soldiership

  • ۰
  • ۰

تنش

ارسال Destroyer ، Refueler از تنگه تایوان در میان تنش‌های چین

تامین مجدد ناوگان فرماندهی نیروی نظامی برای تامین مجدد oiler والتر اس . Diehl ( T - AO ۱۹۳ ) یک تامین مجدد در دریا ( عکس نیروی دریایی آمریکا / Petty Petty ) انجام می‌دهد ( Jeanette Mullinax )

۲۵ ژانویه ۲۰۱۹

ستاره‌ها و Stripes | ( Caitlin Doornbos )

یک جفت از کشتی‌های نیروی دریایی روز پنجشنبه از تنگه تایوان عبور کردند ، حدود یک هفته بعد از اینکه یک رهبر ارشد نظامی چین به ایالات‌متحده در مورد دخالت در روابط خود با تایوان هشدار داد .

ناوشکن " اس اس اس اس اس " ( یو اس اس اس اس)، ناو جنگی اس اس اس " ( replenishment ) و " oiler والتر " (replenishment والتر ) . ستوان Gorman ، سخنگوی ناوگان اقیانوس آرام ، روز جمعه گفت که Diehl مطابق با قانون بین‌المللی از تنگه ( تنگه ) عبور کرده‌است .

وی افزود : " ترانزیت کشتی‌ها از تنگه تایوان نشان‌دهنده تعهد آمریکا به آزاد و آزاد هند و آرام است . نیروی دریایی آمریکا به پرواز ، بادبان و عملیات در هر جایی که قانون بین‌المللی اجازه می‌دهد ، ادامه خواهد داد ."

براساس گزارش صبح صبح China چین ، این اقدام یک هفته پس از آن صورت گرفت که ژنرال لی Zuocheng ، رئیس اداره ستاد مشترک military's چین ، به ایالات‌متحده هشدار داد که در طی نشست با افسر ارشد Navy's ایالات‌متحده ، از یک تایوان مستقل حمایت نکند .

لی در جلسه روز ۱۵ ژانویه با رئیس عملیات نیروی دریایی ، دریادار جان ریچاردسون در پکن ، گفت : " اگر کسی بخواهد تایوان را از چین جدا کند ، ارتش چین از اتحاد ملی در همه هزینه‌ها محافظت خواهد کرد تا از تمامیت ارضی و تمامیت ارضی حمایت کند ."

سه روز بعد ، ریچاردسون به گزارشگران در توکیو گفت که او " به وضوح " به لی ] تصریح کرده‌است که ایالات‌متحده متعهد به " یک سیاست چین " است که تایوان را به عنوان بخشی از چین تایید می‌کند .

نشان سکو خونی گفته درجه دامنه طی مطابق

وی گفت : " ما با هر گونه اقدام یکطرفه در هر دو طرف تنگه برای تغییر وضع موجود مخالف هستیم . "

هم چین و هم تایوان در دو هفته گذشته ژست نظامی گرفته‌اند . روز سه‌شنبه ارتش آزادی‌بخش خلق چین هواپیماهای نظامی را به خود جزیره و از طریق کانالی که فیلیپین و جزیره ارکید را از هم جدا کرد ، به پرواز در آورد .

براساس این گزارش یک هواپیمای جنگنده و شناسایی چین همراه با هواپیماهای unspecified دیگر از کانال عبور کرده‌است .

این سایت خبری گزارش داد که این تظاهرات توسط چینی‌ها یک هفته پس از آن صورت گرفت که ارتش تایوان یک تمرین تیراندازی با مقیاس بزرگ انجام داد و توانایی خود برای جلوگیری از هجوم احتمالی چین را تمرین کرد .

دیپلمات گزارش داد که چنین مانورهایی و پروازهای گشت چینی بطور منظم انجام شده‌است .

ماموریت Navy's پنج شنبه اولین باری بود که کشتی‌های خود در سال جاری تنگه تایوان را ترک کردند . در سال ۲۰۱۸ ، ایالات‌متحده کشتی‌های جنگی را از طریق تنگه در ماه ژوئیه ، نوامبر و دسامبر ارسال کرد .

قبل از جولای ۲۰۱۸ ، یک سال از زمانی که یک کشتی جنگی آمریکا از طریق تنگه به اینجا فرستاده شد گذشته‌است .

با توجه به متن ترجمه‌شده یک کنفرانس مطبوعاتی با سخنگوی وزارت امور خارجه چین ، Geng Shuang ، چین پس از عبور از تنگه Navy's از طریق تنگه ، نگرانی خود را نسبت به آمریکا ابراز کرد .

براساس این رونوشت ، Geng در این کنفرانس مطبوعاتی ، مساله تایوان را " مهم‌ترین و حساس‌ترین مساله در روابط چین و آمریکا " خواند .

ریچاردسون که هفته گذشته با خبرنگاران در توکیو صحبت می‌کرد، گفت که عملیات از طریق تنگه تایوان نباید به عنوان یک تحریک به سوی چین یا تایوان تعبیر شود .

او گفت : " ما تنگه تایوان را به عنوان یک آب بین‌المللی دیگر می‌بینیم ، به دلیل اینکه چرا ما از بین این تنگه گذر می‌کنیم .

 " نیروی نظامی چین " - - یک گزارش آژانس اطلاعات دفاع که هفته گذشته منتشر شد - گفت تمایل Beijing's به reunify با تایوان " به عنوان راننده اصلی مدرن‌سازی ارتش خدمت کرده‌است " .

منبع سایت

پیش نویس عملیات منابع جدید طرح فراگیر در کدرشته های امتحانی علوم انسانی ( بخش سوم ) شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پارگی رباط صلیبی
  • ۹۷/۱۲/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی