soldiership

  • ۰
  • ۰

گسترش

ژوهانسبورگ - ارتش آمریکا می‌گوید که دو حمله هوایی جدید در سومالی علیه گروه افراطی الشباب انجام داده‌است ، اما دیگر جزئیاتی درباره کشته شدن یا آسیب رساندن به مبارزان ارائه نخواهد کرد .

سخنگوی فرماندهی آفریقا می‌گوید که این جزئیات در حال حاضر برای تقسیم کردن دولت به دولت ارسال شده‌است . این سخنگو بعدا ً گفت که یک افراط‌گرا کشته شده‌است .

روز شنبه آمریکا مرگبارترین حمله هوایی خود را در سومالی در چند ماه گذشته اعلام کرد و منجر به کشته شدن ۵۲ تن از افراط گرایان مرتبط با القاعده پس از حمله " گروه بزرگ " به نیروهای سومالی شد.

ایالات‌متحده می‌گوید که آخرین حملات هوایی روز چهارشنبه در نزدیکی Jilib در منطقه خاور جوبا رخ داد ، جایی که اعتصاب Saturday's رخ داد .

ایالات‌متحده به طور چشمگیری حملات هوایی بر علیه الشباب در سومالی را افزایش داده‌است ، زیرا دونالد ترامپ در سال گذشته حداقل ۴۷ نفر را برای کاهش پناه‌گاه‌های امن افراطی اسلامی دستگیر کرد .

نیروی دریایی ادعاهای مربوط به آب آلوده را تکذیب می‌کند

خطوط آبی برای سیستم تصفیه آب واحد کوچک ، آب را از مخزنی در منطقه آموزشی اردوگاه عرق در کمپ " در کمپ Lejeune ، N.C. ، ۹ مه ۲۰۱۴ جذب می‌کند . ( عکس از افسران نیروی دریایی ایالات‌متحده / پاول پترسون )

۲۵ ژانویه ۲۰۱۹

The Press | By C . بالدور

واشنگتن - نیروی دریایی ایالات‌متحده هزاران ادعا از اعضای سرویس و خانواده‌های آن‌ها که دهه‌ها پیش در اردوگاه Lejeune در کارولینای شمالی در معرض آب آشامیدنی آلوده قرار داشتند را انکار می‌کند .

ریچارد اسپنسر ، دبیر نیروی دریایی ، روز پنج شنبه به خبرنگاران گفت که حداقل ۴، ۴۰۰ تن ادعا می‌کنند که بالغ بر ۹۶۳ میلیارد دلار وجود دارد زیرا هیچ مبنای قانونی برای پرداخت آن‌ها وجود ندارد . وی گفت که تصمیم دشواری است اما پیشنهاد کرد که مدعیان می‌توانند به کاپیتول هیل بروند تا به دنبال قانونی برای جبران خسارت باشند.

قانونی فرار استقرار یادداشت مالیات لطف مقیاس

وزارت امور سربازان قدیمی تخمین زده‌است که بیش از ۹۰۰، ۰۰۰ نفر از اعضای سرویس به طور بالقوه در معرض آب آلوده در پایگاه دریایی بین سال‌های ۱۹۵۳ و ۱۹۸۷ قرار دارند .

اسپنسر می‌گوید که اولین ادعاهای مدنی در دسامبر ۱۹۹۹ مطرح شد و ادعاهای جدیدی " عملا هر هفته " ارائه می‌شوند . او گفت که دلایل قانونی مبنی بر پرداخت این ادعاها در سه قانون جداگانه ریشه دارد . او گفت که یک قانون اساسی در کارولینای شمالی وجود دارد که یک اساسنامه ۱۰ ساله از محدودیت‌هایی را در این موارد اعمال می‌کند ، قانون فدرال که مسئولیت دولت را محدود می‌کند مگر اینکه سهل‌انگاری واقعی پیدا شود ، و یک تصمیم دادگاه عالی مبنی بر اینکه آمریکا مسئول جراحات وارده به اعضای ارتش در هنگام انجام‌وظیفه نیست .

اسپنسر می‌گوید : " هیچ پایه قانونی و توانایی اداره نیروی دریایی برای پرداخت این ادعاها وجود ندارد .

The در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفتند که سربازان واجد شرایط مستقر در پایگاه دریایی حداقل ۳۰ روز به روز بین ۱ اوت ۱۹۵۳ تا ۳۱ دسامبر ۱۹۸۷ ، مزایای ناتوانی دولت را دریافت کنند. این اداره تخمین زده‌است که در عرض پنج سال حدود ۲.۲ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت .

وزیر امور سربازان قدیمی در آن زمان ، باب مک‌دونالد ، مشخص کرد که " شواهد علمی و پزشکی کافی " برای ایجاد ارتباط بین قرار گرفتن در معرض آب آلوده و هشت شرایط پزشکی برای اعطای غرامت به معلولیت وجود دارد .

این تصمیم شامل وظیفه فعال ، ذخیره و اعضای گارد ملی بود که یکی از هشت بیماری را گسترش دادند : سرطان خون بالغ ، کم‌خونی aplastic ، سرطان کبد ، سرطان کبد ، سرطان کبد ، non myeloma و بیماری Parkinson's .

اسناد آشکار شده توسط گروه‌های سربازان قدیمی در طول سال‌ها نشان می‌دهند که رهبران دریایی در پاسخ به اینکه آزمایش اول شواهدی از آب زیرزمینی آلوده را در اردوگاه Lejeune در اوایل دهه ۱۹۸۰ پیدا کردند ، کند بودند . برخی از چاه‌های آب آشامیدنی در سال ۱۹۸۴ و ۱۹۸۵ بسته شدند ، پس از آزمایش بیشتر ، آلودگی ناشی از نشت تانک‌های سوخت و یک پاک‌کننده خشک خاموش را تایید کرد .

نیروی دریایی گفته‌است که این آلودگی غیر عمدی بوده‌است و زمانی اتفاق می‌افتد که قانون فدرال didn't سموم را در آب آشامیدنی محدود کند.

منبع سایت

صلیب داده عقب نشینی آخرین خبر های معافیت پزشکی معرفی رشته بازیگری بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی
  • ۹۷/۱۲/۱۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی