soldiership

  • ۰
  • ۰

همجنس

Jacinda Ardern ، نخست‌وزیر که تیراندازی‌ها را به عنوان یک حمله تروریستی توصیف کرد ، گفت : " این یکی از تاریک‌ترین روزه‌ای اخیر است ."

یک نفر بازداشت شد ، متهم به قتل شد، و ظاهرا ً بسیاری از حملات را در فیس بوک انجام داد .

کمیسر پلیس ، مایک بوش گفت ۴۹ نفر کشته و بسیاری دیگر زخمی شدند . تعداد زیادی از اعضای خانواده منتظر خبر از دست دادن عزیزان از جمله کودکان در یک بیمارستان محلی بودند .

شلیک مسجدی در نیوزیلند : چیزی که ما از تیرانداز خبر داریم

مارس ۱۵ ، ۲۰۱۹۰۲ : ۳۹

افسران به گزارش‌ها مبنی بر شلیک گلوله در ساعت ۱ : ۴۰ بعد از ظهر ( ۸ : ۴۰ بعد از ظهر روز پنجشنبه ) در "کرایست چرچ " ، شهری که حدود ۳۷۵، ۰۰۰ نفر جمعیت دارند ، واکنش نشان دادند . این دو مسجد حدود سه مایل از هم فاصله دارند و مسجد دوم حدود ۴۵ دقیقه بعد از اولی مورد حمله قرار گرفته‌است .

بوش گفت که چهار نفر - سه مرد و یک زن - در ابتدا بازداشت شده‌اند ، اما هنوز مشخص نیست که آیا همه آن‌ها درگیر بوده‌اند یا خیر.

منابع پلیس به شبکه تلویزیونی ان بی سی ، کانال ۷ ، گفتند که نام اصلی suspect's ، Brenton Tarrant ، ۲۸ ساله است .

براساس اظهارات بوش ، " شماری از وسایل انفجاری کارگذاشتنی که به وسایل نقلیه متصل شده‌اند نیز پیدا شده‌است . او گفت که سلاح‌های گرم از هر دو صحنه کشف شده‌است .

" من نمی‌توانم صدای تیراندازی را فراموش کنم ."

به گفته مسئولان ، این مردی که به didn't متهم شده بود، در هر گونه حمله تروریستی ظاهر شد . بوش گفت که هیچ نهادی در مورد این مظنونین قبل از حادثه هیچ اطلاعاتی نداشته است .

نخست‌وزیر استرالیا ، اسکات موریسون گفت که او توصیه کرده‌است که مظنون اصلی یک تبعه استرالیایی است و این حمله را " توسط یک تروریست تندرو جناح راست افراط‌گرا " محکوم کرد .

پست‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی در تویی‌تر و بورد پیام حاشیه ۸ چان به صورت آنلاین توسط فردی منتشر شده‌اند که به نظر می‌رسد دانش قبلی از تیراندازی‌ها از جمله تصاویر سلاح و مهمات را داشته‌است .

مرتبط

اخبار جهان

بیانیه یادداشت استقرایی کشتی رفاه جانب مرغ

تروریست مسجدی در نیوزیلند ، ممکن است کشور را هدف قرار دهد ، زیرا it's بسیار ایمن است

مقامات تایید نکرده اند که نوشته‌ها به تیراندازی‌ها متصل شده‌اند ، اما تصاویر و ویدیوهایی که توسط اخبار NBC و همچنین اعلامیه‌ای که در مدت کوتاهی قبل از این که این حمله جزئیات تیراندازی‌ها را مشخص کند ، منتشر شده‌است .

این بیانیه شامل شعارهای ضد اسلامی ، احساسات سیاسی دور و چپ و ارجاع به افراط‌گرایی از طریق اینترنت است . همچنین رئیس‌جمهور دونالد ترامپ را مورد خطاب قرار داد .

" آیا شما حامی دونالد ترامپ هستید ؟ نویسنده این بیانیه نوشت : " به عنوان سمبلی از هویت سفید نو و هدف مشترک ؟ البته . به عنوان یک تصمیم‌گیرنده و رهبر ؟ خدای عزیز ، نه! "

همچنین به مبارزه بر سر کنترل سلاح در آمریکا اشاره کرد .

این بیانیه گفت : " این مناقشه بر سر دومین اصلاحیه و تلاش برای حذف حقوق سلاح‌های گرم در نهایت منجر به یک جنگ داخلی خواهد شد که در نهایت ایالات‌متحده را در امتداد مسائل سیاسی ، فرهنگی و از همه مهم‌تر ، خطوط نژادی سوق خواهد داد ."

کاربران در یکی از صفحات پیام ۸ چان ، جایی که بیانیه و تهدید تروریستی قبل از تیراندازی ارسال شده‌اند ، مکررا ً " نژادپرستانه ، همجنس گرایی " و "misogynistic " و " misogynistic " و "diatribes " را به اشتراک می‌گذارند .

پلیس آگاه است که فیلم بسیار ناراحت‌کننده‌ای وجود دارد که مربوط به حادثه " کرایست چرچ " در گردش آنلاین است. ما قویا ً از آن می‌خواهیم که این پیوند به اشتراک گذاشته نشود . ما تلاش می‌کنیم تا هر فیلم را حذف کنیم .

- پلیس نیوزیلند ( @ nzpolice ) ۱۵ مارس ۲۰۱۹

 " آسوشیتدپرس " گزارش داد که لن Peneha که در نزدیکی یکی از صحنه‌ها زندگی می‌کند می‌گوید مردی را دید که لباس سیاهی بر تن داشت و وارد مسجد Al شد و سپس ده‌ها عکس به گوش مردم رسید و پس از آن مردم ناپدید شدند .

Peneha به آسوشیتد پرس گفت که او به داخل ساختمان رفت تا کمک کند و " مردم مرده را در همه جا دید " و گفت که مرد مسلح از مسجد بیرون دوید و چیزی که به نظر می‌رسید یک سلاح نیمه اتوماتیک باشد را رها کرد و گریخت .

Mohan ابراهیم گفت که او در بین ۲۰۰ نفر در داخل مسجد بود .

منبع سایت

منتقل سبک اهتزاز آیین نامه های معافیت موارد خاص مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۶ تمدید شد
  • ۹۷/۱۲/۲۵
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی