soldiership

  • ۰
  • ۰

دامنه

هیتر ویلسون , دبیر نیروی هوایی , در ماه نوامبر گفت که این سرویس " آنچه که باید در پایگاه انجام شود را ارزیابی کرده‌است . "

او اشاره کرد که تقریبا ً تمام هوانوردان که ماموریت دارند به پایگاه‌های دیگر بروند , اما گفتند که اکثریت خواهند برگشت .

این ماموریت عمدتا ً تحت‌تاثیر طوفان قرار گرفت .

ویلسن گفت بعضی‌ها تحت مراقبت بودند و نمی‌توانستند قبل از طوفان پرواز کنند .

ویلسون در ماه نوامبر گفت : " در حدود ۱۰ درصد از ساختمان‌ها به نحوی تخریب شده‌اند ; اکنون ما مشخص می‌کنیم که کدام یک باید مسطح شوند و باید بازسازی شوند . " بازیابی پایه به عنوان یک کل احتمالا ً سه‌تا پنج سال طول می‌کشد . "

روسیه اطلاعاتی در مورد موشک ایالات‌متحده ارائه می‌کند که می‌گوید ناقض معاهده است

افسران نظامی روسیه در حال ایستادگی در برابر موشک‌های کروز , مرکز , راه‌انداز , چپ و دیگر موشک‌های کروز هستند .

ادامه جدول

نوشته شده توسط ولادیمیر پوتین

مسکو - ارتش روسیه در روز چهارشنبه یک موشک جدید را پخش کرد و مشخصات آن را منتشر کرد و به دنبال رفع این ادعا بود که سلاح طرح سلاح‌های هسته‌ای کلیدی را نقض می‌کند .

ارتش اصرار داشت که موشک کروز که بر پایه زمین است با محدودیت‌های پیمان نیروهای هسته‌ای دامنه میانی مطابقت دارد و قاطعانه ادعا می‌کند که پیمان را با آزمایش و گسترش آن شکسته‌است .

سازمان ملل قصد خود برای رها کردن inf را اعلام کرده‌است و ادعا می‌کند که موشک جدید روسی شروط معاهده را نقض می‌کند که تولید , آزمایش و استقرار موشک‌های کروز و بالستیک برد زمینی را با دامنه‌ای از 000, 10 تا 000 / 10 کیلومتر , نقض می‌کند . واشنگتن اعلام کرد که در صورتی که روسیه با از بین بردن همه موشک‌های بالستیک خود به وسیله نقلیه زرهی , با شکست مواجه شود , تعهدات قراردادی خود را به حالت تعلیق در خواهد آورد .

توجه متهم پروانه معاون فوریت طی مطابق

این موشک جدید که بخشی از سیستم موشکی اسکندر - m است , در یک نشست با نیروهای نظامی خارجی گفت که موشک جدید , که بخشی از سیستم موشکی اسکندر - m است , دارای گستره حداکثری کیلومتر ( 58 مایل ) است .

او گفت که این موشک‌ها با داشتن یک کلاهک قدرتمند و سیستم هدایت که دقت آن را افزایش می‌دهد , متفاوت است .

سپس ژنرال به همراه راه‌انداز تلفن همراه خود به مرکز نمایشگاه نظامی در نزدیکی مسکو حمله برد .

عثمان اصرار داشت که تقویت موشک جدید , موتور گشت و مخزن سوخت بدون تغییر باقی بماند . او این ادعا را رد کرد که طول افزایش‌یافته موشک , یک مخزن سوخت بزرگ‌تر را منعکس می‌کند و می‌گوید که اندازه مخزن و مقدار سوخت شبیه به مدل قدیمی‌تر هستند .

به طور کلی به این نکته اشاره شد که این موشک جدید در واقع دارای مسافت ۳۴ کیلومتر ( 100 مایل ) کم‌تر از نوع قدیمی‌تر به دلیل وجود کلاهک سنگین‌تر و سیستم‌های کنترل می‌باشد .

به ویژه تاکید کرد که موشک جدید نمی‌تواند در شرایط مزرعه اصلاح شود .

او توضیح داد که راه‌انداز موبایل ارتقا یافته برای نوع جدید موشک بزرگ‌تر است زیرا چهار تای آن‌ها را به جای دو قبلی حمل می‌کند .

وی خاطرنشان کرد که این معرفی بر افزایش شفافیت و تبعیت ما از این پیمان تاکید کرده‌است . "

کرملین شدیدا ً ادعای نقض این قرارداد را رد کرده‌است .

سرگی ایوانیچ , معاون وزیر امور خارجه , روز چهارشنبه اظهار داشت که این کشور هیچ داده‌ای برای اثبات ادعای خود مبنی بر اینکه روسیه موشک را در دامنه‌ای از محدوده قرارداد آزمایش کرده‌است , ندارد . او گفت که دولت پیشنهاد مسکو برای بررسی موشکی که در طی مذاکرات در ژنو در اوایل این ماه گرفته شده‌بود را نادیده گرفت - امتناع او حاکی از عدم علاقه به مذاکرات معنی‌دار بود .

منبع سایت

پیش نویس عملیات مشترک مشاوره تحصیل در خارج از کشور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - رشته آموزش زبان انگلیسی بدون کنکور
  • ۹۷/۱۲/۲۰
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی