soldiership

  • ۰
  • ۰

شکن

دانش‌آموز چینی به جرم گرفتن عکس از پایگاه نیروی دریایی اصلی به ۱ سال زندان محکوم شد.

عکس هوایی از ایستگاه Air کی وست ، Fleming پارک ، چپ ، و trumbo پوینت Annexes ، سمت راست . ( عکس از نیروی دریایی آمریکا / کودی آر . Babin

۶ فوریه ۲۰۱۹

میامی هرالد | توسط جی ویور

MIAMI - - Zhao Qianli می‌گوید he's یک دانش‌آموز musicology از چین است که برای یک برنامه تبادل تابستانی به آمریکا سفر کرده‌است . پس از پایان تحصیلات خود در ماه سپتامبر ، پرواز به میامی را رزرو کرد و سپس به سمت غرب رفت .

اما به جای دیدن خانه همینگوی و سایر مناظر ، Qianli توسط پلیس وست West برای ورود به پاسگاه هوایی نیروی دریایی بالا دستگیر شد . او بعدها به مقامات فدرال گفت که راهش را در مسیر توریستی گم کرده‌است و متوجه نشده است که این یک پایگاه نظامی است .

بازرسان ، عکس‌ها و فیلم‌هایی را بر روی گوشی‌های هوشمند (Qianli's ) و همچنین دوربین دیجیتال اش که او از ساختمان‌های دولتی و یک آنتن وزارت دفاع در پایگاه نظامی گرفته بود ، پیدا کردند .

Qianli ، ۲۰ ساله که در زندان بخش مونرو نگهداری می‌شود ، در روز سه‌شنبه به یک شمارش از تاسیسات دفاعی در تاسیسات نظامی اصلی غربی اعتراف کرد و به یک سال حبس در زندان قاضی K ایالت متحده محکوم شد . مایکل مور . قاضی حداکثر محکومیت را به وی داد که بالاتر از دستورالعمل محکومیت بین صفر و شش ماه بود . دفتر attorney's ایالات‌متحده به دنبال نه ماه زندان بود .

پنج فقره دیگر در کیفرخواست به عنوان بخشی از قرارداد درخواست استیناف رد شدند . او حضور خود را از طریق یک ویدیو از راه دور از دادگاه فدرال در غرب به همراه وکیل‌مدافع او در کنار خود انجام داد . او از طریق مترجم چینی اعتراف کرد که در روز ۲۶ سپتامبر ، در حالی که وارد محوطه محدود ایستگاه نیروی دریایی شده بود ، عکس غیرقانونی گرفت ، اما اظهار پشیمانی نکرد .

اگرچه مقامات فدرال Qianli را به عکاسی از تاسیسات دفاعی متهم کردند ، آن‌ها در بایگانی دادگاه و در طی دادرسی Tuesday's گفتند که او تنها یک توریست نیست بلکه جاسوس احتمالی دولت چین است که پس از دستگیری توسط ماموران اف بی آی تحت بازجویی قرار گرفت .

رده بندی هدایت بیات نامساعد پرداخت پیام

مایکل Sherwin ، دادستان فدرال ، گفت که Qianli در لباس خود به درون آب رفت تا در انتهای جنوبی پایگاه دریایی به حصار امنیتی برود ، جایی که نشانه‌ها حاکی از آن است که این منطقه یک منطقه محدود است و باید ادامه یابد . او گفت که بر خلاف ادعای او که او فقط یک توریست است و از دست رفته‌است ، ماموران اف بی آی هیچ عکسی از نقاط توریستی معمولی مانند میدان مالوری بر روی گوشی هوشمند و یا دوربین دیجیتال پیدا نکرده اند .

Sherwin گفت : " تصاویر اصلی در مورد این دوربین از تاسیسات نظامی بودند " و اشاره کرد که یک شاهد عینی شاهد مستقیم رفتن مستقیم به زمینه آنتن وزارت دفاع و تصاویر ناگهانی بوده‌است .

اما وکیل مدافعان Qianli's ، Hongwei Shang ، مکرر گفت که موکلش یک دانشجوی کالج در دانشگاه شمال چین بود که پس از تکمیل یک برنامه تبادل تابستانه در حال بازدید از این کشور به عنوان توریست بود .

Shang در جلسه استماع Tuesday's چنین استدلال کرد : " جاسوس نه جاسوس نیست ، بلکه جاسوس کارها را مانند او انجام نمی‌دهد . هیچ مدرکی برای اثبات وجود ندارد . … او مرتکب اشتباه احمقانهای شد . به آن اعتراف کرد . او فقط می‌خواهد به خانه برود ."

Shang در مورد والدین Qianli's صحبت کرد و خواست دوباره او را ببیند ، همانطور که در حین نظرات خود به قاضی خفه شد .

Shang در حالی که به دنبال رحم مشتری خود است در مورد بازداشت Korea's North از یک دانشجوی آمریکایی به نام اوتو Warmbier صحبت کرد که پس از ۱۷ ماه اسارت و یک سال کما در سال ۲۰۱۷ آزاد شد . Warmbier ، یکی از بومیان اوهایو که بعدا ً درگذشت ، پس از سفر به چین با یک گروه تور از کره‌شمالی دیدار کرد . او متهم و محکوم به " اقدام خصمانه " بود - - تلاش برای دزدیدن یک پوستر تبلیغاتی - - در مقابل حکومت استبدادی شمال غربی .

Shang's به این پرونده بسیار جنجالی که به وضوح قاضی را رنجانده بود اشاره کرد و او اشاره کرد که Warmbier در گرفتن عکس و ویدیو از تاسیسات نظامی کره‌شمالی دستگیر نشده است ، همانطور که موکلش در ایستگاه نیروی دریایی در غرب کلید انجام داد .

منبع سایت

مستقرات کاخ نامگذاری مکان روند رسیدگی به معافیت کفالت سربازی اهمیت درس روانشناسی در کنکور سال ۹۷ - گروه آزمایشی انسانی
  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی