soldiership

  • ۰
  • ۰

نسخه

عیسی Tchiroma Bakary سخنگوی دولت گفت که بیا تحقیقات در مورد تیراندازی‌های نشان‌داده‌شده در این ویدیوها را دستور داده‌است و برخی از مردم دستگیر شده‌اند .

در گذشته ، دولت Cameroon's چنین قتل‌هایی را توسط نیروهای امنیتی انکار کرده‌است که با بوکو حرام مبارزه می‌کنند که مبارزانش از مرز به منطقه شمال دور ریخته و بمب‌گذاری‌ها و حملات دیگر را انجام داده‌اند .

پنتاگون برنامه نظارت تجویزی را برای محدود کردن مصرف مواد مخدر راه‌اندازی می‌کند

یک تکنسین داروخانه قبل از پر کردن یک نسخه ، قرص‌های تجویز می‌کند . ( نیروی هوایی آمریکا / بابی جونز )

۶ فوریه ۲۰۱۹

نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )

بیمارستان‌ها ، کلینیک‌ها و داروخانه‌ها به زودی اطلاعات مربوط به مواد کنترل‌شده با پزشکان غیر نظامی در ۹ ایالت را به اشتراک خواهند گذاشت که بخشی از تلاش رو به رشد برای ریشه‌کن کردن اعتیاد و انتقال غیر قانونی داروهایی مانند opioids در جامعه نظامی است.

مقامات اداره بهداشت و مسکن روز سه‌شنبه اعلام کردند که این اطلاعات که شامل تعداد نسخه‌های تجویز شده و همچنین مقدار و نیروی دوز خواهد بود ، برای اطمینان از این که بیماران در خارج از سیستم بهداشت نظامی با هم پوشانی داشته باشند یا تجویز می‌شوند ، به اشتراک گذاشته خواهد شد .

امکانات مخزن مبتکرانه مسابقه دیجیتال منسوخ سندروم کلیدی

بنا بر اعلام مرجع پشتیبانی مسکن مرجع پشتیبانی مسکن ، هدف این است که با همه ۴۹ ایالت و چندین قلمرو ثبت‌نام در انجمن ملی نظارت بر برنامه نظارت بر برنامه نظارت برنامه نظارت داشته باشد که بر تجویز داروهای محدود در سراسر کشور نظارت دارد .

دریادار Raquel بونو ، معاون نیروی دریایی ، گفت که راه‌اندازی برنامه نظارت بر اعتیاد در سیستم بهداشت و درمان ، یا MHSPDMP ، امکانات درمانی نظامی و غیرنظامی " ابزاری قدرتمند برای ایمنی افیونی است ."

بونو در یک خبر رسمی گفت : " [ این برنامه ] به تامین کنندگان نظامی و نظامی اجازه می‌دهد تا سابقه داروهای تجویزی بیمار را بررسی کنند تا اطمینان حاصل شود که هیچ داروهای شبه افیونی هم که باعث بدتر شدن استفاده از اختلال در مواد افیونی و یا ایجاد بیش از حد می‌شود ، وجود ندارد . "

هر برنامه پایش state's در انواع داروهایی که آن‌ها پی‌گیری می‌کنند فرق دارد . اداره اسکان دیفنس داروهایی که از طریق MHSPDMP به اشتراک گذاشته می‌شوند را ذکر نکرد و تنها گفت که این اداره "مواد کنترل‌شده " را ردیابی خواهد کرد .

این می‌تواند شامل ۱۵۰ نوع دارو باشد - مواد مخدر ؛ مواد مخدر ؛ opioids ؛ داروهای محرک ، از جمله داروهایی برای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، depressants ؛ barbiturates ، benzodiazepines مانند Xanax و والیوم ، در میان دیگران .

از آنجا که کشور برای پرداختن به وابستگی شبه افیونی به جمعیت عمومی در سال ۲۰۱۷ تلاش می‌کند - - در سال ۲۰۱۷ ، ۴۷، ۶۰۰ آمریکایی در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر در اثر مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در ارتش کشته شدند .

از بیش از ۹ میلیون نفر از افراد ذی‌نفع در سیستم بهداشتی نظامی که شامل ۱.۳ میلیون نفر از اعضای فعال خدمت وظیفه است ، حدود ۶۰۰ سرباز وظیفه فعال در سال ۲۰۱۶ در حدود ۲، ۰۰۰ سرباز در سال ۲۰۱۶ از نزدیک به ۲، ۰۰۰ نفر کاهش‌یافته است .

در همان سال ، حدود ۵۰۰ تن از بازنشستگان نظامی و حدود ۶۰۰ نفر از پرسنل بازنشسته به عنوان سو استفاده از پرسنل بازنشسته ، وابسته به پرسنل بازنشسته و افراد دیگر که در سیستم بهداشت نظامی دیده می‌شوند تشخیص داده شدند - - براساس گزارش ارائه‌شده توسط Zachary پیترز ، محقق مرکز بهداشت روانی مرجع پشتیبانی مسکن، در نشست سالانه of ، انجمن متخصصان بهداشت فدرال ، در ماه دسامبر .

بر عکس ، به گفته پیتر، نزدیک به یک نفر در پنج عضو فعال ، یک نسخه برای یک افیونی داشت ، در حالی که یک نفر در چهار تن از بازنشستگان یکی در سال ۲۰۱۶ داشت .

از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ تعداد کل افراد ذی‌نفع ، از جمله اعضای خدمات وظیفه فعال ، بازنشستگان و وابستگان ، به opioids ( به استثنای بیماران مبتلا به تشخیص سرطان ، که opioids برای درمان درد مورد استفاده قرار می‌گیرند ) مورد توجه قرار گرفتند .

منبع سایت

دست ساز روندها بهترین کشور برای تحصیل ایرانیان امکان پذیرش امریه و جذب سرباز توسط شرکت های خصوصی
  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • hossein figo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی