soldiership

  • ۰
  • ۰

کاخ

ترامپ در طی حضور در کاخ سفید در کنار رئیس‌جمهور سابق برزیلی ، Jair Bolsonaro ، پس از مرگ خود در برابر دشمن سابق خود ، ادامه داد و گفت که هنوز آن را " شرم‌آور " می‌داند که مک کین در سال ۲۰۱۷ علیه لغو کردن بخش‌های کلیدی طرح مراقبت‌های بهداشتی رای داد .

ترامپ گفت که او " بسیار ناراضی " بود و همانطور که می‌دانید ، او لغو و جایگزین اوباما را لغو نکرد .

ترامپ گفت : " آن‌ها به یک رای رسیدند ، و او گفت : " من فکر می‌کنم که این کار خجالت‌آور است ."

او افزود : " چیزهای دیگری هم وجود دارند که من هرگز طرفدار جان مک کین نیستم و هرگز نخواهم بود ."

مک کین در آگوست گذشته پس از نبرد با سرطان مغز درگذشت .

یکی از نزدیک‌ترین متحدان او ، مارک Salter ، سه‌شنبه بعد در تویی‌تر به ترامپ رسید .

" بسیار خوب ، شما طرفدار پنکه هستید . در فهرست طولانی از چیزهایی که نیستید . درستکار . شجاع . هوشمند . لش کن. Disciplined . مهربان . بخشنده . میهن پرستان . مک کین ، یکی از هواداران جان مک کین ، نوشت : مک کین ، یکی از نویسندگان کتاب‌های بسیاری است .

Salter افزود : " اگر شما یک پنکه بودید ، سناتور به این فکر می‌کرد که او چه کار اشتباهی کرده‌است که او از مردی که مورد تحقیر قرار گرفته بود را به دست آورده‌است . "

خب ، تو یک بادبزن داری . در فهرست طولانی از چیزهایی که نیستید .

درستکار

شجاع

هوشمند

بادوام

Disciplined

مهربان

بخشنده

میهن‌پرست

یکی از هواداران جان مک کین

اگر شما یکی از طرفداران بودید ، سناتور حتما ً تعجب می‌کرد که چرا این کار را کرده بود که او مورد تحقیر مردی قرار گرفت که مورد تحقیر قرار گرفته بود. https: / /t.co / YMXWC۲Ch۹E

مارک Salter ( @ MarkSalter۵۵ ) ۱۹ مارس ۲۰۱۹

منتشر پتانسیل فدرال ساختمان معاونت نامگذاری

در سال ۲۰۱۷ ، مک کین در اقدامی علیه ترامپ ، کم‌تر از یک هفته پس از تشخیص سرطان اش به کنگره به کنگره بازگشت تا بخش‌هایی از قانون مراقبت مقرون‌به‌صرفه را لغو کند - بزرگ‌ترین دستاورد قانونی رئیس‌جمهور باراک اوباما ، که مک کین را در انتخابات سال ۲۰۰۸ شکست داد .

مک کین ابتدا به نفع بحث درباره این لایحه رای داد ، اما بعدا ً رای قاطع را علیه لغو قانون ، خشمگین کرد .

با این حال ترامپ پیش از این بارها با مک کین مخالفت کرده بود و در طی مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۱۶ به او توهین کرده بود و می‌گفت : " او یک قهرمان جنگ نیست ."

" یک قهرمان جنگ است ، چون او دستگیر شد . ترامپ از کهنه سرباز جنگ ویتنام گفت : " من افرادی را دوست دارم که دستگیر شده‌اند . "

ترامپ در آخر هفته گذشته به مک کین حمله کرده و او را متهم به فرستادن یک پرونده تحقیقاتی مخالفت کرد که توسط جاسوس بریتانیایی، کریستوفر استیل ، در اواخر سال ۲۰۱۶ توسط جاسوس سابق بریتانیا جمع‌آوری شده‌بود .

رئیس‌جمهور در حال واکنش به گزارش‌ها در خروجی‌های رسانه‌های محافظه‌کار است که به اسناد دادگاه اشاره می‌کند و می‌گوید که دستیار سابق سناتور جمهوری‌خواه ، منبع نشتی است که در اواخر سال ۲۰۱۶ یک پرونده تحقیقاتی را در دست چندین رسانه رسانه‌ای قرار داد .

مک کین در دسامبر ۲۰۱۶ پس از انتخابات ریاست‌جمهوری نسخه‌ای از پرونده را به FBI داد و پرسید که آیا هیچ کدام از این اسناد صحیح است یا خیر ، اما او یک منبع سند برای BuzzFeed که آن را در ژانویه ۲۰۱۷ منتشر کرد را رد کرد .

با خشونت مک کین ، ترامپ مبارزات خود را با توقف در لبه graveyard's نشان می‌دهد .

تحلیل : هیچ وارونه برای حمله به یک مرد مرده وجود ندارد ، اما ترامپ به خودش کمک می‌کند .

تصویر : جان مک کین ، اصلاح مراقبت‌های بهداشتی سنا

مرگ McCain's در آگوست گذشته hasn't ترامپ را از برخورد با او مانند یک فویل در یک فرد معروف در حال پیشرفت مارا na / واشنگتن‌پست از طریق فایل گتی ایماژ ) متوقف کرد .

۲۰ مارس ۲۰۱۹ ، ۱ : ۴۵ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰

نویسنده : جاناتان آلن

واشنگتن - انتخاب یک مرد مرده به نظر می‌رسد که یک حرکت نهایی است .

اما رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به تخریب سناتور مرحوم جان مک کین ، R - Ariz ادامه می‌دهد . در هر حال .

ترامپ روز سه‌شنبه در کاخ سفید گفت : " من هیچ وقت طرفدار جان مک کین نبودم ، و هرگز نخواهم بود " و نشان داد که grudges در لبه graveyard's متوقف می‌شود .

به دنبال سخنرانی آخر هفته تویی‌تر که در آن ترامپ نام " لکه " را در پرونده McCain's شناسایی کرد که شامل رای او علیه لغو لایحه بهداشت و نقش او در ارسال یک پرونده به ترامپ به FBI بود، که رئیس‌جمهور inaccurately گفت قبل از روز انتخابات رخ داده بود.

منبع سایت

مکان انتخابات همجنس جانب مزایا و معایب معافیت سربازی امکان ویرایش انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری فراهم شد
  • ۹۸/۰۱/۰۹
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی