soldiership

  • ۰
  • ۰

سفیر

او گفت : " من مسئولیت بزرگی برای کمک به آن‌ها در سفر رهبری آن‌ها دارم ."

" ما اینجاییم تا رهبران شخصیت را توسعه دهیم و در دو سال گذشته ، من یک کرسی ردیف جلو دارم ."

بویر گفت : " ما تاثیر مثبت درجه داران نیروی هوایی خود را در cadets و نقش و نفوذ گسترده آن‌ها در انجام ماموریت خود می‌دانیم . من احساس می‌کنم که ما واقعا ً این استاندارد را در اینجا برای چیزهای عالی برای رسیدن به آکادمی و نیروی هوایی خود قرار می‌دهیم ."

فرمانده نیروی دریایی چهره‌ها را به اقدام به قتل متهم کرد .

جیسون اسکات دویل ( دفتر شهرداری جانز هاپکینز )

۳۱ ژانویه ۲۰۱۹

Military.com | با امید هاج Seck

طبق برگه اتهام و رکوردهای بازداشت ، یک افسر پرواز دریایی در دسامبر ۲۰۱۷ به جرم تلاش برای خفگی یک زن در فلوریدا محاکمه خواهد شد .

فرمانده سرتیپ جیسون اسکات دویل با اتهام اقدام به قتل ، حمله و باتری ، ممانعت از عدالت ، و رفتار نامناسب یک افسر و یک جنتلمن با توجه به برگه اتهامی که توسط Military.com بدست‌آمده است مواجه است . تایمز ، که اولین بار این اتهامات را منتشر کرد ، گزارش داد که محاکمه وی در ماه آوریل آغاز خواهد شد .

دفتر دادستان عمومی Doyle's ، جفری Lustick ، همه اظهار نظر را رد کرد .

Doyle ۳۵ ساله یکی از ساکنان سنت جانز در ایالت فلوریدا بود . این گزارش بیان می‌کند که دویل در حال بحث با زنی است که به عنوان نامزد سابق خود در رابطه با وضعیت رابطه شان معرفی شده‌است .

گزارش دستگیری می‌گوید : " هنگامی که جیسون [ زن ] را بر روی نیمکتی در حیاط‌خلوت پشت انداخت ، این درگیری فیزیکی شد . "

سپس گفته می‌شود که با گذاشتن دستش دور گردنش شروع به خفه کردن او کرده‌است . بعد از اینکه او آزاد شد ، طبق این گزارش ، گفته می‌شود که به حمام بسته‌ای که وارد شده بود ، وارد شده و با کف دست به صورت او سیلی زده بود . وقتی او دوباره فرار کرد ، بنا بر این گزارش ، گفته می‌شود او را تعقیب کرده و یک‌بار دیگر او را روی مبل حبس کرده‌است .

گروهبان سرازیر درصد معاهده غرق اذیت مشاهیر

براساس این گزارش ، " [ این زن ] گفته‌است که در طی این درگیری فیزیکی ، جیسون مکررا ً اظهار داشته‌است : " او می‌خواست او را بکشد . "

Military.com هویت زن را به خاطر وضعیت گزارش‌شده او به عنوان قربانی در این پرونده شناسایی نکرده است .

او نهایتا ً توانست با ۹۱۱ تماس بگیرد . براساس این گزارش ، وقتی مقامات دفتر sheriff's رسیدند ، دو دویل را در حیاط پشتی پیدا کردند که یک اسلحه گرم و اعلام‌نشده را در دست حمل می‌کرد . در این گزارش آمده‌است که دویل به نمایندگان گفته‌است که او با قصد استفاده از آن سلاح را گرفته‌است .

مقامات در این گزارش اظهار داشتند که زن مجروح شده و از علت نامعلومی که در طی این تغییر فیزیکی رخ داده بود ، دچار جراحت‌های گردن شده بود . آن‌ها همچنین اظهار داشتند که دو دویل پس از قرائت حق میراندا به این ادعاها اعتراف کرده‌است .

طبق این گزارش دو دویل و زن با دو فرزند از یک ازدواج قبلی به مدت شش ماه با هم زندگی می‌کرده‌اند .

برگه اتهام نیروی دریایی مدعی است که دویل در تلاش برای ممانعت از عدالت با فشار آوردن یک فرد ناشناس به " ایجاد یک بیانیه کذب به منظور ایجاد تردید در مورد یک گزارش پلیس " تلاش کرده‌است .

دویل ، یک افسر پرواز نیروی دریایی ، در حال حاضر با اسکادران ۲۰ ، یک پایگاه نیروی دریایی Station Whidbey ، یک واحد مستقر در واشنگتن مستقر در واشینگتن - ۸ آ Poseidon Poseidon بود .

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط نیروی دریایی ، او در سال ۲۰۰۵ از آکادمی نیروی دریایی آمریکا در آناپولیس در سال ۲۰۰۵ فارغ‌التحصیل شد . او قبلا ً با اسکادران ۳۰ ، خارج از جکسون ، فلوریدا از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ خدمت کرده بود . قبل از آن ، او به ناو هواپیمابر آیزنهاور سپرده شده بود .

منبع سایت

نیاز اکثریت تبادل مراحل معافیت کفالت سربازی نظام وظیفه انتشار کارنامه کنکور کارشناسی ارشد سال 96 - دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد
  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی