soldiership

  • ۰
  • ۰

مطابق

Elleman گفت : " اگر سعودی‌ها ذاتا ً توانایی حمل سلاح‌های هسته‌ای را داشته باشند ، واکنش بسیار قوی‌تر خواهد بود ، اگرچه احتمالا ً خارج از دید عمومی است .

پر از اشتباه‌ات Guam در رابطه با سکس Offense در پرونده سکس Unrelated

انتظار می‌رود که یک محاکمه از روز ۱۱ فوریه برای فن‌آوری آغاز شود . گروهبان دونالد Frierson جونیور برای حمله جنسی در سال ۲۰۱۷ به یک کودک در آلمان . در یک مورد نامربوط ، تکنولوژی . گروهبان Jacory Royster در دادگاه دوشنبه به اتهام تجاوز جنسی شدید ، زبان توهین‌آمیز و درخواست درخواست محاکمه خواهد شد . ( گتی ایماژ )

۲۶ ژانویه ۲۰۱۹

ستاره‌ها و نوارها : اثر ماتیو برک

کمپ FOSTER ، اوکیناوا - - یک جفت از نیروی هوایی که به پایگاه نیروی هوایی Andersen در گوام اختصاص داده شده‌بودند در هفته‌های آتی برای جرائم مربوط به روابط جنسی و جنسی در آنجا نظامی نظامی تشکیل می‌دادند.

انتظار می‌رود که این محاکمه روز ۱۱ فوریه به خاطر فن‌آوری آغاز شود . گروهبان دونالد Frierson جونیور براساس گزارش دادگاه نیروی هوایی docket و یک کپی از برگه اتهام او در سال ۲۰۱۷ متهم به تجاوز جنسی به یک کودک در آلمان شد .

در یک مورد نامربوط ، تکنولوژی . به گفته the و برگه اتهام او ، گروهبان Jacory Royster در دادگاه دوشنبه قرار است به اتهام تجاوز جنسی ، زبان زشت و درخواست ، محاکمه را آغاز کند .

هر دو نیروی هوایی به قانون یکنواخت عدالت نظامی متهم هستند . هر محاکمه man's می‌تواند تا یک هفته طول بکشد .

در پرونده Frierson's ، دادستان‌ها مدعی هستند که او کفل یک دختر ۱۲ ساله را از طریق لباس خود لمس کرد، او را بوسید و ران بالایی او را لمس کرد.

این حوادث بین ماه‌های ژوئن تا سپتامبر ۲۰۱۷ در پایگاه هوایی Ramstein آلمان رخ داد .

Frierson به اسکادران ارتباطات سی و سی وصل است .

در این مورد ، دادستان‌ها مدعی هستند که او با دست خود با دست و بدون اجازه او به کفل و باسن او دست زده‌است . او همچنین بدون اجازه وی پای woman's را با پای خود لمس کرد .

با توجه به برگه اتهام ، Royster این کار را با قصد ارضا هوس جنسی اش ، با ایجاد آسیب بدنی به او انجام داد ."

Royster همچنین اظهار نظر جنسی در مورد این زن کرده‌است .

این حادثه در ۱۴ ژوئیه در Dededo ، گوام رخ داد .

مقامات نیروی هوایی گفتند که قادر نخواهند بود به درخواست‌های خود در جستجوی اطلاعات بیشتر در این هفته پاسخ دهند .

تفاوت امور خارجه قتل زمستانی زمین پیش نویس عملیات مشترک

ارسال Destroyer ، Refueler از تنگه تایوان در میان تنش‌های چین

تامین مجدد ناوگان فرماندهی نیروی نظامی برای تامین مجدد oiler والتر اس . Diehl ( T - AO ۱۹۳ ) یک تامین مجدد در دریا ( عکس نیروی دریایی آمریکا / Petty Petty ) انجام می‌دهد ( Jeanette Mullinax )

۲۵ ژانویه ۲۰۱۹

ستاره‌ها و Stripes | ( Caitlin Doornbos )

یک جفت از کشتی‌های نیروی دریایی روز پنجشنبه از تنگه تایوان عبور کردند ، حدود یک هفته بعد از اینکه یک رهبر ارشد نظامی چین به ایالات‌متحده در مورد دخالت در روابط خود با تایوان هشدار داد .

ناوشکن " اس اس اس اس اس " ( یو اس اس اس اس)، ناو جنگی اس اس اس " ( replenishment ) و " oiler والتر " (replenishment والتر ) . ستوان Gorman ، سخنگوی ناوگان اقیانوس آرام ، روز جمعه گفت که Diehl مطابق با قانون بین‌المللی از تنگه ( تنگه ) عبور کرده‌است .

وی افزود : " ترانزیت کشتی‌ها از تنگه تایوان نشان‌دهنده تعهد آمریکا به آزاد و آزاد هند و آرام است . نیروی دریایی آمریکا به پرواز ، بادبان و عملیات در هر جایی که قانون بین‌المللی اجازه می‌دهد ، ادامه خواهد داد ."

براساس گزارش صبح صبح China چین ، این اقدام یک هفته پس از آن صورت گرفت که ژنرال لی Zuocheng ، رئیس اداره ستاد مشترک military's چین ، به ایالات‌متحده هشدار داد که در طی نشست با افسر ارشد Navy's ایالات‌متحده ، از یک تایوان مستقل حمایت نکند .


منبع سایت

گسترش لطف راهنمای دریافت پروژه کسری خدمت - مشاوره نظام وظیفه نحوه مطالعه دروس ادبیات کنکور سراسری سال ۹۷ – بخش دوم
  • ۹۷/۱۲/۲۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی