soldiership

  • ۰
  • ۰

نامگذاری

او در سخنرانی ماه مه در اجلاس جوامع دفاع در واشنگتن دی سی گفت : " کارکنان B - ۱ " آموزش دیده‌اند .

چند هفته بعد ، رسانه‌های محلی گزارش دادند که " B - ۱ B " زمانی که تقاضا می‌شد به دلیل " موتور flameout " فرود بیاید ، سلاح حمل نمی‌کرد . وی کس بعدا ً، تصاویر روی فیس بوک منتشر شد که قصد نشان دادن هواپیما با یک موتور سوخت سوخته را داشت . عکس‌ها از " آسوشیتد پرس" و " Reporter Reporter " نیز نشان دادند که گروه B - ۱ B ، شماره دنباله ۸۶ - ۰۱۰۹ ، یک دریچه سقفی را از دست داده‌است که منجر به احتکار پرواز در پرواز شد .

مقامات دستور توقف در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۸ را دادند که سه هفته طول کشید تا این که ناوگان مورد بازرسی قرار گرفت . ماه‌ها بعد از این حادثه ، سیستم‌های فضایی گرینویچ ، تولید کنندگان of bomber's II ، گفتند که خود کرسی مشکل نیست .

جان Fyfe ، مدیر برنامه‌های نیروی هوایی برای گرینویچ ، گفت : " پس از هماهنگی با نیروی هوایی ، " UTC " تصمیم گرفت که " مساله را با سیستم تنظیم کند " .

Fyfe در ماه سپتامبر به Military.com گفت : " به طور ضمنی گفته شده‌بود که " صندلی ejection آتش گشوده‌است ، در حالی که در حقیقت صندلی ejection هرگز فرمان شلیک را نداده است ."

او گفت : " این بخش خاص B - ۱ ، [ سیستم توالی ] ما نبود " و افزود که چندین فروشنده برای سیستم‌های توالی وجود دارند .

گمراه شهادت نهایتا چشم انداز پیچ مکان

نیروی دریایی پیری ، رادار هواشناسی را برای مقابله با تهدیدات چین و روسیه اعزام خواهد کرد.

فیلم destroyers - ، مایکل مورفی و gridley در حال شکل‌گیری در طی یک مانور حمل و نقل از ساحل کالیفرنیای جنوبی در ۲۳ مه ۲۰۱۴ در حال شکل‌گیری هستند . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده )

۲۸ مارس ۲۰۱۹

Military.com | By Gina harkins

نیروی دریایی گام بزرگی در جهت حفظ برخی از destroyers سالخورده خود در مبارزه با برنامه‌هایی برای تجهیز آن‌ها با سیستم‌های راداری جدید که برای ردیابی تهدیدات هوایی مجهز شده‌اند ، برداشته است .

به گفته مسئولان این شرکت ، Raytheon در حال کار بر روی متغیری از سیستم رادار SPY - ۶ خود برای پرواز Navy's IIA destroyers است . این فن‌آوری ارتقا مخربی را برای destroyers فراهم خواهد کرد که می‌توانند ببینند که عمر خدمات آن‌ها به طور قابل‌توجهی به زمانی گسترش می‌یابد که نیروی دریایی برای ساخت یک ناوگان ۳۵۵ کشتی کار می‌کند .

Arleigh برک کلاس برک هم اکنون سیستم رادار هواشناسی جاسوسی - ۱ D را اداره می‌کنند . اما دشمنان بالقوه در حال توسعه موشک‌های ضد کشتی جدید هستند که بنا بر گزارش‌ها به مدت شش برابر سرعت صوت و مانور برای اجتناب از تشخیص ، به احتمال زیاد ، فشار برای ارتقا را افزایش می‌دهد . اخبار دفاع در ابتدا این تغییر را گزارش داد .

اسکات اسپنس ، رئیس سیستم‌های رادار دریایی با Raytheon ، گفت که نیروی دریایی شروع به تهیه the ۶ - ۶ در سال ۲۰۲۲ می‌کند .

وی افزود : " ما با نیروی دریایی کار می‌کنیم تا این برنامه را تسریع کنیم. "

اسپنس گفت : " متغیری که برای پرواز شماره ۶ استفاده می‌شود همان سیستمی است که برای پرواز ۳ DDGs ایجاد شده‌است ، اما به اندازه موجود ، وزن و قدرت موجود در آن کلاس کشتی کوچک خواهد شد " .

او اضافه کرد که هیچ توسعه بیشتری برای مقاوم‌سازی مورد نیاز نیست .

اسپنس گفت : " جاسوس - ۶ نیروی هوایی و دفاع موشکی واقعی را تحویل می‌دهد ، توانایی مهار همزمان ماموریت‌های دفاع هوایی و موشکی را نیز فراهم می‌کند . رادارهای جاسوسی - ۶ همچنین هزینه‌های چرخه عمر را به علت قابلیت اطمینان بالا و سهولت تعمیرات کاهش می‌دهند ."

یکی از مقامات نیروی دریایی به اخبار دفاع گفت که اولین جاسوس SPY ۶ بر روی ناوشکن " پرواز IIA " در سال ۲۰۲۵ نصب خواهد شد و بدنه خاص بعدا ً نامگذاری خواهد شد . برنامه‌هایی برای ناوگان مسافری ۳۵۵ - ۳۵۵ برای تمدید عمر خدمت destroyers به ۴۵ سال است .

این رادار با بلوک‌های ساختمانی مجزا به نام Assemblies Radar ساخته شده‌است که هر کدام در یک جعبه ۲ فوتی ( فوتی ) قرار دارند . The می‌تواند بسته به الزامات کشتی روی هم انباشته شود .

منبع سایت

انتخابات همجنس جانب مرغ چه کسانی می توانند پروژه کسری خدمت بگیرند آموزش جنسی کودکان چگونه است و از چه سنی آغاز می شود
  • ۹۸/۰۱/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی