soldiership

  • ۰
  • ۰

آغاز


اگرچه آخرین مانع برای این ممنوعیت احتمالا ً سقوط خواهد کرد، هنوز مشخص نیست که آیا یا زمانی که وزارت دفاع ممکن است با سیاستی که توسط mattis ارائه می‌شود ادامه دهد ، چه کسی تا حد زیادی اختیارات را به پاتریک shanahan ، معاون وزیر دفاع و هم اکنون وزیر دفاع واگذار کرده‌است .

سرهنگ دوم کارلا Gleason ، سخنگوی نیروی هوایی ، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت : " ما همه افراد تغییر جنسیت داده با احترام و احترام را درمان می‌کنیم ."

Gleason گفت که سیاست وزارت دفاع " ممنوعیت خدمت به افراد تغییر جنسیت داده نشده است ، اما " این حیاتی است که وزارت دفاع مجاز به اجرای سیاست‌های پرسنلی که تعیین می‌کند برای اطمینان از most و مبارزه موثر با نیروی مبارزه موثر در جهان لازم است " .

در روز چهارشنبه ، Gleason گفت که پنتاگون هنوز از قرار دادن این سیاست در دستور اکید ماری لند منع شده‌است . وی گفت که وزارت دادگستری " به دنبال رهایی از این دستور باقیمانده در پرتو اقدام دادگاه عالی است ، اما در حال حاضر همچنان در جای خود باقی است ."

تحت سیاست mattis ، افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده می‌شدند ، اما افراد دگر transgender که اکنون در ارتش خدمت می‌کنند مجاز به ماندن هستند .

با این حال ، افراد تغییر جنسیت داده در حال حاضر در حال خدمت هستند که تصمیم می‌گیرند بیرون بیایند و گذر ممکن است با تخلیه مواجه شود .

طرفداران حقوق همجنس‌گرایان ( همجنس گرایان همجنس گرا ) گفته‌اند که ارتش قدرت اجرای سیاست mattis را در زمانی دارد که حکمی در مورد تقاضا در مریلند وجود دارد ، اما پنتاگون نیز می‌تواند تصمیم بگیرد که از آن پیروی نکند .

آرون belkin ، مدیر گروه مدافع مرکز پالم ، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت که حکم دادگاه عالی " اجازه می‌دهد اما به ارتش برای بازگرداندن این ممنوعیت به مدت ادامه اقامه دعوی بر روی سیاست نیاز ندارد " .

او گفت که در یک مصاحبه تلفنی در روز چهارشنبه ، belkin گفت که ارتش هر کسی را مرخص می‌کند تا این سیاست رسمی را اجرا کند ."

belkin گفت : " در نهایت ، " سربازان تغییر جنسیت داده به طور آشکار در ارتش خدمت خواهند کرد .

او جنگ‌های کنونی دادگاه را به عنوان یک " زیگزاگ در سیاست " توصیف کرد در حالی که ترامپ در دفتر باقی می‌ماند .

ایالات‌متحده آماده است تا هفته آینده از معاهده نیروهای هسته‌ای با روسیه خارج شود .

انعطاف پذیری شاخص تکامل ساحل بخار تنش دامنه

این موشک کروز ۹ M۷۲۹ در Kubinka در خارج از مسکو ، روسیه ، چهارشنبه ، ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ( عکس از آسوشیتدپرس / پاول گولوکین )

[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]

Military.com | نوشته ریچارد Sisk

یک مذاکره‌کننده ارشد سلاح وزارت امور خارجه روز پنج شنبه گفت که ایالات‌متحده آماده است تا در هفته آینده از معاهده منع سلاح‌های هسته‌ای دوره جنگ سرد ( INF ) خارج شود مگر اینکه روسیه نقض موشک‌های جدید را متوقف کند .

Andrea تامسون ، معاون دولت کنترل سلاح و امنیت بین‌المللی ، گفت : " اگر روسیه با پیروی از این مساله موافقت کند ، تعهدات خود را در زیر INF به تعویق می‌اندازیم . "

او در یک صبحانه با خبرنگاران در واشنگتن دی سی گفت که اگر آمریکا عقب‌نشینی کند ، وزارت دفاع فورا ً تحقیق و توسعه در مورد موشک‌های بین برد جدید و countermeasures را برای موشک بالستیک Novator ۹ M۷۲۹ آغاز خواهد کرد ، که ادعا می‌کند تجاوز INF بر موشک‌های کروز مبتنی بر زمین با محدوده بین ۳۱۰ تا ۳، ۴۲۰ مایل را نقض می‌کند .

Thompson گفت : " اگر روسیه موافق نباشد ، این کار پس از ۲ فوریه آغاز خواهد شد .

روز چهارشنبه ، مقامات نظامی روسیه و سرگئی Ryabkov ، معاون وزیر امور خارجه ، Russia's senior ، یک صفحه نمایش ثابت در مسکو برای وابستگان نظامی خارجی of ۹ M۷۲۹ ، که ادعا کردند محدوده وسیعی از حد ۳۱۰ مایلی دارند ، بر عهده داشت .

منبع سایت

طی مطابق پیش نویس منابع جدید پیام نور فراگیر در کدرشته های امتحانی علوم انسانی ( بخش دوم ) راهکارهای مقابله با بی دقتی کودکان و افزایش دامنه توجه آنها
  • ۹۷/۱۲/۲۳
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی