soldiership

  • ۰
  • ۰

پیش نویس

پیشنهاد می‌تواند به زنان برای ثبت پیش‌نویس نیاز داشته باشد

در این عکس مورخ ۲۱ فوریه ۲۰۱۳ ، سربازان زن در پایگاه آموزش نیروهای دریایی در جزیره Parris ، S.C. ( عکس از آسوشیتدپرس / بروس اسمیت ) ایستاده‌اند .

۲۳ ژانویه ۲۰۱۹

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )

یک کمیسیون موظف به پذیرش این مساله است که آیا لازم است زنان برای سیستم خدمات انتخابی ثبت‌نام کنند یا اینکه آیا آمریکا به یک نظام ثبتی نیاز دارد یا خیر .

کمیسیون ملی خدمات نظامی ، ملی و عمومی که در سال ۲۰۱۶ ایجاد شد ، سال گذشته در حال بررسی گزینه‌های خدمات عمومی در ایالات‌متحده از جمله نیروهای مسلح ، AmeriCorps ، سپاه صلح ، اشتغال فدرال و بیشتر است .

اعضا یک گزارش موقت را در روز چهارشنبه منتشر کردند که پیشنهاداتی رادیکال برای سیستم خدمات انتخابی ارائه می‌دهد ، که به همه مردان ۱۸ ساله نیاز دارد تا برای یک پیش‌نویس بالقوه ثبت‌نام کنند .

در بین گزینه‌های مورد نظر این است که آیا باید از زنان برای ثبت‌نام استفاده شود ، اگر سیستم خدمات انتخابی می‌تواند برای پیدا کردن نامزدها برای پر کردن انبارهای نظامی حیاتی مورد استفاده قرار گیرد ، یا اینکه آیا این سیستم باید به طور کامل حذف شود .

هواپیما مشاور گروهک پیشنهاد مجادلات عملیات مشترک

رئیس هیات ، جو Heck ، نماینده سابق مجلس از نوادا و سرتیپ بازنشسته ذخیره ارتش گفت که این کمیسیون آماده ارائه توصیه‌ها نیست . در عوض ، اعضای آن به جمع‌آوری اطلاعات برای گزارش نهایی به دلیل کنگره و کاخ سفید تا مارس ۲۰۲۰ ادامه می‌دهند .

ما می‌خواهیم از مردم آمریکا بشنویم . چه چیزی می‌توانم به شما بگویم ، هر چند ، همانطور که در سراسر کشور دور بوده‌ایم ، مردم نظری [ بر روی زنانی که برای خدمات انتخابی ثبت‌نام کرده‌اند ] دارند . … آن‌ها یا می‌گویند که این موضوع برابری است یا they [ ثبت‌نام ] به این دلیل که زنان جایگاه ویژه‌ای در جامعه آمریکا دارند ."

اعضای هیات گفتند که در بازدید ۲۴ سایت در سراسر کشور ، آن‌ها دچار سو تفاهم شدید از خدمات نظامی و دولتی در میان دانشجویان و نیز کمبود آموزش مدنی شده‌اند - دانشی که آن‌ها می‌گویند برای افزایش علاقه به خدمات عمومی ضروری است .

طبق گفته این هیات ، جوانانی که آموزش مدنی باکیفیت دریافت می‌کنند ، چهار برابر بیشتر در خدمت دولتی هستند ، اما آموزش به شدت کم است . یک نظرسنجی نشان داد که تنها ۲۶ درصد از آمریکایی‌ها می‌توانند هر سه شعبه از دولت را نام ببرند .

 "مارک Gearan " ، که به عنوان رئیس سپاه صلح در دوران دولت کلینتون خدمت می‌کرد ، گفت : " آموزش مدنی جبهه و مرکز این کار است ." از این رو ، این کمیته توصیه‌هایی در مورد این که چگونه ملت می‌تواند " به آموزش مدنی " دوباره بخشد ، ارائه خواهد داد .

مهم‌ترین انتخاب‌هایی که کمیسیون در حال بررسی است ، تغییراتی در خدمات انتخابی و اینکه آیا خدمات همگانی ، چه نظامی ، چه داوطلبانه و چه خدمات عمومی - باید اجباری باشد .

اعضا می‌گویند که یک پیشنهاد خدمت اجباری نامحتمل است . هک گفت که اعضای کمیسیون دریافته اند که جوانان " به شدت می‌خواهند خدمت کنند ، آن‌ها فقط می‌خواهند به آن‌ها بگویند که این کار را بکنند ."

او گفت : " ما راه‌هایی را مد نظر قرار می‌دهیم که ایالات‌متحده می‌تواند به جوانان فرصت خدمت جهانی بدهد ."

اما در مورد خدمات انتخابی همه گزینه‌ها روی میز هستند . تحت این قانون ، همه مردان ۱۸ تا ۲۵ ساله ملزم به ثبت‌نام برای خدمات انتخابی ، یک پایگاه اطلاعاتی برای کشور هستند تا در صورت نیاز به یک طرح اضطراری ملی ، ثبت‌نام کنند . این سیستم به سال ۱۹۱۷ باز می‌گردد ، در حالی که سربازگیری نظامی در سال ۱۹۷۳ لغو شد ، بیش از ۹۰ درصد از تمام افراد واجد شرایط در این سیستم ثبت‌نام کرده‌اند .

به گفته Heck ، از آنجا که هدف از پیش‌نویس این بود که به backfill شغل در صورت جنگ بزرگ کمک کند ، تنها مردان لازم بود که ثبت‌نام کنند . با این حال ، با باز شدن همه مشاغل نظامی در چند سال گذشته به زنان ، بررسی قوانینی که خدمات انتخابی را اداره می‌کنند ، منطقی به نظر می‌رسد .

او گفت : " نسل Z پتانسیل عظیمی برای این کشور را نشان می‌دهد ، اگر بتوانیم راه‌هایی برای تشویق تعداد بیشتری از آن‌ها پیدا کنیم."

منبع سایت

گسترش لطف مقیاس ضوابط و مقررات معافیت پزشکی علت بی علاقگی و درس نخواندن دانش آموزان چیست ؟
  • ۹۷/۱۲/۱۶
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی