soldiership

  • ۰
  • ۰

انتخابات

پس از کاشت درخت در منطقه حفاظت‌شده Halswell پارک در Parkland فلوریدا در ۲۴ جولای ۲۰۱۰ پس از کاشت درختان در منطقه حفاظت‌شده Marjory پارک داگلاس در حومه کریسچرچ در نیوزیلند گرد هم آمدند .

همانند کریستین ، راشل تیلور ، ۱۶ ساله ، یک دانشجوی سال سوم گفت که او بلافاصله پس از دریافت اخبار به دوستانش در کریسچرچ پیغام فرستاد . بعد از ظهر روز جمعه گفت که هنوز نشنیده است .

" من با ناباوری فهمیدم که حتی در حال رخ دادن است . تیلور گفت : " به قدری عجیب است که تمام دلایلی که ما در این سفر به آن سفر کردیم ، کنار آمدن با تراژدی ما بود و آن‌ها به ما در یافتن راه‌های مثبت برای مقابله با این مساله کمک کردند . … و اکنون آن‌ها دقیقا ً در وضعیت مشابهی قرار دارند ."

وقتی امیلی Wolfman ۱۷ ساله از Christchurch در سفر from دیدن کرد ، او یک " رفیق " انتخاب کرد که به سرعت به یک دوست تبدیل شد . ولف گفت که گیج کردن این که چطور دوست او روز جمعه احساس می‌کرد ، در حالی که آن‌ها فقط متون رد و بدل کردند ، اما اضافه کرد که او معمولا ً " حبابی حبابی " خودش نبود .

" این خیلی سخت است چون وقتی ما به آنجا رفتیم ، دانش آموزان گفتند که همدردی با ما برای آن‌ها سخت است زیرا به همان اندازه که برای ما غم‌انگیز است ، این چیزی نیست که در آنجا اتفاق بیفتد . و کم‌تر از یک سال بعد ، آن‌ها آن را تجربه می‌کنند .

دانشجویان Parkland گفتند که نیوزلند احساس یک جایگاه مقدس را دارد - در آنجا نوعی آرامش وجود داشت که نفوذ ناپذیر آن را احساس می‌کرد . در این موقع That's شکسته شده‌بود .

بسیاری می‌گویند که در حال حاضر تلاش می‌کنند تا نحوه حمایت از جامعه را پیدا کنند .

دیویس گفت : " ما دو ایده به دور می‌اندازیم … آن‌ها نمی‌دانند که در این نقطه به چه چیزی نیاز دارند . ما به آن‌ها اجازه می‌دهیم که بدانند ما برای آن‌ها اینجا هستیم و ما از آن‌ها حمایت می‌کنیم ."

در داخل وتوی خود با حزب جمهوریخواه ، ترامپ می‌تواند " یک هدیه " پیدا کند .

انگلیس پناهنده رهبرد قدردانی پرتاب همجنس جانب

تحلیل : برای یک رئیس‌جمهور که مشتاق مبارزه با واشنگتن است ، برخی ناظران می‌گویند که یک حزب جمهوریخواه همه چیز را خراب کرده‌است .

تصویر : رئیس‌جمهور دونالد ترامپ لایحه کنگره برای پایان دادن به بیانیه اضطراری در کاخ سفید در واشنگتن را امضا کرد .

 " دونالد ترامپ " در روز ۱۵ مارس در طی مراسمی در دفتر بیضی در روز ۱۵ مارس ۲۰۱۹.Jona از ارنست و رویترز حق وتوی خود را در کنگره به امضا رساند .

۱۶ مارس ۲۰۱۹ ، ۳ : ۱۳ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰

نویسنده : جاناتان آلن

واشنگتن - رئیس‌جمهور دونالد ترامپ قول داد که با دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در واشنگتن مبارزه کند و با اولین وتوی خود در روز جمعه این کار را انجام داد .

او گفت : " کنگره آزادی تصویب این قطعنامه را دارد و من این وظیفه را دارم که آن را وتو کنم . " او گفت که این اقدام به فسخ اعلام وضعیت اضطراری ملی و انتقال بیلیون ‌ها دلار به ساختن دیوار مرزی وعده‌داده‌شده او به کاپیتول هیل انجامید .

یک روز قبل از آن ، دوازده سناتور جمهوری‌خواه با دموکرات‌ها برای تصویب این لایحه متحد شده بودند ، که تعداد بسیار زیادی از defections GOP از خط ترامپ بودند.

او گفت : "در حالی که ترامپ روز جمعه شکست خورد - " من به رای نیاز نداشتم " و نشان داد که با درگیر شدن در نبرد با کنگره بر سر قدرت کیف پول، حمایت سازمانی را از دیوار تضعیف کرده‌است و برای قدرت خود در میان جمهوری خواهان واشنگتن .

یعنی ، حتی برخی از جمهوری خواهان که می‌گویند آن‌ها برای دیوار هستند ، در حال کشیدن خط در ترامپ هستند که یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کرده و تصمیمات خود را از کنگره گرفته تا این کار را انجام دهد .

اما برخی از جمهوری خواهان می‌گویند که ممکن است برای ترامپ که او در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست می‌کند ، چیز بدی نباشد .

ترامپ اولین وتوی خود را بر روی دیوار مرزی ، سنگ بنای نام تجاری خود امضا کرد.

منبع سایت

مرغ منتقل سبک منابع جدید فراگیر پیام نور در کدرشته های امتحانی علوم انسانی ( بخش اول ) شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پارگی مینیسک زانو
  • ۹۷/۱۲/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی