soldiership

  • ۰
  • ۰

جانب

طبق این گزارش , مالیات دهندگان آمریکایی پرداخت :

$ $ $ برای یک pin فلزی که باید با هزینه‌ای برابر با ۵ سنت هزینه داشته باشد; برای یک چرخ‌دنده کوچک کوچک‌تر از یک سکه ده سنتی که به قیمت ۱ دلار فروخته می‌شود . نیم دلار برای بخش کوچک دیگر نیز کوچک‌تر از یک سکه ده سنتی است که می‌توانست در وزارت دفاع به ازای هر دلار خریداری شود . برای یک سنجاق فلزی صاف و باریک که dod به دست داشت , توسط ده‌ها هزار دلار استفاده می‌شد , به قیمت ده هزار دلار : افزایش بیش از ۹۷ درصد .

این افزایش قیمت تبدیل به شکلی پذیرفته‌شده از فساد در امپراطوری نظامی آمریکا شده‌است , بیانیه‌ای غمناک در مورد اینکه چگونه کنترل کمی " ما مردم " از دولت فراری ما می‌گذرد خبر می‌دهد .

توجه کنید , این فقط رفتار فاسد نیست . این رفتار غیر اخلاقی است .

دولت محلی دنیا را امن‌تر نمی‌کند . دنیا را خطرناک‌تر می‌کند . تخمین زده شده‌اس از آن زمان تا کنون , دولت آمریکا به طور مستقیم به کشته شدن در اطراف این کشور کمک کرده‌است . هر یک از این افراد به خاطر پول مالیات دهندگان پرداخت می‌شد .

دولت آمریکا آمریکا را امن‌تر نمی‌کند . آمریکا شهروندان آمریکایی را در معرض سطوح هشدار خطر قرار می‌دهد که عبارت است از اشاره به پیامدهای ناخواسته فعالیت‌های بین‌المللی دولت . چالمرز جانسون , مشاور سابق سازمان سیا , مکررا ً هشدار داد که استفاده آمریکا از نیروی نظامی اش برای به دست آوردن قدرت در اقتصاد جهانی منجر به تاثیرات مخرب خواهد شد .

کسانی که این تیراندازی‌ها را در دولت انجام می‌دهند - آن‌هایی که دستور کار مجتمع صنعتی نظامی را فشار می‌دهند - آن‌هایی که در جنگ‌های خارجی کشته می‌شوند , توجهی به اخطار جانسن نکردند .

دولت چین شهروندان آمریکایی را امن‌تر نمی‌کند . پیامدهای امپراتوری نظامی آمریکا مرگبار بوده‌است , نه تنها برای آن مردان بیگناه , زنان و کودکانی که توسط هواپیماهای بدون سرنشین در خارج از کشور کشته شده‌اند .

حملات تلافی جویانه ای . بمب‌گذاری ماراتون بوستون لغو شد . بمب‌گذار انتحاری تلاش کرده‌است . این تیرانداز , که یک سرگرد ارتش بود , در جنگ بود .

تبدیل آمریکا به میدان جنگ سرد است .

همه این قتل‌عام با حمایت کامل از مردم آمریکا یا حداقل با پیشکار که دلارهای مالیات دهندگان ما است , انجام می‌شود .

چین غنی قطعنامه مالی مرتب مرغ

دولت اقتصاد را بی‌ثبات می‌کند , زیرساخت ملی را از طریق بی‌توجهی و کمبود منابع نابود می‌کند , و دلارهای مالیات دهندگان را با جنگ‌های بی‌شمار , حملات هواپیماهای بدون سرنشین و افزایش تلفات جانی به پول خون تبدیل می‌کند .

مارتین لوتر کینگ جنگ و سودجویی آن همواره بر نیازهای اساسی انسان مقدم است .

به طور مشابه , رئیس‌جمهور دوایت آیزنهاور به ما هشدار داد که اجازه ندهیم ماشین جنگی مبتنی بر سود , آزادی‌های ما یا فرآیندهای دموکراتیک را به خطر اندازد .

هر جنگی که ساخته می‌شود , هر ناو جنگی پرتاب می‌شود, هر موشک به معنای نهایی , دزدی از آن‌هایی که گرسنگی می‌کشند و تغذیه نمی‌شوند , آن‌هایی که سرد هستند و لباس نپوشیده اند . این جهان در تسلیحات تنها پول خرج نمی‌کند . روح کارگران , نبوغ دانشمندان و امیدهای فرزندانش را می‌گذراند . هزینه یک بمب‌گذار سنگین مدرن این است : یک مدرسه آجری مدرن در بیش از ده شهر . این کارخانه دو کارخانه برق الکتریکی است که هر یک از آن‌ها یک شهر پرجمعیت است . دو بیمارستان کاملا ً مجهز است . حدود پنجاه مایل پیاده‌روی بتن دارد . ما یک هواپیمای جنگنده با نیم میلیون سطل گندم می‌دهیم . ما به دنبال یک ناوشکن یگانه با خانه‌های جدید هستیم که می‌توانست بیش از ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای دهد . تکرار می‌کنم که این بهترین راه زندگی است که در جاده پیدا می‌شود .

منبع سایت

منتقل سبک اهتزاز تاسیسات چه کسانی می توانند معافیت کفالت بگیرند کدرشته ها و ظرفیت های حذف شده گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی - سال 96
  • ۹۷/۱۲/۲۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی