soldiership

  • ۰
  • ۰

مستقرات

جونز همچنین طرفدار بی وقفه برای اصلاحات مالی کمپین و کنترل بدهی ملی بود . محافظه‌کاری اجتماعی و اجتماعی در انتخابات عمومی November's بعد از پس زدن رقبای اصلی حزب جمهوری‌خواه ، تا حدودی با تمایل جونز به مخالفت با رهبران حزب او تشدید شد . برای مثال او به اصلاحات مالیاتی که از سوی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و یک " لغو و جایگزینی برنامه برای قانون مراقبت‌های بهداشتی رئیس‌جمهور باراک اوباما " ترویج داده شد رای داد .

جونز در مصاحبه با آسوشیتد پرس سال ۲۰۱۸ گفت که او از مخالفت با رهبران حزب جمهوریخواه می‌ترسد " زمانی که من فکر می‌کنم حق با آن‌ها است ."

او گفت : " من کاملا ً در مورد اصل صحبت می‌کنم و وقتی کنگره را ترک می‌کنم ، ترجیح می‌دهم که یک چیز در مورد من بگوید : " من هیچ وقت از درستکاری "والتر جونز " سوال نمی‌کنم . "

رابین Hayes ، رئیس حزب جمهوری‌خواه ایالت ، که چندین سال در کنگره با جونز خدمت کرد ، در یک خبر رسمی اعلام کرد که میراث جونز بدون شک یک حامی صریح برای مردان و زنانی است که در این نیروهای مسلح غیر مسلح خدمت می‌کنند ."

 "تام Tillis "، سناتور جمهوری‌خواه ایالات‌متحده ، افزود : " او به خاطر حمایت خستگی‌ناپذیر اش از شرق کارولینای شمالی ، که او از صمیم قلب عاشق آن است ، و برای همیشه به دنبال محکومیت خود ، بدون توجه به هزینه سیاسی ، به خاطر خواهد داشت . "

جونز یا پدرش ، والتر جونز ، به مدت پنج دهه در کنگره کارولینای شمالی حضور داشتند . The ، یک دموکرات ، از ۱۹۶۶ تا زمان مرگش در سال ۱۹۹۲ نماینده این منطقه بود . والتر جونز جونیور و سپس یک دموکرات ، حزب اولیه حزب را از دست داد تا موفق شود . او یک جمهوری‌خواه شد و دو سال بعد به واشنگتن اعزام شد .

والتر Beamon جونز جونیور در سال ۱۹۴۳ در Farmville متولد شد . او در مدرسه نظامی hargrave در ویرجینیا در طول دبیرستان شرکت کرد و سپس با مدرک کارشناسی‌ارشد از کالج مسیحی آتلانتیک که در حال حاضر به نام کالج بارتون در سال ۱۹۶۶ شناخته می‌شود ، فارغ‌التحصیل شد .

او از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۲ در مجلس ایالتی کارولینای شمالی خدمت کرد و در آنجا با رهبران دموکرات درگیر شد . او و کوپر در میان ۲۰ حزب دموکرات بودند که به جمهوری خواهان در سرنگونی سخنگوی دموکرات liston رمزی در سال ۱۹۸۹ پیوستند .

در یک بیانیه ، کوپر در روز یک شنبه ، "جونز " را دوست قدیمی و " مستخدم عمومی " خواند که در برابر عقاید او صادق بود و چه کسی از دست خواهد رفت ."

بازماندگان وی عبارتند از همسرش ، جو ان و یک دختر ، اشلی . تمهیدات خاکسپاری weren't بلافاصله اعلام شد .

وعده رخ اولیه مرحوم تقاضا

فرماندار کالیفرنیا نیروهای گارد ساحلی را در مرز رسم کرد

در این عکس که متعلق به ۱۷ ژانویه سال ۲۰۱۹ بود ، دولت گوین Newsom در مجلس شورای قانونگذاری سیاه کالیفرنیا مارتین لوتر کینگ پسر صحبت می‌کند . و صبحانه خود را در ساکرامنتو و کالیفرنیا اجرا کردند. ( عکس از آسوشیتدپرس / Rich Pedroncelli )

۱۱ فوریه - ۲۰۱۹

آسوشیتد پرس گزارش داد که کاتلین Ronayne

- sacramento ، Calif . - فرماندار کالیفرنیا ، گوین Newsom روز دوشنبه قصد دارد تا چند صد سرباز گارد ملی را از مرز جنوبی state's با مکزیک در اعتراض به درخواست Trump administration's برای حمایت از ایالات مرزی خارج کند .

ناتان Click سخنگوی Newsom گفت که حدود ۱۰۰ تن از ۳۶۰ نیروی نظامی تحت توافقنامه California's با دولت فدرال مستقر خواهند شد تا به طور خاص بر مبارزه با جرایم فراملی مانند قاچاق مواد مخدر و قاچاق مواد مخدر متمرکز شوند . آن‌ها به طور خاص وظیفه تامین اطلاعات در زمینه جرائم سازمان‌یافته و کمک به عملیات بندری کالا و جستجوی کامیون‌های تجاری برای کالاهای قاچاق را بر عهده خواهند داشت .

این حرکت به دنبال فرماندار نیو مکزیکو ، میشل Lujan Grisham ، نیز یک دموکرات است که نیروهای state's خود را از مرز ایالات‌متحده - مکزیک به عقب می‌راند . دو فرماندار سابق state's توافق کردند که در آوریل گذشته به درخواست ترامپ و آریزونا ، سربازان را به مرز بفرستند .

منبع سایت

کاخ نامگذاری مکان انتخابات همجنس چه کسانی می توانند امریه سربازی بگیرند شرایط دریافت وام بانک مسکن برای خرید آپارتمان - تا ۱۱۰ میلیون تومان
  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی