soldiership

  • ۰
  • ۰

اکثریت

لوگان ایرلند

یکی از مهمانان جکی چان , d - کالیفرنیا , یک گروهبان نیروی هوایی تغییر جنسیت است که به افغانستان و قطر فرستاده شده‌است .

ویلیام بلیک

این افسر زیردریایی نیروی دریایی تغییر جنسیت داده شد که در مورد موضوعات همجنسگرا صحبت کرده‌است .

مگان زمستان‌های

زمستان‌گذرانی , مهمان a . دونالد بارتلمی , دی - ویرجینیا , یک افسر درجه‌دار دوم نیروی دریایی است . او شاکی بود که محدودیت‌های پیشنهادی پنتاگون را بر روی سربازان تغییر جنسیت داده بود.

موشکی مورد ارائه کننده احتمالات توصیف تبادل

سرباز قدیمی ویتنام که به تفنگداران خود دستور داد که سرنیزه را تثبیت کنند , ستاره نقره‌ای می‌گیرند .

دور دوم ( سمت راست ) دست دادن دست دادن دست داد ( راست ) . رایت ( چپ ) در پورتلند , کانسنگ . , vol . رایت مدال خود را به او اعطا کرد . ( اندی o . مارتینز / گردان نیروی دریایی

۲۹ فوریه

نوشته جی نا بل

یک افسر بازنشسته که رهبری او به نجات سربازان و تفنگداران دریایی توسط جنگجویان شمالی ویتنام کمک کرد , در روز جمعه مدال شجاعت را بیش از پنج دهه قبل دریافت کرد .

ادوارد رایت , بازنشسته , بازنشسته شد و پس از اعمال قهرمانانه اش در طول جنگ ویتنام با ستاره نقره‌ای گذشت . رهبر دسته " لیما " با هدایت یک نیروی عکس‌العمل یک مرد علیه مبارزان ویتنام شمالی بر ضد جنگجویان غیر نظامی ویتنام , به منظور نجات یک کاروان ارتش و دیگر تفنگداران دریایی پس از حمله به گروه فرمانده گروهان خود , اعتبار دارد .

این ستاره سیمین می‌گوید : " ستوان رایت یک جوخه خود را سازماندهی کرد و آن‌ها را به یک نبرد سریع دو مایلی تبدیل کرد . " او به طور تاکتیکی نیروی خود را در لحظات پنهانی پیش از آزاد شدن دشمن با سلاح‌های اتوماتیک , موشک و نارنجک , به موقعیت‌های پنهانی منتقل کرد. "

علی‌رغم آتش دشمن , رایت و مردانش پیش رفتند . او با سرسختی به آمریکا حمله کرد .

وقتی جنگ شروع شد , ( رایت ) افرادش را متحد کرد و به آن‌ها دستور داد که سرنیزه را درست کنند و به حمله پرخاشگرانه ادامه دهند . "

رایت که در طی مراسمی در پورتلند , اورگان , مدال دریافت کرد , یکی از چندین قهرمان جنگ ویتنام است که در سال‌های اخیر شناخته شده‌است . وی در ماه اکتبر به خاطر اقداماتش به خاطر اقدامات خود در نبرد مسلحانه نیویورک مدال افتخار دریافت کرد . یک سال پیش , " مایک " , فرمانده سابق ارتش , به خاطر اقداماتش در لائوس طی جنگ ویتنام , بیش‌ترین شجاعت ملی را دریافت کرد .

تفنگدار دریایی بازنشسته " جان تحسین " , که جایزه خود را به برادران ( رایت ) اعطا کرد , به اتحادیه سن دیگو توضیح داد که شرکت‌هایی که در طول جنگ ویتنام خدمت کرده‌اند , آنقدر پراکنده بودند که هیچ فردی برای نوشتن در جوایز دلاوری باقی نماند .

ستایش گفت : " این یکی از بی‌عدالتی‌های بزرگ زمان بود . "

دیوار مرزی یا ساخت نظامی ? انتخاب‌های سختی در اطراف دولت

در این عکس که متعلق به یک جلسه مشترک کنگره در کاپیتول هیل در واشنگتن است , رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در حال قدم زدن به مجلس نمایندگان است . ( عکس از آسوشیتدپرس / سوزان والش )

۲۹ فوریه

نوشته ریچارد کان

ساختن دیوار مرزی . یا یک مرکز مهندسی در وست پوینت بسازیم . یا یک آشیانه هواپیما در کارولینای شمالی . یا پروژه‌های کنترل سیل . یا مرکز نگهداری وسیله نقلیه در خانه رهبر اکثریت سنا , میچ مک کانل از ناحیه کنتاکی .

منبع سایت

شکن پیام مستقرات کاخ منابع جدید طرح فراگیر پیام نور سال 97 در کد رشته های گروه علوم پایه، کشاورزی و هنر نکاتی که قبل از انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی باید بدانید
  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی