soldiership

  • ۰
  • ۰

عملیات

خوشبختانه هیچ‌کس در the مجروح نشد که در طی آموزش تجهیزات جدید در مسیرهای تانک در فورت استوارت رخ داد ، افسر ارشد روابط‌عمومی ABCT ، پیت لیدلر در روز سه‌شنبه به Task هدف گفت .

حتی بهتر : the درگیر در the حتی به the اول تعلق دارند . با توجه به بوگارت ، یک وسیله نقلیه loaner از Oshkosh به فورت استوارت در کنار ناوگان فعلی ABCT's ۸ - ۱۰ به طور واضح برای رانندگان اصلی و درجه‌داران ارشد قدیمی ارسال شد تا احساس آن را داشته باشند .

بوگارت گفت : " آن‌ها متفاوت از the هستند و آن‌ها متفاوت از the هستند .

بوگارت گفت : رانندگان اصلی در حال حاضر دو دوره ۴۰ ساعته را در عرض پنج روز قبل از این که the در سطح واحد در اوایل فوریه در سطح واحد مورد بررسی قرار گیرد ، انجام می‌دهند . و تا کنون ، نظرات کاملا ً مثبت هستند .

بوگارت گفت : " نظر اصلی این است که راه رفتن هموار است . وقتی که ضربه می‌زنید ، بیشتر شبیه یک ماشین مسافری است . … [ سربازان ] با این که چقدر صاف است ، منفجر می‌شوند ."

او اضافه کرد : " من در سال ۲۰۰۱ وارد ارتش شدم و تنها چیزی که تا به حال داشته‌ایم exciting بوده‌است . افراد ما برای این کار هیجان‌زده هستند ، افراد تعمیر و نگهداری و آموزش برای آن هیجان‌زده هستند … ما همه هیجان‌زده هستیم ."

پس از ارتش ، سپاه تفنگداران دریایی در حوالی ساعت ۶۹ به یک گردان پیاده‌نظام با نیروی اعزامی نیروی دریایی دوم در کمپ Lejeune در کارولینای شمالی برنامه‌ریزی کرد . خدا می‌داند که چند نفر از آن‌ها در هفته اول زنده خواهند ماند .

قربانی مسامحه انتفاع کاخ سفید اسناد مشترک گسترش

سرپرست نیروی دریایی به خاطر متهم شدن به پرونده جرایم جنگی

جنگ ویژه نیروی دریایی ( SEAL ) . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده / اسکار سوسا )

۲۳ ژانویه ۲۰۱۹

مصاحبه مطبوعاتی آسوشیتدپرس توسط جولی واتسون

سن دیگو - افسر نیروی دریایی که تحت نظارت یک SEAL متهم به قتل یک زندانی دولتی اسلامی در عراق در سال ۲۰۱۷ متهم شد، سه‌شنبه متهم به تجاوز مختلف به این پرونده شد، از جمله اتهاماتی که وی مراسم انتصاب مجدد SEAL's را در کنار جسد انجام داد و پرسنل را تشویق کرد که برای گرفتن عکس با بدن ژست بگیرند .

دادگاه نظامی برای ستوان یعقوب Portier روز سه‌شنبه در پایگاه نیروی دریایی در سن دیگو شروع به احضار به دادگاه کرد . Portier همچنین متهم به عدم گزارش جرم جنگی ، از بین بردن شواهد و ممانعت از تحقیقات رئیس عملیات ویژه ، ادوارد Gallagher است .

وکیل Portier's ، جی سالیوان ، گفت که Portier در تاریخ دیگری که تحت قوانین دادگاه نظامی مجاز است ، به همه اتهامات اعتراف نخواهد کرد . هر دو طرف توافق کردند که هفته بعد یکدیگر را ملاقات کنند تا درباره محدودیت‌های اطلاعات ، عکس و ویدیو از تحقیقات بحث و تبادل نظر کنند و اینکه آیا هر چیز باید در طی محاکمه نادر یک مامور ویژه جنگ ویژه ، از مردم دسته‌بندی یا نگهداری شود .

سالیوان گفت که او قصد دارد تا به یک دستور محافظت اعتراض کند ، چرا که توانایی او برای بررسی مدارک investigation's و مصاحبه شاهدان در مورد اظهاراتی که انجام شده‌است را محدود کرده‌است ، اگرچه او معتقد است که ممکن است چیزهایی وجود داشته باشد که باید از مردم نگهداری شود و در جلسه غیرعلنی در طی محاکمه مورد بحث قرار گیرد .

سالیوان گفت که Portier که افسر مسئول گروه Gallagher's در حین آماده‌سازی بود ، بیگناه است . سالیوان بر این باور است که جنگنده دولتی اسلامی در عملیات‌های رزمی کشته شد و Portier آنجا نبود .

او همچنین گفت که مراسم انتصاب مجدد به صورت قانونی در یک منطقه جنگی صورت گرفت که در آن ممکن است تلفات دیگری در آن نزدیکی وجود داشته باشد .

سالیوان پس از احضار به محکمه گفت : " من می‌توانم به شما بگویم که او هیچ وقت به هیچ‌کس دستور نداد تا در هیچ عکسی با یک مبارز مرده شام و شام حاضر شود . من می‌توانم بگویم که مراسم انتصاب مجدد در میدان نبرد انجام شده‌است و برای یک افسر نیروی دریایی چیزی بیش از خدمت به کشور شما در میدان نبرد نخواهد بود ."

منبع سایت

لطف مقیاس صلیب شرط معدل برای امریه سربازی شرایط اختصاصی پذیرش و نحوه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان
  • ۹۷/۱۲/۱۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی