soldiership

  • ۰
  • ۰

نیار

تاکنون کنگره مشتاق دیدن طرحی بوده‌است . در ماه نوامبر , قانونگذاران کلیدی توافق کردند تا برای ادامه آزمایش با مفهوم حمله به نور , 500 میلیون دلار نیروی هوایی فراهم آورند . کمیته خدمات مسلح مجلس سنا , در طرح مالی سال مالی خود , در آن زمان یک میلیون دلار برای تهیه یک هواپیمای حمله سبک آینده اضافه کرد .

قرار بود نیروی هوایی درخواست نهایی برای پیشنهاد در ماه دسامبر برای یک هواپیمای حمله سبک را منتشر کند , اما هرگز اتفاق نیافتاده است.

این سرویس برای اولین بار یک سری حمله نورانی را در پایگاه نیروی هوایی در مکزیک برگزار کرد . نیروی هوایی در پیونگ یانگ طرح‌هایی را برای برگزاری تظاهرات پرواز با تعداد انگشت شماری از هواپیماها اعلام کرد تا آزمایش کند که آیا هواپیما قیمت کمتری دارد یا نه .

مرحله دوم آزمایش در ماه جولای پس از سقوط مرگبار لغو شد .

اما حتی با قطع فاز دوم , مقامات نیروی هوایی اعلام کرده‌اند که بهترین تناسب برای حمله به نور , هوانوردی غیر نظامی است .

این که هواپیمای دیگری به این آزمایش بازگردانده شود , اعلام‌نشده است .

با وجود بسیاری از مشکلات , نیروی هوایی باید در مورد مسیر جدید حمله به نور شفاف باشد , به خصوص اگر می‌خواهد شرکت را با هواپیماهای بدون سرنشین و هلیکوپتر گسترش دهد .

در غیر این صورت ممکن است پیامی از دست برود . فری گفت که از پیمانکاران انتظار می‌رود تا " با پای خود رای دهند " و از تلاش برای حمله به نور دور شوند .

او گفت : " این خدمت باید براساس مدل‌های مبتنی بر زمان و دانش تصمیم‌گیری کند . " اما این مهم نیست , چون این الزام تا حدی نامعقول به هر حال لغو خواهد شد . "

مقام مدخل خلاقیت حواشی پمپ اکثریت

با این حال , عده‌ای می‌گویند که حمله سبک یک تلاش موفق برای نیروی هوایی بوده‌است .

من معتقدم که این یک موفقیت بوده‌است . من تنها کسی هستم که معتقد است , اما من واقعا ً معتقدم که این یک موفقیت بوده‌است . " " ما کاری را انجام دادیم که انجام نداده بودیم . ما یک هم‌کاری با صنعت ساخته‌ایم . ما آزمایش کردیم . ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم و به نقطه‌ای رسیدیم که برای تصمیم‌گیری در این مرحله آماده نبودیم . من هنوز باور دارم که این یادگیری است . "

له وین سابق , مفتخر بود که همنام خود با او باشد.

له وین سابق , مفتخر بود که همنام خود با او باشد.

کارل لوین , فرماندار سابق ایالت میشیگان , در یک گردهمایی در کارخانه آهن بث سخنرانی می‌کند , جایی که یک کشتی جنگی که نام او را در دست دارد , جمعه , جمعه , جمعه , در بث , مین . در ردیف جلو از چپ , ریچارد اسپنسر , منشی نیروی دریایی , وین و سوزان کالینز ( r - من ) هستند . ( i - i . ) . ( آسوشیتدپرس فوتو / دیوید شارپ ) - اسوشیتد پرس

۲۹ فوریه

مطبوعات وابسته به دیوید شارپ

بث , مین - کارل لوین اهل میشیگان روز جمعه نگاهی دست‌اول به پیشرفت ساخت یک کشتی جنگی عظیم داشت که روزی نام او را خواهد داشت .

رئیس سابق کمیته خدمات مسلح از کار آهن وان که در حال گردآوری آینده اس اس اس کارل لوین است , تمجید کرد و از او به خاطر ادای احترام به سال‌های خدمت عمومی تشکر کرد .

لوین در شرکت کشتی‌سازی در روز جمعه که شامل دبیر نیروی دریایی فعلی ریچارد اسپنسر , کاپیتان کشتی آینده , چهار عضو کنگره ایالت مین , و چند صد تن از خدمه کشتی بود , گفت : " من نمی‌توانم تصور کنم که یک شهروند آمریکایی بتواند نام او را بپذیرد . "

سه دخترش , کیت , لارا و اریکا , حامیان کشتی به او ملحق شدند .

لوین به گروهی گفت که نیروی دریایی در این زمان به دلیل نیاز به اطمینان از تجارت آزاد در امتداد خطوط دریایی در زمان افزایش جهانی شدن , بسیار مهم است .

منبع سایت

تبادل شکن پیام مستقرات مزایا و معایب امریه سربازی معرفی گرایش ها و بازارکار رشته دانشگاهی مهندسی پزشکی
  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی