soldiership

  • ۰
  • ۰

مشترک

با این حال ، پوتین از این نشست برای تایید مجدد حمایت از تماس‌های بین دولت سوریه بشار اسد و کردها استفاده کرد .

پوتین گفت : " چنین گفتگوهایی به تحکیم جامعه سوریه و آشتی ملی کمک خواهد کرد .

روسیه می‌گوید انتظار دارد که دولت Assad's مناطق مرزی کرد نشین را در شرق رودخانه فرات ، پس از عقب‌نشینی برنامه‌ریزی‌شده نیروهای آمریکایی از منطقه‌ای که ترکیه به آن وابسته است ، در نظر بگیرد .

ترکیه از هر گونه معامله بین دولت سوریه و the در منطقه مرزی و همچنین در شهر استراتژیک Manbij بیم دارد که در آن شبه نظامیان کرد تهدیدی برای امنیت Turkey's باقی خواهند ماند .

پوتین به ابراز تمایل Russia's برای انطباق با نگرانی‌های امنیتی ترکیه اشاره کرد و دید که روابط قوی با ترکیه به عنوان یک عامل تعادلی برای نفوذ ایالات‌متحده در منطقه است .

پوتین گفت : " ما به منافع دوستان ترکیه‌ای در کسب اطمینان از امنیت احترام می‌گذاریم . "

اما همزمان ، او ترکیه را تشویق کرد تا از پیمان ۱۹۹۸ با سوریه برای تضمین امنیت مرزی استفاده کند .

روسیه به نظر می‌رسد که مشتاق حمایت از مذاکرات دمشق با کردها در این امید است که منافع government's سوریه و سیمان بیشتری را در کشور گسترش دهد . طرح آمریکا برای عقب‌نشینی بیشتر نقش Russia's را به عنوان کارگزار قدرت برتر در سوریه تقویت کرده‌است .

روزنامه دولتی طرفدار دولت سوریه روز سه‌شنبه گزارش داد که یک هیات کرد در روز قبل از اردوغان به مسکو وارد شد . هنوز هیچ تاییدیه مستقلی از سوی مقامات کردی وجود ندارد .

پوتین و اردوغان یکدیگر را " دوست عزیز " خواندند و از روابط نزدیک میان کشورهایشان و اهمیت آن‌ها برای امنیت منطقه‌ای تقدیر کردند . آن‌ها با گروهی از مقامات امنیتی و نظامی برای گفتگوهای مفصل در مورد سوریه همراهی شدند .

روسیه و ایران به اسد کمک کرده‌اند تا کنترل بیشتر کشور را به دست آورد ، در حالی که ترکیه در طی یک درگیری نزدیک به هشت سال از دشمنان Assad's حمایت کرده‌است . با این وجود ، این سه کشور برای ایجاد قرارداد صلح برای سوریه متحد شده‌اند و با تمایل مشترک خود برای تضعیف نفوذ آمریکا در منطقه متحد شده‌اند .

این قرارداد در حال حاضر با تصمیم ناگهانی Trump's مبنی بر عقب‌نشینی از سوریه ، ترک مسکو ، آنکارا و jockeying برای نفوذ در کشور مورد آزمایش قرار گرفته‌است .

فیزیکی پیاده راه آموزش پیرامون گسترش

منافع روسیه و ترکیه نیز در استان شمال غربی ادلب برخورد می‌کند که با ۳ میلیون نفر از جمله بسیاری از افرادی که از بخش‌های دیگر کشور آواره شده‌اند ، پر شده‌است .

سپتامبر گذشته ، پوتین و اردوغان به یک توافق دو جانبه در ادلب که باعث جلوگیری از حمله ارتش سوریه شد که باعث ترس از یک فاجعه انسانی شد ، برخورد کردند . این قرارداد یک منطقه امنیتی عاری از سلاح‌های سنگین ایجاد کرد و توسط نیروهای ترک برای توقف جنگ تحت نظارت قرار گرفت .

ترکیه به دلیل ترس از اینکه نیروهای دولتی سوریه سعی در تضعیف این توافقنامه داشته باشند ، به دنبال این معامله است .

روسیه به نوبه خود از ترکیه خواسته‌است تا با عزمی جزم در مهار شبه نظامیان در ادلب که حملات به نیروهای دولتی سوریه و ارتش روسیه را آغاز کرده‌اند ، اقدام کند .

پوتین از ترکیه برای کمک به تثبیت ادلب تمجید کرد، اما تاکید کرد که تلاش‌های مشترک بیشتری برای مبارزه با ستیزه جویان مورد نیاز است .

این رهبر روس گفت : " توقف دشمنی باعث آسیب زدن به مبارزه علیه تروریسم می‌شود که باید ادامه یابد ."

اردوغان گفت : " مبارزه ما علیه سازمان‌های تروریستی در ادلب به طور مشترک به همان شکل ادامه خواهد داشت ."

هر دو رهبر از تلاش خود برای تهیه فهرستی از نامزدها برای تشکیل یک کمیته که قانون اساسی جدید را تدوین کند ، فخر و مباهات می‌کردند . پوتین اشاره کرد که تایید آن توسط سازمان ملل توسط فرانسه ، آلمان و بریتانیا مسدود شده‌است و ابراز امیدواری کرد که توافقی حاصل شود .

منبع سایت

لطف مقیاس صلیب داده مشاوره تلفنی و حضوری مهاجرت تحصیلی اعلام اسامی چند برابر ظرفیت‌ رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 96
  • ۹۷/۱۲/۱۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی