soldiership

  • ۰
  • ۰

طی

مک براید گفت برای بررسی ایمنی ، صدور یا تجدید تمدید اسناد تجاری و صدور مجوز ، گشت‌های اجرای ماهیگیری و تعمیر و نگهداری روزمره ما به کشتیرانی به تاخیر افتاده‌است .

او در ایمیلی گفت که سایر عملیات‌های تغییر یافته شامل عملکردهای اجرایی ، آموزش و نگهداری کشتی‌های هوایی و هوایی است .

وی گفت : " گارد ساحلی به عملیات مورد نیاز قانونی که امنیت ملی را تامین می‌کند یا حفاظت از زندگی و اموال ادامه خواهد داد " ، از جمله نظارت بر خطوط ساحلی ، بنادر ، بنادر و راه‌های زمینی و همچنین رهگیری دریایی و عملیات‌های دفاع از محیط‌زیست .

استیون Cantrell که بعنوان دوازدهمین رئیس بخش اصلی خدمت خدمت می‌کرد ، گفت : اما برای مردان و زنانی که این عملیات با استرس بالا را انجام می‌دهند و یا استقرار دارند ، فشار در حال افزایش است و نمی‌دانند که چگونه می‌توانند خانواده خود را به خانه بازگردانند .

او در مصاحبه‌ای با Military.com در روز چهارشنبه گفت : " آن‌ها هنوز باید بیرون بروند و کار خود را انجام دهند و بر روی ماموریت تمرکز کنند که گاهی اوقات یک محیط بسیار بی‌رحم را ایجاد می‌کنند . " او سال گذشته از موقعیت کناره‌گیری کرد .

Cantrell گفت : " من می‌توانم تصور کنم که هر کسی می‌تواند ۱۰۰ درصد آن را بدهد " و افزود که وضعیت کنونی بر روی مردم اثر می‌گذارد ."

اعضای گارد ساحلی که بخشی از اداره امنیت داخلی هستند ، در روز ۱۵ ژانویه اولین حقوق خود را از دست دادند . اگر تعطیلی ادامه یابد ، آن‌ها در پایان ماه دوم آن‌ها را از دست خواهند داد .

Cantrell گفت که در حالی که قطع برق قبلا ً رخ داده‌است ، خدمات پشتیبانی برای اعضا و خانواده‌ها " اگر بیشتر طول بکشد ، باید توسعه یابد ."

Coasties به کمک‌های مالی، وام‌ها و حتی مواد غذایی برای حفظ خانواده‌های خود تکیه کرده‌اند چرا که آن‌ها وظایف لازم مانند عملیات جستجو و نجات را انجام می‌دهند .

چک صدا امنیتی شک مدرک مطابق پیش نویس

" وای ، چرا من باید این کار را بکنم ؟ چون آن‌ها می‌توانند این فرصت را داشته باشند که بگویند : خوب ، I'm قصد رفتن به خانه را دارند . Cantrell گفت : "آن‌ها ضروری تلقی شده‌اند " و افزود که روحیه " احتمالا " در مکان‌هایی دور از کشور "کم " است .

Cantrell گفت که او امیدوار است که نسل بعدی تمایل اعضای خدمات به خدمت بیشتر از مشکلات کنونی باشد .

مردم می‌دانند که it's گارد ساحلی این کار را نمی‌کنند . و I'm ۱۰۰ درصد مطمئن [ که رهبران ] جنگ را برای افرادی آماده می‌کنند که بدانند در خدمت شرکت خواهند کرد . او گفت : " آن‌ها کار واقعا ً خوبی انجام می‌دهند … در مرکز آموزش … [ برای کسب آن‌ها ] در مورد گارد ساحلی هیجان‌زده است ."

با وجودی که frustrations همچنان باقی مانده‌اند ، Cantrell گفت که به نظر او بعید است که تاثیر قابل‌توجهی در امنیت ملی داشته باشد ، با توجه به اینکه این سرویس قبلاً بودجه‌های کاهش‌یافته و کاهش‌یافته را قبلا ً دیده‌است و هنوز هم قادر به فشار دادن است .

او گفت : " اما یک قرص تلخ برای بلعیدن حتی به عنوان یک بازنشسته وجود دارد و من فقط تصور می‌کنم که جوانان در آنجا نگران چیزهایی هستند که باید در مورد آن‌ها نگران باشند . "

آخرین Barrier دادگاه به بان کی مون به احتمال زیاد سقوط خواهد کرد .

در این عکس ۲۷ مارس ۲۰۱۸ ، عکس فایل ، plaintiffs Cathrine اشمید ، نفر دوم چپ ، و Conner کالاهان ، دومین سمت راست ، در طی یک کنفرانس خبری در مقابل یک دادگاه فدرال پس از جلسه دادرسی در سیاتل ، با طرفداران گوش فرا می‌دهند . ( عکس از آسوشیتدپرس / الین تامسون )

[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]

Military.com | نوشته ریچارد Sisk

وزارت دادگستری روز چهارشنبه به دادگاه مریلند خبر داد که قصد دارد حرکتی را که ممکن است آخرین مانع برای قوانین جدید پنتاگون باشد که می‌تواند منجر به تخلیه نیروهای تغییر جنسیت داده شود .

گروه‌های مدافع گفتند که انتظار دارند که این حرکت موفق شود ، براساس حکم دادگاه عالی که سه‌شنبه تحویل داده شد. حکم دادگاه حکم دادگاه را علیه سیاستی که در آن زمان توسط جیم mattis ، وزیر دفاع آمریکا تصویب شد ، لغو کرد و پس از آن، دونالد Trump's ، رئیس‌جمهور ، پیشنهاد کرد که افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده در ارتش خدمت کنند .

منبع سایت

عملیات مشترک گسترش راهنمای دریافت امریه سربازی - مشاوره نظام وظیفه شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پای پرانتزی یا ژنوواروم
  • ۹۷/۱۲/۲۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی