشنگتن ، گفت که گرفتن پول از بودجه ساخت نظامی DoD's برای دیوار " یک مشکل بزرگ خواهد بود " و همچنین ضرورت داشتن سربازان وظیفه فعال در مرز را مورد تردید قرار داد .

حضور نیروها و تامین بودجه برای این دیوار مهم‌ترین موضوعات برای جلسه دادرسی HASC است که قرار است روز سه‌شنبه در " حمایت Department's دفاع از مرز جنوبی " برگزار شود ، اما انتظار می‌رود که این کمیته یک فهرست شاهد را اعلام کند ، اما انتظار می‌رود که مقامات پنتاگون نیز شهادت دهند .

در یک بخش سی - Span " Newsmakers " یکشنبه ، اسمیت سوال کرد که آیا رئیس‌جمهور دونالد ترامپ مسئول اعلام یک وضعیت اضطراری ملی برای تامین بودجه از ساخت نظامی ، یا تامین بودجه جداگانه برای گروه مهندسین ارتش است تا دیوار موجود در مرز را گسترش دهد.

ترامپ در امضای یک لایحه در جمعه گذشته برای پایان دادن به تعطیلی بخشی دولت گفت ممکن است به دولت اجازه دهد که در عرض سه هفته دوباره تعطیل شود یا یک وضعیت اضطراری ملی برای اجازه دادن به بودجه نظامی در صورت عدم موفقیت کنگره با ۵.۷ میلیارد دلار برای این دیوار اعلام کند .

بریده مذاکره مزار آسمان آمادگی سشوار

اسمیت گفت : " من فکر می‌کنم که یک وضعیت اضطراری وجود دارد . "

Smith گفت : "ترامپ می‌تواند یک نفر را اعلام کند ، اما " فورا ً یک طرح دعوی خواهد بود " و افزود که" سرمایه‌گذاری میلیاردها دلار از بودجه ساختمانی Pentagon's مشکل بزرگی خواهد بود ."

اسمیت گفت : منبع احتمالی دیگر پول برای این دیوار می‌تواند از بودجه گروه مهندسین ارتش تامین شود که به طور رسمی بخشی از بودجه وزارت دفاع نیست و بیشتر برای پروژه‌های کنترل سیل اختصاص داده می‌شود . اما ممکن است مخالفت سیاسی با این روش از سوی مجلس سنا و اعضای مجلس وجود داشته باشد که نواحی آن‌ها تحت‌تاثیر قرار خواهد گرفت .

Smith گفت : " پول It's در درجه اول برای پروژه‌های کنترل سیل ، و دوباره ، گرفتن بیلیون ‌ها دلار از آن بسیار مشکل خواهد بود ."

او همچنین از هدف داشتن نیروهای وظیفه فعال در حفاظت از مرزها و حفاظت از مرزها در مرز سوال کرد . حضور ۲، ۰۰۰ سرباز وظیفه فعال تا ماه سپتامبر تمدید شده‌است .

او پرسید: " این سربازان فعال - - آن‌ها در مرز چه می‌کنند ؟ چرا باید سربازان وظیفه فعال در مرز داشته باشند ؟ اسمیت گفت : " من فکر می‌کنم it's توضیح داده شده‌است . "

ترامپ در یک شب یکشنبه در tweet گفت که سایر دستاوردهای او در طول دو سال در دفتر اثبات کرد که تلاش او برای ساخت این دیوار نیز موفقیت‌آمیز خواهد بود .

" پس از همه کارهایی که برای ارتش انجام دادم ، سربازان قدیمی بزرگ ما، قضات ( ۹۹ ) ، قضات ( ۲ ) ، مقررات مالیاتی ، اقتصاد ، انرژی ، تجارت ، بسیار بیشتر ، آیا کسی واقعا ً فکر می‌کند که من دیوار را می‌سازم ؟ ترامپ گفت : " کار بیشتر در دو سال اول از هر رئیس‌جمهور انجام شد . "

در برنامه " فاکس‌نیوز یکشنبه " ، میک Mulvaney ، مدیر دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید ، گفت : " در پایان روز رئیس‌جمهور قصد دارد مرز را یک راه یا یک راه دیگر حفظ کند ."

داستان دیوار آهنگر را بعد از آخرین انتها به آخر اضافه کنید .

کمیته بعدا ً اعلام کرد که جان Rood ، معاون وزیر سیاست ، و دریاسالار مایکل Gilday ، مدیر عملیات ستاد مشترک ، شهادت خواهند داد . آن‌ها ممکن است انتظار داشته باشند که به استقرار نیروهای مرزی و همچنین تلاش‌های نظامی برای افزایش امنیت و هزینه‌های بالقوه بپردازند .

منبع سایت

کلاهبردار تهاجمی آنتالیا امتناع مزایا و معایب معافیت تحصیلی قیمت اجاره آپارتمان ۵۰ تا ۸۵ متری در تهران چقدر است؟
  • ۹۸/۰۱/۱۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی