soldiership

  • ۰
  • ۰

مشاهیر

عده زیادی از بازیکنان میهن‌پرست به طور غیر عادی از خانواده‌های نظامی بیرون می‌آیند.

قهرمانی سوپر بول در قهرمانی سوپر بول

 " راب Gronkowski " ( ۸۷ ) ( ۸۷ ) ( ۸۷ ) ، سونی میشل ( ۲۶ ) و ماتیو اسلاتر ( ۱۸ ) در طی تمرین فوتبال لیگ ملی فوتبال در روز جمعه ، ۱ فوریه ۲۰۱۹ را گرم کردند ، زیرا این تیم برای مسابقه سوپر بول ۵۳ در مقابل تیم لس‌آنجلس آماده می‌شود . ( عکس از آسوشیتدپرس / مت Rourke ) - - آسوشیتد پرس

۲ فوریه ۲۰۱۹

بوستون هرالد | با کوین دافی

ATLANTA - - دانته Scarnecchia ، گروهبان نیروی دریایی سابق ، ارزش زیادی را در رابطه با قدرت در اختیار قرار می‌دهد .

او فقط می‌توانست عبارتی را که به طور جهانی برای بیان آن استفاده می‌شد را تحمل کند .

Scarnecchia می‌گوید : "بچه‌ها می‌آیند و تنها چیزی که می‌گویند این است که " بله ، قربان ، که من از آن متنفرم . "

دوباره صدای mini به گوش می‌رسد.

 " Scarnecchia " می‌گوید : " من فقط به آن‌ها می‌گویم " بله آقا ، به آن‌ها می‌گویم " بله آقا " فقط بگویید : " بسیار خوب، من آن را گرفتم . " "

مکث می‌کند .

Scarnecchia می‌گوید : " ما حتی می‌گوییم چون من از آن بدتر متنفرم . فقط سرت را تکان بده . این کار مرا دیوانه می‌کند ."

Scarnecchia ، مربی افسانه‌ای سن ۷۰ ساله " میهن پرستان " ، ممکن است برای شکستن این عادت مشکل داشته باشد. It's در بسیاری از آن‌ها عجین شده‌است .

 " میهن پرستان " یک فهرست با تعداد بسیار بالایی از بازیکنان را گرد هم جمع کرده‌اند که از خانواده‌هایی که در نیروی انتظامی یا در نیروی انتظامی کار می‌کنند ، می‌آیند .

هر دو والدین جیمز White's در نیروی انتظامی در جنوب فلوریدا کار می‌کنند . ترنت Brown's ، پدر Reginald ، یک کهنه سرباز ۲۵ ساله از نیروی پلیس در آلبانی است . رکس Burkhead's ، ریک ، یک نماینده FBI در دالاس است . پدر آدام Butler's یک گروهبان را در نیروی هوایی بازنشسته کرد . پدر رابرتز ، الی ، در عراق خدمت کرد و به عنوان یک گروهبان بازنشسته شد . پدر دوقلوهای McCourty ، کالون ، که هنگامی که پسران جوان بودند ، در ارتش خدمت کرد . برادر بزرگ‌تر آن‌ها لری وایت بود .

سپس there's Keion ، مادر وینی ، و مادر Deatrich ، شیلا . هر دو در ارتش بودند .

مبلمان ناوگان گردون جاری روندها

و جو Cardona که خودش در نیروی دریایی خدمت می‌کند . پدرش پاتریک ، ۲۴ سال را در نیروی دریایی سپری کرد .

همگی گفتند که حدود یک پنجم از فهرست میهن پرستان با نفوذ نظامی یا نیروهای انتظامی رشد کرده‌اند .

یکی از مدیران سابق لیگ ملی فوتبال گفت که این عدد " به نظر می‌رسد " در مقایسه با تیم‌های دیگر بالا است ، اما تایید کرد که he's هرگز این موضوع را تحلیل نکرده است. مربی شخصیت میهن پرستان ، جک Easterby معتقد است که اکثر تیم‌ها می‌توانند از این نوع پس‌زمینه دو یا سه بازیکن داشته باشند .

رابرتز گفت : " وقتی من در کالج بودم ، واقعا ً افراد زیادی وجود داشتند که مادر یا پدر یا امثال آن‌ها در ارتش بودند . "

آیا میهن پرستان به دنبال این بازیگران می‌گردند ؟

پاسخ کوتاه ، به گفته نیک Caserio ، مدیر عامل میهن پرستان ، وجود ندارد . آن‌ها به سادگی به دنبال ویژگی‌هایی هستند که به برنامه آن‌ها ترجمه خواهد شد ، که بسیار جدی و با جزئیات است . همان طور که وطن پرستان سابق دوست دارند بگویند ، نیوانگلند برای همه می‌جنگد .

Caserio یکبار گفت که " میهن پرستان " یک هیات پیش‌نویس را تشکیل می‌دهند و تنها در حدود ۵۰ تا ۷۵ بازیکن را به عنوان draftable در نظر می‌گیرند . پروفایل آن‌ها در هر بازیکن رده ۱۵ تا ۲۰ ویژگی را نشان می‌دهد . در میان این ویژگی‌ها ، ناملموس مانند " چقرمگی ذهنی " هستند ، که بعد از تحقیقات کامل یک مقدار عددی اختصاص داده می‌شود . به عنوان بخشی از فرآیند تحقیق ، scouts به عمق یاد می‌گیرند تا داستان‌های پیش‌زمینه بازیکنان را یاد بگیرند ، و دریابند که آن‌ها چه تاثیری داشتند . و بعد آن‌ها مشاهده می‌کنند .

" آن‌ها چطور با مشکلات مقابله می‌کنند ؟ آن‌ها چگونه گذر را کنترل می‌کنند ؟ Caserio گفت : " شما به دنبال الگوهای رفتاری هستید ."

رابرتس پیش از این که در سال ۲۰۱۶ به خدمت فراخوانده شود ، عملا ً هیچ تعاملی با " میهن پرستان " نداشت . او می‌داند که آیا میهن پرستان از پیشینه داستان خود آگاه هستند یا خیر. او تنها با یکی از کارکنان میهن پرستان ملاقات کرد ، اما متقاعد شده‌است که این تیم پیش از تهیه پیش‌نویس ، دانش پیش‌زمینه زیادی دارد . هر دو بازیکن قطعا ً به وسیله upbringings شکل گرفتند .

منبع سایت

نیاز اکثریت تبادل شکن پیام مزایا و معایب معافیت موارد خاص کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور – رشته مدیریت بازرگانی بدون کنکور
  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی