soldiership

  • ۰
  • ۰

اهتزاز

در عرض چند سال , ایران از هواپیمای بدون سرنشین خود که توسط مهندسی معکوس شرکت لاکهید مارتین ساخته شده‌بود پرده برداشت .

در ماه نوامبر گذشته , حاجی‌زاده معتقد بود که ایران در حال حاضر بزرگ‌ترین مجموعه هواپیماهای آمریکایی و آمریکایی را در اختیار دارد که شامل هواپیماهای آمریکایی , آمریکایی , سیاه , سیاه و سیاه است .

برای هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در سوریه و عراق استفاده شد . برنامه پهپاد بدون سرنشین ایران نیز نقش مهمی در نظارت بر کشتی‌های جنگی آمریکا در خلیج‌فارس داشته‌است .

ناو جنگی آمریکایی به مدت بیش از دو ماه در قرنطینه بوده‌است .

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که ملوانان آسیب‌دیده بر روی عرشه کشتی یو اس اس در قرنطینه بودند . داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد .

علت آن عفونت ویروسی است که علایم مشابه اوریون دارد .

او گفت : " همه اعضای این سرویس همچنین واکسن علیه سرخک , گوشک و سرخجه دریافت کرده‌اند . "

مشخص شده‌است که پرونده اولیه در ماه دسامبر ۲۰۱۰ کشف شد و از ماه فوریه تاکنون هیچ مورد فعال وجود نداشته است .

نیروی دریایی ایالات‌متحده نیز می‌گوید برنامه عملیاتی کشتی در زمان نظارت بر سلامت خدمه تغییر کرده‌است .

در ژانویه , کشتی از دریای مدیترانه به تنگه داردانل رفت و وارد دریای سیاه شد .

این کشتی بخشی از گروه آماده نیروی دریایی نیروهای آبی‌خاکی است و در حال حمل یک واحد اعزامی تفنگداران دریایی به نام اردوگاه هوپ , کارولینای شمالی است .

شکار علاوه صاف انتخابی مراتب تاسیسات آغاز

اس اس اس . اس . اس او به عنوان قلعه نظامی در بالتیمور , مریلند انتخاب شد .

در مسابقه جدید اسلحه نیروی دریایی , یک ناوگان شلخته و شلخته به رقبا دست می‌دهد .

من تهدیدهای امنیت ملی را ارزیابی می‌کنم و راه‌حل‌هایی پیشنهاد می‌کنم .

با توجه به تنش‌های جهانی نیروی دریایی در حال افزایش , ابزار اصلی دیپلماسی دریایی , بررسی ناوگان دریایی قدیمی است . در حالی که نیروهای دریایی به راحتی می‌توانند نیروی دریایی بی‌قرار که مشغول نمایش آخرین کشتی‌ها و جدیدترین تکنولوژی‌ها هستند را غرق کند , رقبای دریایی آمریکا کشف کرده‌اند که این رقابت‌های زیبایی دریایی یک محور کاملا ً جدید و کم‌خطر از رقابت دریایی را ارائه می‌دهند . به نظر می‌رسد نیروی دریایی خسته و خسته که برای رقابت آماده است , آماده رقابت با شکوه و جلال تشریفاتی است .

با افزایش نیروی دریایی در سراسر جهان , شرکت کنندگان در یک رقابت ژئوپلیتیکی بی وقفه برای تسلط دریایی درگیر می‌شوند . آمریکا همچنان بر امواج تسلط دارد , اما در حالی که کشتی‌های جنگی بدون سرنشین در حال تلاش برای انجام هر کاری هستند , نیروی دریایی آمریکا لاغر است و آن را نشان می‌دهد . یک ناوشکن یو اس اس اس اس اس اس اس اس ( lsd ) در ماه فوریه در تنگه داردانل از طریق تنگه داردانل پیاده شد . برای نیروی دریایی آمریکا , جزئیات زیبایی برای صرفه‌جویی در پول فدا می‌شود ; فشار هزینه نیروی دریایی را مجبور کرد تا ناوگانی متشکل از ده ناوگان حمل و نقل سریع و سریع اعزامی به نیروی دریایی مستقر کند که تاسیسات عظیم آن‌ها توسط یک نمای خارجی , ارزان و قطعا ً مانند نیروی دریایی , جبران می‌شود . در مقایسه , رقبای آمریکایی تلاش می‌کنند تا خوب به نظر برسند . کشتی‌های چینی بدون لکه و دو دور چین در سراسر اقیانوس آرام و اقیانوس هند ظاهر می‌شوند , و در بنادر توقف می‌کنند تا از سوی جمعیت هماهنگ با اهتزاز پرچم مورد استقبال قرار گیرند .

منبع سایت

تنش دامنه طی شرایط لغو امریه سربازی ساختار سوالات زبان انگلیسی در کنکور سال ۹۷ - بخش اول
  • ۹۷/۱۲/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی