soldiership

  • ۰
  • ۰

اذیت

در آکادمی نیروی دریایی ، میزان آزار و اذیت جنسی برای زنان و مردان ، ۵۶ درصد در سال ۲۰۱۷ - ۲۰۱۷ برای زنان ، تا ۵۱ درصد افزایش یافت ؛ و برای مردان ، ۱۷ درصد افزایش از ۱۲ درصد .

آکادمی نیروی هوایی هیچ تغییر آماری معنی‌داری را مشاهده نکرد و در حدود ۴۷ درصد برای زنان و ۱۳ درصد برای مردان باقی ماند .

مقامات وزارت دفاع می‌گویند که این مدارس تلاشی دست‌جمعی برای رسیدگی به مشکلات و ترویج فرهنگ احترام در محوطه دانشگاه‌ها انجام می‌دهند .

دریادار آن Burkhardt ، رئیس اداره پیش‌گیری و پیش‌گیری از حمله جنسی وزارت دفاع در یک بیانیه ، گفت : " لازم است که ما تلاش‌های خود برای ترویج و حفظ فضای امن و محترمانه را تقویت کنیم ."

روز پنج شنبه ، از مدافعان ما ، یک سازمان غیر انتفاعی که از حقوق اعضای خدمات در مورد تجاوز جنسی و موارد آزار و اذیت حمایت می‌کند ، از کنگره خواست تا جلسات استماع را در مورد این گزارش و این موضوع برگزار کنند .

این آکادمی‌ها ، تربیت نسل بعدی رهبران نظامی هستند . آن‌ها قرار است به یک استاندارد بالاتر نگهداری شوند . این پیام چه پیامی برای سربازان ارسال خواهد کرد ؟ سرهنگ Don Christensen رئیس نیروی هوایی بازنشسته و دادستان‌کل سابق نیروی هوایی گفت : " زمان آن رسیده‌است که رئیس‌جمهور و کنگره جایگزین رهبری نظامی شوند که نتوانسته اند موج آزار و اذیت جنسی را مهار کنند ."

ترامپ با استفاده از معاهده سلاح‌های هسته‌ای از روسیه حمایت کرد .

گوشه بازی موسیقی منجر چوب مشاهیر

وزیر امور خارجه مایک Pompeo در یک کنفرانس خبری در وزارت امور خارجه در واشنگتن ، جمعه یکم فوریه ۲۰۱۹ سخنرانی می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / اندرو Harnik )

۱ فوریه ۲۰۱۹

آسوشیتد پرس : Deb Riechmann ، رابرت برنز و ماتیو لی

واشنگتن - دولت ترامپ روز جمعه گفت که خود را از محدودیت‌های یک پیمان کنترل سلاح هسته‌ای با روسیه آزاد می‌کند و شروع به کناره‌گیری از این پیمان در روز شنبه خواهد کرد .

دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور روسیه را مسئول مرگ پیمان جنگ سرد دانست که به پیمان نیروهای هسته‌ای با محدوده میانی مشهور است .

ترامپ در بیانیه‌ای کتبی که توسط کاخ سفید صادر شد ، گفت : " برای مدت زیادی ، روسیه معاهده را" با معافیت از مجازات ، توسعه و جایگیری یک سیستم موشکی ممنوع که تهدیدی مستقیم برای متحدین و سربازان ما در خارج از کشور است ، نقض کرده‌است ."

پیمان INF که در سال ۱۹۸۷ امضا شد ، محور قدرت کنترل سلاح از زمان جنگ سرد بوده‌است . برخی تحلیلگران نگران فوت آن هستند که منجر به یک مسابقه تسلیحاتی جدید شود .

ترامپ گفت که در روز شنبه آمریکا تعهدات خود را تحت این پیمان به تعویق خواهد انداخت ، به این معنی که از محدودیت‌های خود ، از جمله آزمایش و استقرار موشک‌هایی که توسط این معاهده منع شده‌است ، آزاد خواهد شد . وی گفت : " در عین حال ، آمریکا از معاهده کناره‌گیری خواهد کرد که در عرض شش ماه موثر خواهد بود . "

وی گفت که آمریکا " به مدت بیش از ۳۰ سال " کاملا ً " به این پیمان پایبند بوده‌است ، " اما ما تا زمانی که روسیه اقدامات خود را انجام می‌دهد ، از نظر آن محدود نخواهیم ماند ." ما نمی‌توانیم تنها کشوری باشیم که به طور یک جانبه توسط این پیمان یا هر کشور دیگری محدود شده‌است ."

ناتو اعلام کرد که اگر مسکو نتواند همه سیستم‌های موشکی جدید را از بین ببرد ، واشنگتن اصرار دارد که معاهده را نقض کند ، " روسیه تنها مسئول پایان معاهده است ."

ترامپ گفت که دولت وی " با توسعه گزینه‌های پاسخ نظامی خود به جلو حرکت خواهد کرد و با ناتو و متحدان و شرکای دیگر ما برای انکار هر گونه مزیت نظامی از رفتار غیرقانونی خود هم‌کاری خواهد کرد ."

یک عقب‌نشینی آمریکایی ماه‌ها پس از سال‌ها اختلاف حل‌نشده بر سر سازگاری روسیه با این پیمان پیش‌بینی شده‌بود . این اولین اقدام برای کنترل سلاح برای ممنوعیت کامل یک گروه از سلاح بود : موشک‌های کروز پرتاب زمینی با برد ۵۰۰ کیلومتری ( ۳۱۰ مایلی ) و ۵، ۵۰۰ کیلومتر ( ۳، ۴۰۰ مایل ) . روسیه این موضوع را نقض کرده‌است .

منبع سایت

نیاز اکثریت تبادل شکن مراحل معافیت تحصیلی سربازی نظام وظیفه ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی