soldiership

  • ۰
  • ۰

عقب نشینی

پنتاگون در حال توسعه برنامه‌هایی برای عقب‌نشینی به عنوان نیمی از نیروهای نظامی مستقر در افغانستان است .

پت مک گری , وزیر دفاع موقت روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت که هیچ تغییری در استراتژی نظامی ناتو در افغانستان وجود ندارد , که قرار است طالبان را مجبور به آموزش و مشاوره به افغان‌ها و حمایت بیشتر از منطقه کند .

او گفت که مذاکرات به رهبری خلیل زاد باید وقت کار داده شود . با این حال هیچ‌کس نمی‌داند که ترامپ چه مدت می‌خواهد صبر کند .

وی در ماه نوامبر به خبرنگاران افغان گفت که می‌خواهد نتایج واقعی بهار را ببیند . بنا بر گفته یکی از مقامات سابق افغان که محرم جزئیات مذاکرات است و نخواست نامش فاش شود , ترامپ شش ماه به خود بازگشت تا نتایج را نشان دهد . "

این مقام گفت که این گروه ستیزه‌جو از مذاکره با دولت فعلی افغان امتناع کرده و اصرار دارد که دولت موقت ایجاد شود . این مقام سابق افغان گفت که زمانی که این اتفاق بیافتد , این گروه می‌خواهد یک مجمع ملی بزرگ برای تغییر قانون اساسی افغانستان تشکیل دهد تا آن را بیشتر به تمایل آن‌ها تبدیل کند .

این مقام گفت که طالبان نمی‌بینند که تعهد به عقب‌نشینی مشروط به آتش‌بس و الزام مذاکره با دولت افغانستان است . به گفته این مقام , غنی همچنان ناراحت است که طالبان بدون نماینده دولت وی با طالبان صحبت می‌کند .

همچنین مشخص نیست که طالبان چگونه می‌تواند وعده‌های طالبان را تایید کند که گروه‌های تروریستی از افغانستان به عنوان یک منطقه برای حملات استفاده نکنند .

جی نا دین , رئیس سازمان سیا در روز سه‌شنبه به هیات سنا گفت : " اگر توافق صلح نهایی وجود داشته باشد , یک رژیم نظارت بسیار قوی بحرانی خواهد بود و ما هنوز هم باید توانایی عمل در منافع ملی خود را حفظ کنیم . "

فرمانده ناتو از روسیه خواست تا با معاهده موشک موافقت کند

جنز استولنبرگ , دبیر کل ناتو , در طی نشستی با وزیر دفاع در پنتاگون روز دوشنبه در پنتاگون به سوالی در مورد رسانه‌ها پاسخ داد . ( عکس از آسوشیتدپرس / الکس براندون )

مسکو وظیفه فشار حوادث رهبران تایمز

ادامه جدول

مطبوعات وابسته

بخارست

در روز چهارشنبه در بخارست اعلام کرد که روسیه معاهده را نقض کرده و " موشک‌های کوتاه‌برد " را توسعه داده و گسترش داده‌است . "

پیمان نیروهای هسته‌ای با برد متوسط بین شوروی و اتحاد جماهیر شوروی تولید , آزمایش و استقرار موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک برد زمینی را ممنوع کرد . پنتاگون اطلاعات مشترکی با متحدان ناتو دارد و ادعا می‌کند که سیستم موشکی جدید روسیه در این معاهده قرار دارد . مسکو اصرار دارد که این موشک چند کیلومتر طول دارد .

این گزارش می‌گوید که این روند یک روند شش‌ماهه را آغاز خواهد کرد که در آن جا به جا می‌شود .

خانواده‌ای از زبان‌شناس نیروی دریایی سقوط می‌کند که استقرار او را مجبور می‌کند

متخصص نیروی دریایی ( تفسیری ) شانون m . کنت . ( نیروی دریایی )

ادامه جدول

ستاره و راه‌راه

واشنگتن - - شانون مری افسر ارشد نیروی دریایی قرار نبود در سوریه باشد .

سال گذشته , مادر دو ساله دو ساله , برای شرکت در یک برنامه دکترای روانشناسی بالینی در نزدیکی مرکز پزشکی ارتش ملی والتر رید در بیت , md , قرار گرفت .

اما یک قانون دریایی مبهم و یک دور قبلی از سرطان آن برنامه‌ها را از خط خارج کرد و به جای آن به مرحله پنجم حمله برد . او کم‌تر از دو ماه بعد کشته شد .

منبع سایت

حکم همسان بازتاب نسخه راهنمای دریافت معافیت تحصیلی - مشاوره نظام وظیفه شرایط اخذ ویزای کار در کشور آلمان را بدانید
  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی