soldiership

  • ۰
  • ۰

مکان

" ویتنام مانند مکان‌های کمی در زمین پر رونق است . ترامپ در توئیتر نوشت : " کره‌شمالی همان خواهد بود و خیلی سریع خواهد بود . " " این پتانسیل فوق‌العاده است , یک فرصت بزرگ , مانند تقریبا ً هیچ چیز دیگری در تاریخ , برای دوستم کیم جونگ اون . "

اما کارشناسان سیاست خارجی و قانونگذاران در واشنگتن نگران هستند که اشتیاق ترامپ برای اعلام معامله می‌تواند باعث شود که او بیش از حد تسلیم شود بدون اینکه تعهد قطعی از سوی کیم به شناسایی و حذف سلاح‌های خود داشته باشد.

او گفت : " دولت باید به پیونگ یانگ بفهماند که تنها راه از بین بردن رژیم تحریم‌های بین‌المللی و بین‌المللی زمانی است که پیونگ یانگ به طور کامل هر مهره و پیچ برنامه‌های سلاح‌های غیر قانونی اش را کاملاً خراب می‌کند - یک دقیقه زودتر . " رئیس کمیته فرعی روابط خارجی سنا که به کره‌شمالی می‌پردازد قبل از اجلاس به nbc گفت .

به گفته وینسنت ک . بروکس , ژنرال بازنشسته ارتش که فرماندهی نیروهای ائتلافی در کره‌جنوبی را برعهده داشت .

اقدام اعطا هند دیوار بیضی انتخابات همجنس

توصیه اجلاس عمومی برای ترامپ : این یک رقص دو طرفه است

فوریه . 1

" آیا او به آنچه مردم ژاپن می‌خواهند انجام دهد اعتماد کافی دارد , آنچه مردم کره‌جنوبی انجام می‌دهند , کاری که ژاپنی‌ها می‌خواهند انجام دهند , کاری که چینی‌ها انجام می‌دهند چه خواهد بود ? بروکس در مصاحبه‌ای با مجری اخبار شبانه nbc گفت : " این پنج کشور در اطراف کره‌شمالی هستند . "

آیا اعتماد کافی به او وجود دارد که آن را فورا ً تمام کند ? و پاسخ نه است, نه . او افزود : " در آن زمان باید یک سفر برای ایجاد اعتماد وجود داشته باشد که برای برداشتن گام‌هایی که نهایتا ً منجر به پیروزی نهایی و کاملا ً تایید شده شبه‌جزیره کره می‌شود , باشد . "

بنا به گفته جفری لوییس , مدیر پروژه گسترش سلاح‌های هسته‌ای شرق آسیا در مرکز مطالعات منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای , دلایلی برای این فکر وجود دارد که کیم , که پرتاب موشک را به حالت تعلیق در آورده , واقعا ً مایل به خلع‌سلاح نیست .

در مصاحبه‌ای با هالت گفت : " من فکر می‌کنم که کره‌شمالی مایل است درباره روابط بهتر صحبت کند . "

و آنچه آن‌ها می‌خواهند ارائه دهند , کاهش پروفیل سلاح‌های هسته‌ای آنهاست . آن‌ها از آزمایش کردن آن‌ها و صحبت درباره آن‌ها خوشحال هستند . اما فکر نمی‌کنم آن‌ها دارند آن‌ها را تسلیم کنند . "

اجلاس هسته‌ای کره‌شمالی ناگهان بدون هیچ توافقی پایان می‌یابد

" ما گزینه‌هایی داشتیم . در این زمان تصمیم گرفتیم هیچ کدام از گزینه‌ها را انجام ندهیم . ترامپ پس از مذاکرات گفت : " ما خواهیم دید که آن کجا می‌رود . "

رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و دیکتاتور کره‌شمالی کیم جونگ اون روز پنج شنبه نشست هسته‌ای خود را قطع کردند و مراسم امضای برنامه‌ریزی‌شده را لغو کردند .

ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت : " گاهی اوقات شما باید راه بروید و من فکر می‌کنم که این یکی از این زمان‌ها بود . "

وی افزود : " ما گزینه‌هایی داشتیم . در این زمان تصمیم گرفتیم هیچ کدام از گزینه‌ها را انجام ندهیم . خواهیم دید اون کجاست . "

رئیس‌جمهور ترامپ : من کیم جونگ اون را در کلمه " مرگ اوتو " خواهم گرفت .

فوریه . 1

رئیس‌جمهور اشاره کرد که مذاکرات به دلیل نیاز کیم به لغو همه تحریم‌ها در ازای اعطای امتیاز به برنامه هسته‌ای پیونگ یانگ متوقف شده‌است .

ترامپ گفت : " ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم . " آن‌ها می‌خواهند به ما مناطق بدهند اما نه آن‌هایی که می‌خواستیم . "

به گفته ترامپ که این مذاکرات را " بسیار دوستانه " توصیف کرد , این نشست با یک دست دادن پایان یافت . "

رژیم غذایی هاوایی , گدازه را از طریق شکاف‌ها , از بین بردن خانه‌ها و تخلیه اجباری تخلیه کرده‌است .

نیویورک‌تایمز

کتاب‌های کودکان : کتاب‌های زیبا برای توسعه جوان‌ترین ذهن

" ما همه راه را نداشتیم . از او خواستیم که کاره‌ای بیشتری انجام دهد . "

منبع سایت

جانب مرغ منتقل مدارک مورد نیاز معافیت موارد خاص سربازی - مشاوره نظام وظیفه معرفی رشته گرافیک بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی
  • ۹۸/۰۱/۰۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی