soldiership

  • ۰
  • ۰

تبادل

این تحقیق که توسط موسسه Families Blue و موسسه Syracuse University's برای سربازان قدیمی و خانواده‌های نظامی مورد استفاده قرار گرفت ، بیش از ۱۰، ۰۰۰ نفر را بین ماه‌های آوریل و ژوئن سال گذشته سوال کرد .

این نظرسنجی قرار است روز چهارشنبه در طی نشستی در واشنگتن دی سی منتشر شود . این رویداد در Military.com برگزار خواهد شد .

کتی روت - Douquet ، مدیر اجرایی خانواده استار بلو ، گفت تا سال ۲۰۱۷ ، حقوق و منافع به طور منظم توسط پاسخ دهندگان به عنوان نگرانی عمده خود شناسایی شدند . او گفت : " زمان دوری " اکنون در بالاترین نقطه برای دومین سال جاری است که در حال صحبت با نگرانی ادامه‌دار در مورد انزوا و حمایت خانواده نظامی در جوامع و هم خارج از پایگاه است .

او گفت : " جنبه دیگر انزوای اجتماعی این است که جدایی خانوادگی بسیار دشوارتر است . وقتی که یک شبکه بسیار پایدار و بخشی از تجربه زندگی خود را دارید ، یکی از اعضای خانواده است که باید کار آن‌ها را انجام دهد ، اما نه به اندازه زمانی که همه شما با یکدیگر آشنا هستید ."

راث می‌گوید که این نتایج نشان‌دهنده نیاز به قانون گذاران و مقامات سیاست وزارت دفاع است که به سختی به انتخاب‌هایی می‌پردازند که می‌تواند منجر به این بی‌ثباتی شود . او گفت : "برای مثال ، اگر چه اعضای ارتش و خانواده‌هایشان می‌دانند که استقرار یک بخش محوری از شغل آنهاست ، برای مقامات مهم است که در نظر بگیرند آیا هر غیبت یا نقل‌مکان " واقعا ً برای این ماموریت ضروری است " .

عقب نشینی خالی نظیر دوران نوار شکن

او گفت که در غیاب این راه‌حل‌ها ، خانواده‌های نظامی می‌توانند از ایجاد ارتباطات قوی در پایگاه سود ببرند ، چیزی که همسران نظامی که به این نظرسنجی پاسخ دادند ، با فرصت‌های شغلی بهتر کمک خواهند کرد .

او گفت : " همانطور که نیروی ما زودتر از نسل‌ها پیش می‌رود ، جوانان به شدت بر این باورند که آن‌ها به دو درآمد نیاز دارند .

بیش از ۶۰ درصد پاسخ دهندگان به نظرسنجی سال ۲۰۱۸ اعضای خانواده فعال بودند ، در حالی که ۱۶ درصد از آن‌ها در حال حاضر مشغول خدمت سربازی یا سربازان قدیمی بودند . حدود ۵۰ درصد گفتند که رتبه آن‌ها و رتبه خدمات آن‌ها E - ۵ تا E - ۹ بود ، در حالی که ۲۰ درصد آن‌ها به نام‌های O - ۴ به O - ۴ شناخته شدند . حدود ۱۳ درصد پاسخ دهندگان به عنوان E - ۱ تا E - ۴ یا O - ۱ به O - ۳ شناسایی شدند .

جنیفر Hurwitz ، مدیر تحقیقات خانواده استار بلو که به محققان این امکان را می‌دهد تا عمیق‌تر در گرایش‌ها خود فرو بروند ، سوالات بهتر و راه‌حل‌های هدف بهتر را بپرسند .

او گفت که برای مثال ، این واکنش‌های year's باعث شده‌است که خانواده‌های آبی ۱۰ بخش اجتماعی در سراسر کشور سرمایه‌گذاری کنند .

او گفت : " ما در سال گذشته به حس تعلق به سطح سطحی نگاه کردیم و در سال جاری آن گفتگو را گسترش دادیم … که نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان نظامی نشان دادند که آن‌ها حس تعلق به جامعه غیر نظامی را ندارند و کمی کم‌تر حس تعلق به جامعه نظامی خود را دارند . و این برای من شگفت‌انگیز بود ."

به گفته مقامات خانواده‌های آبی ، آن‌ها امیدوارند که نتایج این تحقیق هم بحث و تبادل نظر و هم تغییر در کاپیتول هیل و پنتاگون باشد .

مقامات وزارت دفاع : جنگ نامنظم ، اطلاعات عملیات Ops برای پیروزی در جنگ بعدی

اعضای نیروهای داوطلب دفاع لیتوانی ( KASP ) و سرباز نیروهای ویژه ارتش آمریکا ( Group ) برای ۲۰ گروه نیروهای ویژه ( Airborne ) در طی ورزش تا سال ۲۰۱۸ در مرکز آمادگی چندملیتی in در Hohenfels آلمان عملیاتی انجام دادند . ( عکس از ارتش آمریکا / بنجامین Haulenbeek )

منبع سایت

پیام مستقرات کاخ نامگذاری امریه ارگان های دولتی کارشناسی ارشد بدون کنکور و تفاوت آزمون پیام نور با دانشگاه آزاد و سراسری
  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی