soldiership

  • ۰
  • ۰

سبک

هنگامی که رابرت Ballard ، افسر نیروی دریایی و oceanographer ، به دنبال کشتی تایتانیک در سال ۱۹۸۵ گشت ، تشخیص داد که سیستم ردیاب جانبی (scan ) به این دلیل مفید نخواهد بود که کف دریا در آن قسمت از اقیانوس اطلس شمالی با تخته‌سنگ‌های برجا مانده در آخرین عصر یخی پوشیده شده بود که داده‌های ورودی را درهم می‌شکست . او به جای آن یک دوربین را کشید . او به جای جستجو برای خود غرق در کشتی ، چیزی را انجام داد که در جستجوی آب در زیر آب انقلابی ایجاد کرد : او به دنبال زمین آوار بیرون آمده از تایتانیک بود که غرق شد - که هدف بسیار بزرگ‌تری بود . استراتژی کار می‌کرد .

تکنولوژی داخل این مرغان به زودی یک قدم جلوتر خواهد رفت . آن بر روی یک سنسور به نام یک وسیله نقلیه زیردریایی خودمختار ، یا A.U.V. - که خود را به جلو حرکت می‌دهد و هدایت می‌کند ، تکیه دارد . این دستگاه می‌تواند تا عمق ۱۸۰۰۰ فوت شیرجه بزند چون یک مسیر برنامه‌ریزی‌شده را دنبال می‌کند و سپس به سطح خودش باز می‌گردد . زمانی که آن به عقب کشیده می‌شود ، اعضای خدمه اطلاعات خودرو را از وسیله نقلیه بیرون می‌کشند که محققین می‌توانند به سرعت تحلیل کنند.

تیم مرغان پس از run A.U.V. به دنبال زنبور است ، کشتی را پیدا کرد .

کشتی بدون سرنشین چطور غرق کشتی غرق‌شده را پیدا می‌کند ؟

مقدار کف دریا در دریا بسیار زیاد است . در یک دویدن معمولی ، دستگاه uncrewed ، یک ریل شش مایل را دنبال می‌کند و تنها ۲۶۰ متر بالاتر از کف دریا حرکت می‌کند در حالی که امواج صوتی با فرکانس پایین را به سمت چپ و راست می‌فرستد . در یک ماموریت تنها می‌تواند حدود ۴۰ مایل دریایی از دریا را پوشش دهد .

هنگامی که همه تصاویر از the دانلود شده و در کامپیوترهای مرغان بارگذاری می‌شوند ، اعضای تیم نمایش گرافیکی کل منطقه جستجو را می‌بینند و می‌توانند به سرعت هر هدف امیدبخش را شناسایی کنند . اگر آن‌ها بر این باورند که آوار یا بدنه کشتی غرق‌شده را یافته‌اند ، پس از آن به محل دقیق باز می‌گردند و یک وسیله نقلیه مجهز به کنترل از راه دور مجهز به بازوی ماهر و دوربین‌های با رزولوشن بالا برای بررسی این شی ارسال می‌کنند .

در مورد صخره‌ها و آتش فشان های زیر آب چطور ؟ آیا کسانی که کشتی را تشخیص می‌دهند سخت‌تر نیستند ؟

تیم مرغان خوش‌شانس بود که زنبور به قسمت نسبتا ً هموار و گل‌آلود اقیانوس منتقل شد ، جایی که چیزهایی مثل هواپیماهای غرق‌شده و کشتی‌ها به وضوح در کنار دریا قرار دارند . چنین مناطقی در این بخش از اقیانوس نسبتا ً نادر هستند ، به دلیل نزدیکی آن به " حلقه آتش " اقیانوس آرام - گروهی از آتش فشانی هم در زیر آب و هم در خشکی که پوسته زمین را در بر می‌گیرد .

Editors

چگونه یک فرد در سن ۱۵ سالگی خودش را اداره می‌کند ( نه چندان آسان )

امی شومر از آنچه فکر می‌کنید اهمیت نمی‌دهد ( بسیار )

میلیاردها دلار، " جانشین " و ساخت ثروت پورن

تحمیل یکنواخت استدلال اول هلند اهتزاز

ویدیو

پل of itCreditVideo توسط Inc. Vulcan

خدمه مرغان تصمیم می‌گیرند که کشتی‌های غرق‌شده دنبال چه چیزی را دنبال کنند ؟

خدمه مرغان مانند پاول مایر که خلبان وسیله نقلیه از راه دور این کشتی را هدایت می‌کنند ، از طریق رکوردها در آرشیو ملی ، مشغول کار با کارمندان در تاریخ دریایی و فرماندهی میراث در واشنگتن هستند که پایگاه اطلاعاتی از بیش از ۲، ۵۰۰ کشتی غرق‌شده و ۱۴، ۰۰۰ هواپیمای غرق‌شده را حفظ می‌کنند . جدول‌های بازمانده کشتی ، نمودارهای زنده و شهادت شاهدان همگی در تصمیم‌گیری در مورد این که کجا جستجو کنند ، کمک می‌کنند .

advertisement

هدف اصلی پل آلن پیدا کردن the ایندیاناپولیس ، یک کشتی cruiser سنگین که توسط یک زیردریایی ژاپنی در طول جنگ جهانی دوم غرق شده‌بود . در حالی که بسیاری از خدمه کشتی از این حمله اژدر جان سالم به در بردند اما صدها تن از کشته شدن ، غرق شدن یا حمله کوسه در حین انتظار نجات جان باختند . پرسنل آلن در اوت ۲۰۱۷ در ایندیاناپولیس پیدا شدند . از زمان مرگ آلن از lymphoma non ، تیم او در جزیره مرغان به دنبال یافتن کشتی‌های جنگی غرق‌شده دیگر از جنگ در اقیانوس آرام است .

نیروی دریایی آمریکا زمانی که یکی از کشتی‌های جنگی آن پیدا می‌شود چه کار می‌کند ؟

نیروی دریایی قصد ندارد همه کشتی را لمس کند . برای ارزیابی آسیب کشتی‌ها و مشاهده آسیب‌های وارده به کشتی‌ها و مشاهده این که چگونه این سرویس چگونه کشتی‌ها را در آینده می‌سازد علاقه آن به مطالعه زنبور عسل و دیگر کشتی‌های غرق‌شده در حال مطالعه است .

منبع سایت

تاسیسات آغاز تنش دامنه چه کسانی می توانند معافیت پزشکی بگیرند تعریف رشته علوم تربیتی و منابع آن در کنکور کارشناسی ارشد
  • ۹۷/۱۲/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی