soldiership

  • ۰
  • ۰

ارمنی

مجلس سنا ، طرح‌های رقیب جمهوری دموکراتیک و GOP برای دولت موقت را رد کرد .

سناتور چاک شومر ، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا ، در روز پنجشنبه ، ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ به کاپیتول هیل در واشنگتن رسید . ( عکس از آسوشیتدپرس / اندرو Harnik )

[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]

گزارش اسوشیتد پرس : آلن fram و اندرو تیلور

واشنگتن - یک مجلس سنا متلاشی شد و طرح‌های جمهوری دموکرات و جمهوری‌خواه را برای پایان دادن به تعطیلی ۳۴ روزه دولت در روز پنج شنبه به تعویق انداخت و رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و کنگره را با فرمول مشخصی برای متوقف‌کردن طولانی‌ترین تعطیلی ادارات فدرال و خسارتی که به کشور وارد می‌کند ، به تعویق انداخت .

در یک شرمندگی برای ترامپ که می‌تواند موقعیت او را تضعیف کند هر زمان که مذاکرات جدی شود ، پیشنهاد حزب دموکرات یک رای بیشتر از طرح حزب جمهوری‌خواه دارد . شش پناهنده از جمهوری خواهان از جمله میت رامنی ، R - یوتا ، و who's به طور دوره‌ای با رئیس‌جمهور درگیر شدند .

نشانه‌های ضعیفی وجود داشت که قانونگذاران هر دو طرف به دنبال راه‌هایی برای حل این بن‌بست vitriolic بودند . اما پنجشنبه اغلب یک روز برای هر دو طرف ، به روش‌های متناقض ، نشان دادن همدردی برای کارگران فدرال پرداخت‌نشده است در حالی که هیچ زمینه‌ای در مبارزه خود با Trump's برای ساخت یک دیوار مرزی با مکزیک وجود ندارد .

مجلس سنا ابتدا طرح پیشنهادی جمهوری خواهان را تا ماه سپتامبر رد کرد و به ترامپ ۵.۷ میلیارد دلار کمک کرد تا بخش‌هایی از آن دیوار را بسازد . پروژه‌ای که he'd قول داد مکزیک تامین مالی خواهد کرد. رای ۵۱ - ۴۷ برای این اقدام ۹ کرسی از ۶۰ رای مورد نیاز برای موفقیت را کاهش داد .

مرتبط : Here's چیزی که گارد ساحلی در حین خاموش‌کردن در حال کاهش است .

چند دقیقه بعد ، سناتورها ۵۲ - ۴۴ رای به یک جایگزین دموکرات دادند که به دنبال باز کردن نهاده‌ای padlocked در ۸ فوریه بدون هیچ گونه پول دیواری بود . این هشت رای کوتاه بود . هدف از آن دادن زمان به زمان برای یافتن یک توافق در زمان دریافت حقوق به ۸۰۰۰۰۰ نفر از کارکنان دولت محاصره‌شده که یک روز از پرداخت حقوق خود برای دومین دوره متوالی پرداخت می‌شوند ، صورت گرفت .

قانونگذاران Flustered گفتند که این نتایج می‌تواند یک بررسی واقعی باشد که باعث آغاز گفتگوها شود . در سراسر این دو طرف تقاضاهای انحصاری جداگانه صادر کرده‌اند که مانع از سرگیری مذاکرات از سوی کنگره شده‌اند : ترامپ از بازگشایی دولت تا زمانی که کنگره پول دیوار را به او اعطا کند خودداری کرده‌است ، و دموکرات‌های کنگره مذاکرات را تا زمانی که او دولت را باز کند رد کرده‌اند .

سناتور جان تیون از داکوتای جنوبی ، رهبر حزب کنگره شماره ۲ مجلس سنا ، گفت که آرای Thursday's می‌تواند " به ما یاد دهد که رهبران باید با هم جمع شوند و نحوه حل این مساله را مشخص کنند ." وی افزود : " یک راه یا راه دیگر باید از اینجا خارج شویم . " این پیروزی برای هیچ‌کس نیست ."

درخواست شسته تکه اتمی طریقه

چون اکنون ، حزبی آزادانه جریان می‌یافت .

سخنگوی مجلس نانسی پلوسی ، D - کالیفرنیا ( ویلبر راس ) دبیر بازرگانی متهم به " اجازه دادن به آن‌ها برای خوردن کیک " پس از اینکه او در تلویزیون گفت که او درک می‌کند چرا کارمندان دولت پرداخت‌نشده از پناه‌گاه بی‌خانمان‌ها استفاده می‌کنند . حتی وقتی پلوسی پیشنهاد کرد که " هر زمانی " رئیس‌جمهور را ملاقات کند ، " ترامپ یک شرکت ایستاد ، و در توئیتر نوشت : " بدون یک دیوار همه کار ، ما غار نخواهیم داشت ! " و هیچ ملاقاتی برنامه‌ریزی نشده است .

در حالی که سنا دو پیشنهاد دوئل را مورد بحث قرار داد، رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل ، R - Ky . وی گفت که طرح حزب دموکرات اجازه می‌دهد که قانونگذاران party's " نکات سیاسی و هیچ چیز دیگر " را به این دلیل امضا کنند که ترامپ آن را امضا می‌کند . وی این موضع Pelosi's را " غیرمنطقی " خواند و گفت : " دموکرات‌های سنا موظف به پایین رفتن با کشتی نیستند ."

چاک شومر ، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا ، از طرح GOP برای تصویب لایحه Trump's برای جلوگیری از بسته نگه داشتن دولت تا زمانی که او آنچه را که می‌خواهد را به دست آورد ، انتقاد کرد .

شومر گفت : " اگر ما به او اجازه دهیم که این کار را امروز انجام دهد ، او فردا و فردا و فردا آن را انجام خواهد داد . …

با این وجود ، در مورد حرکت پیشنهادها نیز وجود داشت .

منبع سایت

توافقنامه غنایم تسلیم سشوار کلاهبردار ادامه تحصیل در دانمارک اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد سال ۹۶
  • ۹۸/۰۱/۱۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی