soldiership

  • ۰
  • ۰

لطف

گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این بمب‌گذاری‌ها ممکن است یک حرکت انحرافی توسط ستیزه جویان مسلمان پس از آنکه نیروهای نظامی اخیرا ً حمله‌ای را انجام داده‌اند که تعدادی از افراط گرایان مرتبط با آن را در یک اردوگاه در مناطق داخلی استان هرات در جنوب انجام داده‌اند . این منطقه در نزدیکی پیشاور , یک شهر مسلمان است که به مدت پنج ماه توسط صدها شبه نظامیان متحد , از جمله مبارزان خارجی , محاصره شده‌است . سربازان شورش را سرکوب کردند که بیشتر ستیزه جویان را کشته و نواحی مرکزی شهر را ویران کردند .

او در کل کشور جنوب کشور حکومت‌نظامی اعلام کرد تا با محاصره دریایی , بدترین بحران امنیتی خود مقابله کند . بیانیه نظامی او تمدید شده‌است تا به سربازان امکان پایان دادن به گروه‌های افراطی اسلامی و سایر شورشیان را بدهد , اما بمب‌گذاری‌ها و حملات دیگر ادامه یافته‌است .

پرسنل نظامی در برزخ بر سر طرح ترامپ

این عکس که توسط قانونی لاندا در ماه ژانویه تهیه شده‌است , مگان زمستان‌های در پایه مشترک را در واشنگتن نشان می‌دهد . او یک شاکی در طرح دعوی لاندا است که تقریبا ً شش سال در نیروی دریایی خدمت کرده‌است . ( حقوقی )

ادامه جدول

شیوه ملاقات مذاکرات هوانوردی لوازم مقیاس صلیب داده

نوشته آسوشیتد پرس

نیویورک در کوتاه‌مدت , اگر مدیریت ترامپ با طرح خود برای محدود کردن شدید چنین خدماتی ادامه دهد , آن‌ها برای عواقب نامطلوب آماده می‌شوند .

دادگاه عالی فلسطین , در یک رای‌گیری در روز سه‌شنبه , به دولت چراغ‌سبز نشان داد تا سیاست را حتی به عنوان چالش‌های قانونی ادامه دهد .

شارون گفت : " من نسبت به چشم اندازه‌ای بلندمدت خوشبین هستم . " سوال این است : مدت طولانی چقدر است ? "

فعالان و فعالان دیگر شباهت‌هایی بین این نبرد و حماسه " نپرس و نگو " دارند که مردم همجنس گرایان و زنان را از خدمت به نیروهای مسلح منع می‌کنند . پس از طولانی شدن مناقشه و دادخواهی - و همچنین تخلیه بیش از ۱۰۰ تن از پرسنل نظامی - کنگره سیاست دوران کلینتون را لغو کرد و اعضای خدمات همجنس گرایان قادر به خدمت به صورت علنی و صریح بودند .

فعال حقوق " آل جی آل جی " , که در نیروی دریایی از " مک گری گور " گرفته بود , گفت که او سه تحقیق مرتبط با " نپرسید " قبل از اینکه سرانجام در زمینه‌های پزشکی اخراج شود , انجام شد . او در حال حاضر مدیر اجرایی اداره مبارزه با تروریسم است که نماینده کارمندان جی بی تی در ارتش است و درگیر دعوی قضایی علیه طرح ترامپ است .

او در توصیف " مبارزه روزانه " برای حفظ گرایش جنسی اش یک راز پیش از لغو " نپرس و نگو " رشد می‌کند , با این حال او پیشنهاد کرد که در حال حاضر در حال خدمت به افراد تغییر جنسیت داده در شرایط سخت‌تر است . به آن‌ها گفته شد که در ماهه‌ای نزولی مدیریت اوباما , آن‌ها قادر خواهند بود آشکارا خدمت کنند, سپس هنگامی که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ قصد خود برای ممنوعیت همه افراد تغییر جنسیت داده از ارتش را توییت کرد , آن را تکان دادند .

او گفت : " به آن‌ها گفته شد که تغییر جنسیت داده شود … سپس فرش از زیر این اعضای خدمات اختصاصی کشیده می‌شود . "

با این حال او گفت که فعالان پیشرفت مهمی در متقاعد کردن سیاستمداران و مردم کرده‌اند که طرح ترامپ براساس اطلاعات غلط و تعصب است .

او گفت : " ما خوش بینی داریم که می‌خواهیم در جنگ پیروز شویم . " این فقط یک عقب‌نشینی است , یک ضربه سریع . "

در یکی از چهار دادخواهی که طرح ترامپ را به چالش می‌کشد , مدیر حقوقی این سازمان , پیتر تمپلتون , با وکلای قانونی لاندا همراهی می‌شود . اگرچه او خوش بینی بلند مدت دارد , او نسبت به نتیجه اگر هر یک از پرونده‌های حقوقی به دادگاه عالی برسد , بسیار محتاط است , اکنون با اکثریت محافظه‌کار سفت و سخت , به لطف اضافه کردن گماشتگان ترامپ نیل نیل و برت رام .

منبع سایت

عقب نشینی تایمز قوانین خرید خدمت سربازی ثبت نام و دانلود دفترچه دومین آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان
  • ۹۷/۱۲/۱۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی