soldiership

  • ۰
  • ۰

منتقل

این فرمان York's به افرادی که مجوز حمل سلاح برای حمل آن‌ها در خارج از خانه به خانه‌های خود در شهر را می‌دهد، اجازه می‌دهد . توپ‌ها باید قفل و تخلیه شوند .

ساکنان شهر که کت و شلوار پوشیده بودند می‌خواهند تیراندازی را در محدوده هدف خارج از شهر تمرین کنند یا سلاح‌های خود را به خانه‌های دوم در جای دیگری در ایالت نیویورک تحویل دهند .

دادگاه‌های پایین‌تر این چالش را رد کرده بودند .

وکیل ارشد city's ، Zachary کارتر ، دادگاه را بر آن داشت تا این پرونده را رد کند و مدعی شد که این محدودیت‌ها به پلیس نیویورک اجازه می‌دهد تا تعداد سلاح‌ها را کاهش دهد .

به گفته کارتر ، هفت محدوده تیراندازی در این شهر وجود دارد و حداقل یک نفر در هر کدام از این پنج نماینده به نام کارتر وجود دارد .

نیروی هوایی کهنه‌کار نیروی هوایی بر ابتکار وال استریت تمرکز دارد .

یک هوانورد بازنشسته نیروی هوایی ، برایان Kolfage ، درست در حالی که همسرش اشلی Kolfage در خانه شان در Sandestin ، Fla به خانه آن‌ها نگاه می‌کند ، یک تکه پنیر به دختر یک ساله‌اش اهدا می‌کند . ۱ آوریل ۲۰۱۵ . یک موشک در حال خدمت به نیروی هوایی به عنوان یک افسر نیروهای امنیتی در عراق مورد اصابت گلوله قرار گرفت . او دو پا و دست راستش را در حمله از دست داد . ( عکس از آسوشیتدپرس / شمال غربی فلوریدا ، نیک Tomecek )

[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]

روزنامه شمال غربی فلوریدا ، فورت Walton بیچ ، جیم تامسون

ساحل BEACH - - نیروی هوایی نیروی هوایی سه تایی نظامی پشت یک کمپین GoFundMe برای کمک به دولت فدرال برای ساخت یک دیوار در مرز ایالات‌متحده - مکزیک تمرکز campaign's را تغییر داده‌است و یک سازمان غیر انتفاعی را به صندوق خصوصی تبدیل کرده و بخشی از یک دیوار مرزی را می‌سازد .

امروزه اوائل جایگزین عهده بهترین سبک

برایان Kolfage در حمله موشکی ۲۰۰۴ به عراق که در آن به نیروهای امنیتی نیروی هوایی خدمت می‌کرد ، دو پا و دست راستش را از دست داد . دو سال پیش ، او و خانواده‌اش به یک خانه ساحلی "Miramar بیچ " نقل‌مکان کردند که از طریق بنیاد گری Sinise و بنیاد سربازان قدیمی آمریکا به آن‌ها داده شد .

Kolfage پیش از کریسمس کمپین بودجه آنلاین خود را راه‌اندازی کرد . برنامه او پس از آن افزایش ۱ میلیارد دلاری برای کمک به دولت برای ساخت یک دیوار مرزی بود . رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به دنبال تقریبا ً ۶ میلیارد دلار مالیات برای ساخت دیوار است ، درخواستی در مرکز یک بن‌بست جاری با کنگره که بخشی از دولت فدرال را خاموش کرده‌است .

تا روز دوشنبه ، کمپین Kolfage's بیش از ۲۰ میلیون دلار افزایش یافت . اما از تاریخ ۱۱ ژانویه ، وجوه صرف ساخت دیوار شده‌است ، نامی که به تلاش مجدد برای پی‌گیری خصوصی ساخت دیوار داده شده‌است .

Kolfage در یک مصاحبه دوشنبه گفت : " ما در تلاشیم تا کل دیوار مرزی جنوبی را بسازیم . " او توضیح داد که در عوض ، امید این است که زمانی که ساخت‌وساز آغاز می‌شود - - که می‌تواند در عرض چند ماه انجام شود - دولت نیز شروع به ساخت بخش‌هایی از این دیوار خواهد کرد . و ، Kolfage افزود ، امید بیشتر به ساخت دیوار این است که زمانی که مردم ساخت‌وساز را آغاز کنند ، انگیزه این کار را خواهند داشت تا به تلاش برای ساخت دیوار خصوصی کمک کنند .

براساس گزارش " reconfigured reconfigured" ، اهدا کنندگانی که پیش از تاریخ ۱۱ ژانویه به کمپین GoFundMe کمک کرده بودند، باید " به تلاش‌های جدید " یا کمک‌های آن‌ها ظرف مدت ۹۰ روز مسترد گردند .

Kolfage گفت که در حال حاضر ، حدود ۱۱ میلیون دلار به تلاش دیوار جدید منتقل شده‌است . Kolfage توضیح داد که این تخمین ، مبتنی بر ایجاد ارتباط الکترونیکی Wall's با اهدا کنندگان است . در مجموع ، Kolfage گفت که انتظار دارد ۹۰ درصد یا بیشتر پولی که پیش از تاریخ ۱۱ ژانویه اهدا شده ، به تلاش برای ساخت دیوار جدید انتقال یابد .

Kolfage در GoFundMe توضیح می‌دهد : " نتایج آن‌ها ، politics توضیح می‌دهد که " دولت فدرال قادر خواهد بود به زودی کمک‌های ما را بپذیرد " و این که عموم " بهتر از دولت ما برای استفاده از بودجه اهدا شده برای ساخت یک دیوار واقعی در مرز جنوبی تجهیز خواهند شد ."

منبع سایت

اهتزاز تاسیسات آغاز تنش مزایا و معایب معافیت کفالت دانشگاه اراک جهت تامین نیرو امریه خدمت سربازی پذیرش می کند
  • ۹۷/۱۲/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی