soldiership

  • ۰
  • ۰

مقیاس

سرهنگ دوم جیمز Bauch ، افسر فرمانده the ، گفت : " این بسیار مهم است . ما با بتون کار می‌کنیم اما آنچه که انجام می‌دهیم پروژه‌های کوچک هستند . برخی از تفنگداران دریایی در اینجا در عراق و افغانستان حضور داشتند و از بتن برای تعمیر craters در باندهای پرواز استفاده می‌کردند تا از عملیات در مقابل عراق و شام پشتیبانی کنند .

این باندهای اعزامی به طور معمول شامل خاک سطحی و قرار دادن تخته‌های فلزی به‌هم‌پیوسته هستند . باندها و باندها موقتی هستند .

Bauch افزود : " ما به این پروژه و تجربیاتمان در عراق و افغانستان نگاه کردیم و متوجه شدیم که ما به تجربه بیشتری با بتن برای پشتیبانی از هوانوردی دریایی نیاز داریم ."

تاریخچه airport's

این فرودگاه در سال ۱۹۴۱ توسط ویلیام Wrigley ساخته شد . این کوه با تسطیح دو قله و پر کردن دره باقی مانده برای ایجاد باند اصلی ، از چشم‌انداز پیرامون کنده‌کاری شده‌بود . این فرودگاه نام خود را از محل خود به عنوان یکی از مرتفع‌ترین نقاط کشور به دست آورده‌است که ارتفاع آن ۱، ۶۰۲ فوت است.

گرمسار مجدد همراهی اضافه تنوع صلیب داده

در طول جنگ جهانی دوم ، این فرودگاه و جزیره به دولت آمریکا اجاره داده شدند تا به عنوان خط مقدم در دفاع از ساحل غربی nation's به خدمت گرفته شوند. دفتر خدمات استراتژیک ، forerunner به سازمان سیا ، از این جزیره به عنوان یک پایگاه آموزشی مخفی برای عوامل اطلاعاتی استفاده کرد و باند فرودگاه airport's با آوار پوشیده شده بود تا هواپیماهای دشمن قادر به استفاده از آن به عنوان یک پایگاه نباشند .

بعد از جنگ ، فرودگاه برای دسترسی عمومی در ۱۹۴۶ افتتاح شد . تونی Budrovich ، رئیس سازمان حفاظت از منابع طبیعی جزیره Catalina ، گفت که این شرکت مسئولیت عملیات airport's را در سال ۱۹۷۲ به عهده گرفت و آن را به عنوان یک فرودگاه بین‌المللی هوانوردی اداره کرده‌است .

هر ساله بیش از ۷۰۰۰ پرواز وارد فرودگاه می‌شوند که حدود ۳۰ درصد از آن‌ها خدمات پستی و FedEx و ارسال UPS را به ۴۰۰۰ نفر در سراسر سال ارسال می‌کنند . جزیره همچنین یک نقطه توریستی محبوب است و در ماه‌های تابستان به حدود ۱ میلیون نفر می‌رسد .

مقامات در روز دوشنبه ، باند اصلی را در روز دوشنبه ، ۱۰ دسامبر تعطیل کردند . تنها تعداد محدودی از پروازها مجاز به فرود بر روی باند دیگر هستند .

ایده پروژه

پروژه بازسازی مشترک بیش از دو سال پیش با ایده‌ای از خلبان نیروی دریایی آغاز شد که در روز پرواز هواپیمای خود را به پرواز در آورد و در فرودگاه فرود آمد .

Budrovich گفت : " او گفت که این باند سال‌ها بر روی آن است و پرسید که آیا تا به حال شراکت با نیروی دریایی را در نظر گرفته بودیم .

The با نیروی دریایی آمریکا و نیروهای دریایی در مورد پروژه و برای ۱۸ ماه آینده با دفتر معاون وزیر دفاع ، پرسنل نیروی دریایی و نیروی اعزامی نیروی دریایی نیروی دریایی برای توسعه این طرح هم‌کاری کردند .

Budrovich گفت : " آن‌ها آنچه را که دارند دوست دارند و ما آنچه را که داریم دوست داریم . "

در اردوگاه

ستوان مایکل براون ، سرباز ذخیره نیروی دریایی ، روز جمعه بر کار نیروی دریایی نظارت داشت .

او گفت : " وقتی شما به خارج از کشور بروید ، دسترسی به منابع دشوارتر می‌شود " و توضیح داد که ۵۰۰ تن تجهیزات ، کامیون و لوازم که از Miramar با کاروان به بندر لس‌آنجلس و سپس به دو Harbors حمل می‌شدند ، از جایی که از جاده پر شیب و باریک باز می‌شد .

او گفت : " در یک جزیره ، it's محیط‌های بسیار محدود و نمایشی هستند که در آمریکا اینجا نیستند . "

براون که به عنوان مهندس مکانیک زیمنس در Allegany ، N.Y. کار می‌کند توضیح داد که او و سایر Seabees ، که با ساخت‌وساز آشنا هستند، به تفنگداران دریایی کمک می‌کنند که با مقیاس این پروژه آشنا نیستند . واژه " Seabee " از گردان ساخته " CB " ساخته شده‌است .

باران اخیر ، همراه با درجه‌حرارت سرد و مه باعث می‌شود که این کار چالش برانگیزتر باشد .

او گفت : " همه شب سرد بود و باد در تمام طول شب به چادر سیلی می‌زد . به این فکر افتادم که به جزیره‌ای در اقیانوس آرام بروم و آن را گرم کنم و شلوار جین و تی‌شرت را بیاورم ، اما هر شب یک fleece را می‌پوشم . در اینجا هیچ بلوک بادی وجود ندارد .

منبع سایت

عقب نشینی تایمز حکم ارشد بخوانیم یا سربازی برویم شرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت نارسایی قلبی
  • ۹۷/۱۲/۱۴
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی